Ik huillach ook altijd naar RockNijntje, sinds ik weet dat ze een boi heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe je nou een huillach naar mijn vrouw?
Ik zag gewoon een knappe man.quote:
als 17 jarige dat soort mannen knap vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zag gewoon een knappe man.
Op tinder zitten
Jezus
"Dat soort mannen"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
als 17 jarige dat soort mannen knap vinden
was de homoseks lekker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik keek vanmorgen in de spiegel. Toen zag ik ook een hete boy
Ik heb ook geen kans bij Hadewychquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
"Dat soort mannen"
Gewoon, een mooie man.
Als 21 jarige op tinder zitten
Kansloos
Wist je dat, altijd wanneer wij een meningsverschil hebben, je Niels er bij haalt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef McGrath het volgende:
Maar he, dan denk ik dat Niels nu gewoon zijn kans moeten pakken![]()
![]()
Heyquote:
Ewa Guusquote:
Kloptquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wist je dat, altijd wanneer wij een meningsverschil hebben, je Niels er bij haalt?
zie die beentjes dan manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar moet je geen kans bij willen hebben
Ben je nog niet eens rijk?!quote:
Joh, stop eens met dat elkaar klieren. Houd het gewoon leuk voor elkaar, mag je elkaar niet, laat elkaar met rust. Zie Niels jullie er ook niet telkens bijhalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef McGrath het volgende:
Maar he, dan denk ik dat Niels nu gewoon zijn kans moeten pakken![]()
![]()
Dat had je een uur geleden al mogen doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben je nog niet eens rijk?!
Omg
Nu moet ik een nieuwe onberijkbare FOK-ker zoeken
Maar Niels vindt jonge meisjes toch leuk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Avond
[..]
Joh, stop eens met dat elkaar klieren. Houd het gewoon leuk voor elkaar, mag je elkaar niet, laat elkaar met rust. Zie Niels jullie er ook niet telkens bijhalen.
Laten we het gewoon leuk houden, voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |