wow dacht serieus dat het je echte naam was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak iets stoms, dat het een term is geworden in m'n vriendengroep. Een IfImJamesDean-actie.
Alleen is IfImJamesDean dan natuurlijk NIET mijn echte naam
Laat diegene naar wie je vernoemt bent nu ook de oerfout gemaakt hebben, nomen est omenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak iets stoms, dat het een term is geworden in m'n vriendengroep. Een IfImJamesDean-actie.
Alleen is IfImJamesDean dan natuurlijk NIET mijn echte naam
Dat zeg ook de hele tijd. WCH, stopquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat diegene naar wie je vernoemt bent nu ook de oerfout gemaakt hebben, nomen est omen
Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat diegene naar wie je vernoemt bent nu ook de oerfout gemaakt hebben, nomen est omen
Waarom kom je niet eens een keer langs bij mij. Ik maak facking goede macaroni.quote:
goeie hossel 8/10quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom kom je niet eens een keer langs bij mij. Ik maak facking goede macaroni.
Ik wilde eigenlijk jamesdean quotenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Primanet lekker haring op
daarna maar even gedouched want ik rook overal haring
ik was al verwonderdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk jamesdean quoten![]()
Met mij gaat het goedquote:
Dan heeft hij pech, ik heb al een stalkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas op dat ie je niet gaat stalken
Hey james, leuke fotoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan heeft hij pech, ik heb al een stalker
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was al verwonderd
Nu rolt het balletje toch al stinkie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Lekker voor je WCH, ik ben leuker
WCH is hier gewoon een patron wil niet veel zeggen
Primaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed
En met jou?
Ik wist niet dat er een limiet bestond..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan heeft hij pech, ik heb al een stalker
Een IfIm in haar natuurlijke omgevingquote:
Haha touche. En mooi zoquote:
1 noemde me zelfs stinkie netquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom je helpen, alleen maar onaardige users hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |