Mijn autisme kan maar 1 man die 20 jaar ouder is en die sex met me wil, aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een limiet bestond..
Ja, moet je maar geen haring eten, Octoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 noemde me zelfs stinkie net
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom je helpen, alleen maar onaardige users hier
kom we klappen zequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 noemde me zelfs stinkie net
Pas op die man slaat vrouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed
En met jou?
lekker manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, moet je maar geen haring eten, Octo
Wat is dat toch met al die foksters, jullie willen allemaal oudere mannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn autisme kan maar 1 man die 20 jaar ouder is en die sex met me wil, aan
daddy issuesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die foksters, jullie willen allemaal oudere mannen
Nou dat hoeft nou ook weer niet, gewoon zeggen "hey, stop internetpesten nu!" moet wel volstaanquote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou dat hoeft nou ook weer niet, gewoon zeggen "hey, stop internetpesten nu!" moet wel volstaan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had het ook over jou, dus ik ben blij dat je me begrjipt
whehequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo blij dat ik geen dochter heb
Anders had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
"Ouder"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die foksters, jullie willen allemaal oudere mannen
Teuntje toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn moeder keek naar die man van 40.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn moeder keek naar die man van 40.
Ik keek naar die man van 40.
"Ik zou het niet erg vinden als je daar thuis mee zou komen. Ik zou het knap van je vinden dat je zo'n man kan krijgen"
Triootje met je moederquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn moeder keek naar die man van 40.
Ik keek naar die man van 40.
"Ik zou het niet erg vinden als je daar thuis mee zou komen. Ik zou het knap van je vinden dat je zo'n man kan krijgen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |