Ik moet vanavond een klushok opruimen. Op vrijdagavond!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Enkel chillings hier in Huize Brownie
Moet nogwelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet vanavond een klushok opruimen. Op vrijdagavond!
Oh dat mag. Er gaat niks boven je eigen bed he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, Geo ligt lang in zn eigen bed
én gratis eten bij lb vanavond.quote:
Ja. Ik kon bij een vriend van m'n vader in zijn werkplaats die kentekenkap overspuiten. Hij heeft dat hele ding netjes overgespoten dus ik mag als tegenprestatie daar even een avond opruimen want 't is echt een zooitje daar.quote:
Moemoe, kom je eten vanavond?quote:
Ze wint zieltjes moemoe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moemoe, kom je eten vanavond?
En dat kon niet op een andere dag?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Ik kon bij een vriend van m'n vader in zijn werkplaats die kentekenkap overspuiten. Hij heeft dat hele ding netjes overgespoten dus ik mag als tegenprestatie daar even een avond opruimen want 't is echt een zooitje daar.
Yolo, andere shit gepland en wilde dat wel deze week gedaan hebben. Okay rip vrijdagavond dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dat kon niet op een andere dag?
Maar goed geregeld wel
Je komt niet eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
én gratis eten bij lb vanavond.
bij dezen nodig ik je ook uit
neen ik ben de gastheer maar dan op een andere locatie zeg maarquote:
LB > Mutti > 010 > VAquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef DrNick het volgende:
Moet nog even kijken voor morgen, moet nog langs VA en mutti en 010.
Ben pas half 9 thuis, dus als je dan nog wilt eten en voetbal wilt kijken let me knowquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef DrNick het volgende:
Moet nog even kijken voor morgen, moet nog langs VA en mutti en 010.
FEIJENOOOOOOORDquote:
Wordt misschien wat laat dan, maar ik zie wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben pas half 9 thuis, dus als je dan nog wilt eten en voetbal wilt kijken let me know
Cool. Hoelang is dat reizen eig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wordt misschien wat laat dan, maar ik zie wel.
Oude spelling bruhquote:
Dan moet je óf alles met oude spelling gaan doen, óf niksquote:
2 uur precies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cool. Hoelang is dat reizen eig?
Dachten ze bij Rapid Wien ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef Amoeba het volgende:
Ajax heeft Jablonec geloot. Kat in 't bakkie mag ik hopen.
Sozquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan moet je óf alles met oude spelling gaan doen, óf niks
Oh valt nog mee, dacht 3,5quote:
Ik zat in de trein een livestream te kijken. (dat dat überhaupt kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dachten ze bij Rapid Wien ook
Ahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van mij naar 0118 wel ja, hier naar Delft is 2
Ahw, Fissa.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
én gratis eten bij lb vanavond.
bij dezen nodig ik je ook uit
Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat in de trein een livestream te kijken. (dat dat überhaupt kan) GOOODVERRR zo net iets te hard door de trein toen RW scoorde
Soz dear, volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moemoe, kom je eten vanavond?
Jaar!?quote:
quote:
Zo moeilijk is het niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef Trollscience het volgende:
ik snap echt de helft van de tijd niet waar het over gaat hier
ik ook niet, gewoon af en toe ''ja'' of ''quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef Trollscience het volgende:
ik snap echt de helft van de tijd niet waar het over gaat hier
quote:
RAWRquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:05 schreef DrNick het volgende:
Ik kan opzich wel komen vanavond want ik ben flexibel
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:05 schreef DrNick het volgende:
nicequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:05 schreef DrNick het volgende:
Zelfs Geo deed er minder lang overquote:
bijna weekendquote:
mjoah ook, nu lekker chill muziek aan het luisterenquote:
Volgend jaar is het 2016, daarom veel beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs Geo deed er minder lang over
quote:
Ik ben Geo niet, please explainquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgend jaar is het 2016, daarom veel beter.
Geo begrijpt dit.
quote:
Dacht dat je grapje maaktequote:
haha weet ik toch bby, daarom ook die tip!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihi ja ik weet surgeik kijk altijd naar nina om haar kledingstijl te kopiëren
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben Geo niet, please explain
1 of andere KLB knakkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie was die henrivo van gisteren trouwens?
Lolwatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
haha weet ik toch bby, daarom ook die tip!
doe je mijn huisje ook even?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed!
Beetje opruimen, stoffen, huisje aan kant jwz.
quote:
Hij doet weleens mee aan Isketch en Gutter FM.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie was die henrivo van gisteren trouwens?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Trollscience het volgende:
<<<<< gebruik deze smiley aub niet ik krijg er een Bad Trip van
Ah oke, beetje raar dan eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij doet weleens mee aan Isketch en Gutter FM.
Okeequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Trollscience het volgende:
<<<<< gebruik deze smiley aub niet ik krijg er een Bad Trip van
vrij ver in het zuidenquote:
Delftquote:
quote:
hee, ksst , weg jij, als ik niet bij jou mag eten, neem ik moemoe wel mee uit etenquote:
je was gewoon welkom mangquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ksst , weg jij, als ik niet bij jou mag eten, neem ik moemoe wel mee uit eten
hee LoLaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag G6 voorbijkomen
Gianni![]()
En hallo de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |