1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Klopt helemaalquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:56 schreef takata het volgende:
Dankzij de hint wist ik gelijk waar het was,
Slootdorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn gedachte van de regio waar het is blijkt te kloppen
Brielsestraat, Stellendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het als bijbaantje gedaan tijdens mijn studie en meer recent nog een tijd toen ik geen werk kon vinden waar ik voor ben opgeleid. De onvoorspelbaarheid heeft zeker z'n charmes maar had toch ook wel z'n nadelen als je inmiddels een gezin hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker weten ! Nu een beetje rustig,maar maandag en dinsdag 2 volle dagen gemaakt, routes van 6 tot 11 adressen door 1 provincie. En eind van de dag nog wat gejakker door de binnenstad van Amsterdam. Gewoon smorgens niet weten wat je over 3, 5 of 7 uur aan het doent bent of naar onderweg bent... Die onvoorspelbaarheid alleen al is heerlijk. Een kantoorbaan zou dus ook niets voor mij zijn
En deze was goed uiteraardquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groeske in Casterlé
wij hebben toevallig eerder dit jaar in de groepsaccommodatie daar gezeten die bij het café hoort die op de foto staat
Jij hier?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deel 50![]()
hier moet ik gepost hebben
Ja dat probleem heb ik hier niet.. Geen kinderen, 1 vriend en 2 katten. Dan is het wat makkelijker om onregelmatig werk te doen (vriend zelf zit ook in ploegendienst). Als het straks weer wat drukker word is de kans aanwezig dat we elkaar alleen op de slaapkamer zien en niet of amper sprekenquote:Ik heb het als bijbaantje gedaan tijdens mijn studie en meer recent nog een tijd toen ik geen werk kon vinden waar ik voor ben opgeleid. De onvoorspelbaarheid heeft zeker z'n charmes maar had toch ook wel z'n nadelen als je inmiddels een gezin hebt.
heb je nu mooi tijd om te zoekenquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik hier niet.. Geen kinderen, 1 vriend en 2 katten. Dan is het wat makkelijker om onregelmatig werk te doen (vriend zelf zit ook in ploegendienst). Als het straks weer wat drukker word is de kans aanwezig dat we elkaar alleen op de slaapkamer zien en niet of amper spreken![]()
Nu zit ik weer thuis op het volgende ritje te wachten...
ja, dan kun je lang zoekenquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:05 schreef Meike26 het volgende:
Ik was al bezig.. ik zat meer in de richting te zoeken van een oud politiebureau of brandweerhuis. Géén idee waarom ik tot nu toe nog niets gevonden heb...
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:05 schreef JDude het volgende:
150 punten in deel 50
[..]
En deze was goed uiteraard. Denk ik ook eens een afgelegen onbekend adresje te plaatsen
. Mijn introweek van de hbo in 2001 was daar.
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:00 schreef erikb667 het volgende:
Maalderij in de Dorpsstraat van Groessen
TyniPic werkt niet, even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende is trouwens is Kolhorn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze is helemaal goed uiteraardquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die vorige was ik in Oudelande meters te vroeg gestopt met zoeken omdat ik dacht dat er geen rails meer lagen
Maar deze laat ik niet glippen
Kievit, Bocholtz
Is het lijntje naar Vetschau
Correctquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:42 schreef Nico_S. het volgende:
Roermond, met links nog net het Nationaal Indië-Monument zichtbaar.
https://goo.gl/maps/QMlNW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:20 schreef JDude het volgende:
De voetgangersbrug c.q. uitkijkpunt op station Breda-in-aanbouw.
Deze trap loopt liep vanaf spoor 7/8 richting de nieuwe Stationslaan aan de noorzijde van het station.
Dit deel van de brug is overigens al weer gesneuveld.
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JDude op 19-08-2015 12:43:00 ]It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Jazekerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:37 schreef erikb667 het volgende:
Duidelijk herkenbaar als de tuin van (nep-)kasteel de Haar
SPOILER: tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |