SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Heeft ze nog een cadeautje voor je meegenomen?quote:
Ja een kittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft ze nog een cadeautje voor je meegenomen?
Maar nu heb ik fokker nogsteeds niet gesproken. Ik DM wel.quote:
quote:
is dat een kat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier laten die beesten mij mee achter.
[ afbeelding ]
Hahah wooow.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Awww.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah wooow.
Zijn je oppaskatjes weg?
Haten op kattenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb mijn werk kleding ook de 2e keer in de wasmachine moeten doen vanwege de haren.
#AntiPerzen.
Nu alleen nog op een normale toonquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:48 schreef Fylax het volgende:
Zozo, tis wat. Heb net eventjes weer wat klachten moeten afhandelen in FB.
Ik voel me net Specularium.
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:48 schreef Fylax het volgende:
Hoe voelt dat precies?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:48 schreef Fylax het volgende:
Haha fylax's eerste keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:58 schreef Fylax het volgende:
Dit is de eerste keer he Specularium, over een tijdje vind ik het ook niks, net zoals jij.
Aan die Liefmans?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:00 schreef d4v1d het volgende:
Wat is er zo speciaal daaraan. Ik zie er een beetje een hele hype van
nee maar meer van ik zie het laatst weer veel langskomen en iedere vrouw schijnt er fan van te zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het al jaren niet gedronken, was nu in de bonus. Is het veel in de reclame dan?
Oh. Het is ook wel erg lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nee maar meer van ik zie het laatst weer veel langskomen en iedere vrouw schijnt er fan van te zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die hallon zeggen komen op mij altijd ietwat verstandelijk beperkt over.
quote:
Halfzware van Nelle natuurlijk, thuis.quote:
Krijg van gewone snel last van mijn keel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Halfzware van Nelle natuurlijk, thuis.
Als ik weg moet, gewone Marlboro.
Aan die medium is alles medium, slaat gewoon helemaal nergens op.
Ach meid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Krijg van gewone snel last van mijn keel.
moe. En moet morgen konjo vroeg werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Beetje stoffen en zulks. Straks uit eten.
Sup bij jou?
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan jou wel vervanger toch. Dan kan jij weg
Gelukkig, want neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan vanavond niet draaien denk ik zo
Geen idee of de stream uberhaubt werkt.
ik neem wel van je overquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan vanavond niet draaien denk ik zo
Geen idee of de stream uberhaubt werkt.
Shagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Halfzware van Nelle natuurlijk, thuis.
Als ik weg moet, gewone Marlboro.
Aan die medium is alles medium, slaat gewoon helemaal nergens op.
Waarom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef d4v1d het volgende:
ik ga wss om 8 uur slapen
moet morgen om 4 uur mn bed uit
Werk bij een supermarkt, Maar filiaal is deels afgefikt dus ik werk nu bij een ander filiaal.. of ik morgen om 6 uur 's ochtends wil beginnen, dat andere filiaal is 30 minuten fietsenquote:
Oh wow, dat is indeed heel vroeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef d4v1d het volgende:
ik ga wss om 8 uur slapen
moet morgen om 4 uur mn bed uit
Ik kan niet eens een shaggie draaien overigensquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Shag is trouwens typisch iets voor uitkeringtrekkende tokkies en hipsters.
Hmm das kut. Tot hoe laat moet je dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Werk bij een supermarkt, Maar filiaal is deels afgefikt dus ik werk nu bij een ander filiaal.. of ik morgen om 6 uur 's ochtends wil beginnen, dat andere filiaal is 30 minuten fietsen
Medium is voor domme mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
tot 3quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm das kut. Tot hoe laat moet je dan?
sort of. Morgen moet ik de groenteafdeling een beetje netjes houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das best lang eigenlijk. Ben je een vakkenvuller?
Oh die ene in Utrecht? Wow hinderlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Werk bij een supermarkt, Maar filiaal is deels afgefikt dus ik werk nu bij een ander filiaal.. of ik morgen om 6 uur 's ochtends wil beginnen, dat andere filiaal is 30 minuten fietsen
Nope, hij is nooit echt in gebruik genomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Word die nog gebruikt?
Ik zag gisteren dit filmpje, wordt die nog wel gebruikt? http://www.dumpert.nl/med(...)albert_take_off.htmlquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, hij is nooit echt in gebruik genomen.
Jammer van die peuken in beeld.quote:
quote:
Lekker droge troep roken en dan een bek als beschuit hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Roken überhaupt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker shag tussen je tanden hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Lekker droge troep roken en dan een bek als beschuit hebben.
Waterpijp is wel lekker, moet ik weer eens schoonmaken, dat ding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Echte hipsters roken gewoon een pijp natuurlijk.
Volgens mij zijn ze daarmee gestopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dit filmpje, wordt die nog wel gebruikt? http://www.dumpert.nl/med(...)albert_take_off.html
Zoals ik dus al zei:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik nooit, moet je niet als een halve josti draaien.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een shaggie draaien overigensDat is eerder een soort origami
Deze gebruikt nog wel JATO. https://en.wikipedia.org/wiki/LC-130quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dit filmpje, wordt die nog wel gebruikt? http://www.dumpert.nl/med(...)albert_take_off.html
ripquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit verdomme al een uur op mijn eten te wachten [ afbeelding ].
Omgquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je dit niet eerder kunnen plaatsen?
Kun je tenminste gewoon weer zelf op de kattenbak schijten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Geen drollen buiten de kattenbak
Is maar goed ook anders gaat dinges met zijn handjes wapperen: "Zina waarom huis niet schoon? Jij vieze hoer ofzo?!"quote:
Waren gewoon jouw drolletjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Geen drollen buiten de kattenbak
Zulk soort taalgebruik zou ik nooit bezigenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Is maar goed ook anders gaat dinges met zijn handjes wapperen: "Zina waarom huis niet schoon? Jij vieze hoer ofzo?!"
Zina ook niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort taalgebruik zou ik nooit bezigen
Je bent zelf konjo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
moe. En moet morgen konjo vroeg werken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Eeeh tfoe, wannabe mocro is ook aanwezig met zijn haatbaard
Kijk hem rebels zijn, wat schattigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort taalgebruik zou ik nooit bezigen
Ja dat wel, de rest van zijn zin niet.quote:
Wij hebben vandaag voor het eerst bij wok2go besteld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit verdomme al een uur op mijn eten te wachten [ afbeelding ].
Maar er staan 2 zinnen in de post! Het is dus een of het ander. Kies verstandig voor zina gaat wapperen met haar boerka.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, de rest van zijn zin niet.
Fixed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Echte mannen roken gewoon een pijp natuurlijk.
Zina is het enige woord dat ik uit jouw zinnen zou gebruiken, zo goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar er staan 2 zinnen in de post! Het is dus een of het ander. Kies verstandig voor zina gaat wapperen met haar boerka.
http://www.comedytrain.nl/comedian/howard-komproequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Heeft Viro ook een eigen theatershow?
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.comedytrain.nl/comedian/howard-komproe
Ik zou na premiere voor theater gelynched worden. Zou iedereen op teentjes trappen met mijn showquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Heeft Viro ook een eigen theatershow?
Nee joh, deze gast:http://www.menatwork.tv/artiest/rayen-panday/quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik denk dat je blind bent want er staat er gewoon eenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
Staat er al een stuk over blindegeleidehonden op de FP, FP- ers?
200quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet weten dat Wibi 200 kilo weegt.
Nice try maar ben geboren in 88.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Help me even dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik denk dat je blind bent want er staat er gewoon een
Oh jij wappert gelijk met jouw handjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zina is het enige woord dat ik uit jouw zinnen zou gebruiken, zo goed
ik zie ze niet, denk dat ik blind benquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal van die hondenlovers zitten...enzo.
Godverquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh jij wappert gelijk met jouw handjes![]()
Dinges: "Zina!!!! Pets, smack, suprise buttsex, boem, knal."
Hond nodig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zie ze niet, denk dat ik blind ben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zag van de week een Duitse film, daar gebruikte ze dat ook heel de tijd inquote:
* moemoe meldtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ipv in de rondte te roepen is het misschien handiger om een link te plaatsen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
Maar jongens. Is er nou al aandacht aan besteed op de FP?
Lijkt verder wel een leuke film.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag van de week een Duitse film, daar gebruikte ze dat ook heel de tijd in(wel het originele boah dan). Nicht mein Tag (2014) - IMDb
Ja dat gaat nu heel ff niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ipv in de rondte te roepen is het misschien handiger om een link te plaatsen waar het over gaat.
Ja is het ook wel, niet heel diepgaand maar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lijkt verder wel een leuke film.
Nu wil jij zeker ook zo'n tagje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
Maar jongens. Is er nou al aandacht aan besteed op de FP?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu wil jij zeker ook zo'n tagje?
Dan kan ik je ook niet helpenquote:
blindegeleidehonden die de meeste winkels niet in mogen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar gaat het bericht dan over?
Gaat LTKDV wel zoeken.
Ik maak geen grapjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
Zit te multitasken.
En dan zitten jullie mij een beetje dood te gooien met jullie grappen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar doe je nou choreografie?
Of een beetje freestyle?
Dit? http://www.groningerkrant(...)enbare-gelegenheden/quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
blindegeleidehonden die de meeste winkels niet in mogen.
Waar zie jij grappen in het topic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
Zit te multitasken.
En dan zitten jullie mij een beetje dood te gooien met jullie grappen.
Nee speelt nu dacht ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit? http://www.groningerkrant(...)enbare-gelegenheden/
Dat is van 3 augustus, dat is al bijna rijp voor de geschiedenisboeken
ik haat hondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal van die hondenlovers zitten...enzo.
Is ook geen nieuws, meer een update dat er nog niks veranderd is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit? http://www.groningerkrant(...)enbare-gelegenheden/
Dat is van 3 augustus, dat is al bijna rijp voor de geschiedenisboeken
Als je jouw dans van 7/11 filmt en hier post beoordeel ik het op techniek en uitvoering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit vind ik wel leuk om op te dansen bijvoorbeeld. De choreografie ervan, maar verder vooral freestyle. En ballet is favoriet.
Ik heb wel verschillende danslessen gehad, geen Bollywood overigens, maar doe het nu vooral alleen.
Juist. Hoe meer aandacht, hoe beter toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:24 schreef YokiKater het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)mag-niet-naar-binnen
Ik vraag hem waar hij grappen ziet staan in het topic, beter lezen blinde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik enthousiast teruglezen, niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij moet sowieso aan de hond.
Goed stuk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
http://nieuws-uitgelicht.(...)sistentiehonden.html
Mjah, maar ik ben vrij vandaag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Juist. Hoe meer aandacht, hoe beter toch?
Dan had ik hem helemaal niet meer binnengelaten. Paardenlul, meteen gaan dreigenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Stennis in Blokker
Aardig is anders... Gelukkig laat niet iedere slechtziende zijn hond zo makkelijk wegsturen.
Wim Jansen is slechtziend en bezitter van een geleidehond. "Ik ben wel eens geweigerd bij Blokker. Toen zei ik tegen de verkoopster: dan zal ik mijn hond even buiten laten dan ga ik met mijn stok langs het glaswerk. Toen mocht de hond alsnog naar binnen."
Heldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Stennis in Blokker
Aardig is anders... Gelukkig laat niet iedere slechtziende zijn hond zo makkelijk wegsturen.
Wim Jansen is slechtziend en bezitter van een geleidehond. "Ik ben wel eens geweigerd bij Blokker. Toen zei ik tegen de verkoopster: dan zal ik mijn hond even buiten laten dan ga ik met mijn stok langs het glaswerk. Toen mocht de hond alsnog naar binnen."
Mooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit vind ik wel leuk om op te dansen bijvoorbeeld. De choreografie ervan, maar verder vooral freestyle. En ballet is favoriet.
Ik heb wel verschillende danslessen gehad, geen Bollywood overigens, maar doe het nu vooral alleen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vraag hem waar hij grappen ziet staan in het topic, beter lezen blinde.Ik haak aan bij jouw post, halve tamme. Ik zeg toch nergens dat jij zegt dat er grappen staan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zulke honden hebben mensen niet voor niets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had ik hem helemaal niet meer binnengelaten. Paardenlul, meteen gaan dreigen
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit soort honden weigeren kan echt niet.
Wat een Tokkie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Stennis in Blokker
Zo een winkelmedewerkster bedreigen kan ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit soort honden weigeren kan echt niet.
Hij bedreigde het glas :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo een winkelmedewerkster bedreigen kan ook niet.
Er is vast wel een tussenweg ergens.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Misschien kan ik er dit weekend wel wat van maken, zo'n 'probleem aan het licht brengen' bericht.
Yoki heeft het licht gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Misschien kan ik er dit weekend wel wat van maken, zo'n 'probleem aan het licht brengen' bericht.
Jawel. Ze moet niet zo achterlijk doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij richt zijn agressie op haar, terwijl zij er niks aan kan doen.
Wil niet zeggen dat er dan maar een hond mee naar binnen mag. Staat nergens dat dat beest maar overal naar binnen mag omdat je niks kan zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zulke honden hebben mensen niet voor niets.
Ze doet gewoon haar werk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Ze moet niet zo achterlijk doen.
Zij weigert die hond.Hij heeft die hond niet omdat het een gezelschapsdier is. En deze honden zijn zeer goed getraind. Gaan echt niet ergens poepen ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit dus. Het is geen halve tamme hond, zoals ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee serieus, ik snap echt niet hoe je als mensen deze honden kan weigeren.
Beleid van de winkel verdedigen kan allang niet meer. Word je niet aangevallen door een horde bontkraagjes, komt er wel zo'n tokkie die denkt dat jij alle regels persoonlijk bedacht hebt en zijn agressie daarom maar op jou botviertquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nja jij kwam nog wel met een tegen oplossing. Ik zelf zou dan ook niet zo reageren zoals die vrouw nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat er dan maar een hond mee naar binnen mag. Staat nergens dat dat beest maar overal naar binnen mag omdat je niks kan zien.
Wel eens een uitgebreide aanvaring over gehad bij de La Place. Wou zo'n visueel gehandicapte (qua uiterlijk en qua zicht) ook een vlooienbeest meenemen door de free flow waar al het eten staat. Dacht het dus niet, dus de beste dame geweigerd. Ze mocht lekker via het restaurant naar de kassa om af te rekenen en wij zouden het voor haar halen en komen brengen. Hele heisa om geschopt, de tent was te klein, alleen omdat we die hond niet in de zaak wilde hebbenKrijg anders gewoon de tering als je je lekker bijzonder wil voelen
Laat mij weten als ik iets kan doen om te helpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Van wie? Van jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Blindengeleidenhonden hoor je gewoon toe te laten
Ik snap je verhaal, ik snap hygiene in de horeca.. Maar denk je nu echt dat die dame zich 'lekker bijzonder' wil voelen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat er dan maar een hond mee naar binnen mag. Staat nergens dat dat beest maar overal naar binnen mag omdat je niks kan zien.
Wel eens een uitgebreide aanvaring over gehad bij de La Place. Wou zo'n visueel gehandicapte (qua uiterlijk en qua zicht) ook een vlooienbeest meenemen door de free flow waar al het eten staat. Dacht het dus niet, dus de beste dame geweigerd. Ze mocht lekker via het restaurant naar de kassa om af te rekenen en wij zouden het voor haar halen en komen brengen. Hele heisa om geschopt, de tent was te klein, alleen omdat we die hond niet in de zaak wilde hebbenKrijg anders gewoon de tering als je je lekker bijzonder wil voelen
Volgens de huisregels van die Blokker dus blijkbaar niet. Staat overigens ook nergens hoor, dat dat moet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Blindengeleidenhonden hoor je gewoon toe te laten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig mogen ze op de plek waar ik werk naar binnen.
Staat nergens in de huisregels van blokker denk ik. Behalve dan dat er geen honden naar binnen mogen.. Maar iedereen snapt toch wel dat een blindengeleidehond een uitzondering is. Anders ben je te dom om te kakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van wie? Van jou?
Dan moet het winkelbeleid anders, moet je geen medewerkers gaan bedreigen.
En ik hoop dat je ook niet meteen zou dreigen dat je alles wat breekbaar is maar kapot gaat slaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja jij kwam nog wel met een tegen oplossing. Ik zelf zou dan ook niet zo reageren zoals die vrouw nee.
Die man heeft het nergens over geweldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die geweld goedpraten vind ik een stuk enger.
Ja joh. Ik ben slechtziend dús de regels gelden niet voor mij. Ze voelt zich dan namelijk 'lekker bijzonder'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal, ik snap hygiene in de horeca.. Maar denk je nu echt dat die dame zich 'lekker bijzonder' wil voelen?
Nee hoor, die regels zijn er niet voor niks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staat nergens in de huisregels van blokker denk ik. Behalve dan dat er geen honden naar binnen mogen.. Maar iedereen snapt toch wel dat een blindengeleidehond een uitzondering is. Anders ben je te dom om te kakken.
Maargoed, het is blijkbaar niet zo als ik het zie
Bek dicht, of ik verkracht je moederquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef d4v1d het volgende:
Die man zegt dat waarschijnlijk om zijn punt te maken. Jij denkt dat zo'n man dat echt gaat doen?
Een blindengeleidehond is echt wat anders, zie je dat niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, die regels zijn er niet voor niks.
Anders komt Beppie straks ook met haar kuttenlikkertje binnen omdat ze zogenaamd niet zonder hem kan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die man heeft het nergens over geweld
Is niet eens een verkapt dreigement.quote:dan zal ik mijn hond even buiten laten dan ga ik met mijn stok langs het glaswerk
Geen idee, niet gelezen.quote:
Nee denk niet dat ik dat zou doen maar ik zou ook niet dit soort honden weigeren. Ook al staat in de regels dat honden niet naar binnen mogen. En kijken of er een oplossing is om elkaar tegemoet komen. Maar zeggen dat ze zich wel lekker bijzonder voelen vind ik nogal gevoelloos. Je krijgt zo'n hond niet voor niks en ze zijn van een ongelofelijke waarde voor deze mensen. Wat honden sowieso al zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik hoop dat je ook niet meteen zou dreigen dat je alles wat breekbaar is maar kapot gaat slaan
Dan moeten de regels anders, dan kun je niet van die medewerkster verwachten dat ze nu uitzonderingen gaat maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een blindengeleidehond is echt wat anders, zie je dat niet?
Het staat misschien onduidelijk in de regels. Maar om je nou dood te staren op een paar regeltjes. Als medewerker kan je toch ook zelf nadenken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moeten de regels anders, dan kun je niet van die medewerkster verwachten dat ze nu uitzonderingen gaat maken.
Zoals lekker online kopen als je niet zonder hond de winkel in wil. Jij je spullen, zij gewoon een fatsoenlijke winkel zonder die walgelijke beestenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ik dat zou doen maar ik zou ook niet dit soort honden weigeren. Ook al staat in de regels dat honden niet naar binnen mogen. En kijken of er een oplossing is om elkaar tegemoet komen. Maar zeggen dat ze zich wel lekker bijzonder voelen vind ik nogal gevoelloos. Je krijgt zo'n hond niet voor niks en ze zijn van een ongelofelijke waarde voor deze mensen. Wat honden sowieso al zijn.
Die mensen willen misschien ook sociale contacten, even frisse lucht, even weg uit de routine? Dat kan je je wel voorstellen toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals lekker online kopen als je niet zonder hond de winkel in wil. Jij je spullen, zij gewoon een fatsoenlijke winkel zonder die walgelijke beesten
Afkeer is nog zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Jij hebt echt een afkeer tegen honden volgensmij tim
Als ik me ergens niet in mag mengen als ik een afkeer van een deel van de discussie heb, kan ik nergens meer over meepratenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Jij hebt echt een afkeer tegen honden volgensmij tim
Kan ik bijvoorbeeld al niet meer met Mani praten, als iemand met splitsquotes aankomt houdt het ook al op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik me ergens niet in mag mengen als ik een afkeer van een deel van de discussie heb, kan ik nergens meer over meepraten
Het is mij wel duidelijk hoor. Probleem, voorbeeldjes erbij, belangen, wetgeving. Nu alleen even de juiste woorden zien te vinden. Dus ik beloof niets, maar het is inderdaad wel iets voor een mooi stukje waar vervolgens ook over gediscussieerd kan worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Laat mij weten als ik iets kan doen om te helpen.
Hij zegt alleen dat hij met zijn stok langs het glaswerk gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Stennis in Blokker
Open een winkel en zet het in de huisregelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:44 schreef d4v1d het volgende:
als blindengeleidehonden niet mogen wil ik graag ook elecktrische rolstoelen verbieden in de winkel. Die dingen zijn nog veel hinderlijker, vooral de bestuurder die niet met dat ding kan omgaan
Kijk maar bro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is mij wel duidelijk hoor. Probleem, voorbeeldjes erbij, belangen, wetgeving. Nu alleen even de juiste woorden zien te vinden. Dus ik beloof niets, maar het is inderdaad wel iets voor een mooi stukje waar vervolgens ook over gediscussieerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |