Zal je zien dat hij 112 wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jezuszoek er dan op zn minst een van 90 die soon het loodje legt waardoor jij kunt cashen
Ik denk niet dat ze het serieus bedoeldequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jezuszoek er dan op zn minst een van 90 die soon het loodje legt waardoor jij kunt cashen
Oh mooi, ik dacht al dat we vreemd warenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Triootje met je moeder![]()
Heb ik ook vaak in filmpjes gezien hoor, is heel normaal
Wowquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Triootje met je moeder![]()
Heb ik ook vaak in filmpjes gezien hoor, is heel normaal
Des te meer tijd heb je om alsnog contact met die lekkere 40'er te zoeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
Heb ik eens goed internet, praat niemand. Om mij te pesten
Aso's
Ik kwam je tegen op tinder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kwam je tegen op tinder.Zeg gewoon dat je rijk bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet meer lekker, hij heeft z'n haar heel kort nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Des te meer tijd heb je om alsnog contact met die lekkere 40'er te zoeken.
Dus toch Niels, ben jij toevallig die buurvrouw die bij hem moest masseren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij is niet meer lekker, hij heeft z'n haar heel kort nu.
Oh, jij hebt de TS-rol op je genomen toen ik weg was?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer dat de TS downsyndroom heeft
hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de TS-rol op je genomen toen ik weg was?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kwam je tegen op tinder.Op tinder zitten, kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Oeps, je hebt me doorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus toch Niels, ben jij toevallig die buurvrouw die bij hem moest masseren?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan verklaar ik je bewering bij deze tot foutief.
Volgende keer beter.
Popcorn halen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
sooowww als dit geen harde fittie wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |