Bron: http://www.at5.nl/artikel(...)er-met-die-gay-pridequote:'Gay Pride 2015! Wat een succes! Daar denken wij als bewoners van de Prinsengracht heel anders over!', schrijft een groep bewoners in een boze brief aan burgemeester Van der Laan.
De bewoners beklagen zich in de brief over afgezette parkeervakken, keiharde muziek van 's ochtends 9.00 tot 23.00 's avonds, plassende mensen, troep die dagen blijft liggen. 'De afgemeerde boten liggen tegenwoordig drie rijen dik, vroeger werden dubbelliggers weggesleept. Er worden enorme bedragen verdiend en na afloop wordt alle troep op kant of in het water gesmeten. Als je hier iets van zegt word je uitgescholden dat je dan maar ergens anders moet gaan wonen! Laat het een leuk initiatief blijven en geen commercieel evenement.'
Dat dus, en helemaal niets anders..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de nimby's van de binnenstad.
Geen huldiging Ajax meer op het museumplein, want overlast.
Geen 538feest meer op Koningsdag, want te druk.
Geen homofeest meer, want te harde muziek en afval.
Ga lekker met je bakfiets met moos en sterre naar de marQt. Je woont in Amsterdam, waar je dit soort dingen kunt verwachten. Het is geen dorp, al zouden sommigen dat graag willen.
Nope, zijn ze niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig ligt het dit keer niet aan mij, want de bewoners van de Prinsengracht zijn het met me eens.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de nimby's van de binnenstad.
Geen huldiging Ajax meer op het museumplein, want overlast.
Geen 538feest meer op Koningsdag, want te druk.
Geen homofeest meer, want te harde muziek en afval.
Ga lekker met je bakfiets met moos en sterre naar de marQt. Je woont in Amsterdam, waar je dit soort dingen kunt verwachten. Het is geen dorp, al zouden sommigen dat graag willen.
Dat lijkt me dan ook het enige punt dat ze hebben, de rotzooi kan wel wat sneller opgeruimd wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef Catch22- het volgende:
de stad verdient genoeg met die gay pride, kunnen ze ook wel zorgen dat het de volgende dag weer netjes is.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook het enige punt dat ze hebben, de rotzooi kan wel wat sneller opgeruimd worden
dat is ook de oplossing. Als je in de stad woont, heb je zulke evenementen er ook bij. En ook evenementen die je zelf misschien niet zo leuk vindt. Hier om de hoek zijn ook regelmatig feesten in een park, daar hoor ik ook wel wat van, maar boeit me verder vrij weinig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb straks van 19 tot en met 23 augustus Sail voor de deur, mij zal je niet horen, ik haal wel een extra
setje oordopjes voor als ik wil slapen
Ik vind het wel leuk hoor, maar soms gaan ze door tot diep in de nacht natuurlijk of misschienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
dat is ook de oplossing. Als je in de stad woont, heb je zulke evenementen er ook bij. En ook evenementen die je zelf misschien niet zo leuk vindt. Hier om de hoek zijn ook regelmatig feesten in een park, daar hoor ik ook wel wat van, maar boeit me verder vrij weinig.
Nou ja, ik snap dat deel wel, maar dat zijn dus gewoon de gevolgen van een paar honderdduizend mensen op 1 plek. Dat zou echt netter moeten, vooral van de bezoekers zelf uiteraard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook het enige punt dat ze hebben, de rotzooi kan wel wat sneller opgeruimd worden
Nee, want je domme verzonnen feiten slaan echt totaal nergens op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Amsterdam de wereldstad.. waar alle trutten (m/v) van NL wonen en waar je niet op ieder uur gewoon een kroeg binnen kan lopen en aan de bar kan gaan zitten.. Waar je niet mag staan met een pilsje op een terras, waar geen hoeren en geen coffeeshops te vinden zijn... waar mensen zeiken om het zeiken..
Dat kutstadje bedoel je..?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat deel wel, maar dat zijn dus gewoon de gevolgen van een paar honderdduizend mensen op 1 plek. Dat zou echt netter moeten, vooral van de bezoekers zelf uiteraard.
Daar moet de gemeente wel wat beter en sneller op reageren als je zo'n enorm evemement wereldwijd op de kaart zet natuurlijk.
Maar voor de rest, jank niet zo in je kapitale pand. Er zijn mensen die wonen in kleine gehorige kutflatjes in Nieuw Sloten en die hebben 24/7/365 geluidsoverlast van van alles en nog wat, die ene dag overleef je wel snobistisch varken, er komt een dag dat jullie met pek en veren terug naar het Gooi worden getieft
.
Wat is er verzonnen aan..? En wat is er dom aan..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want je domme verzonnen feiten slaan echt totaal nergens op.
Die verdomde Whitney Houston ook! Boe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
En terecht. De organisatie van de Gay Pride predikt op hun website dat de Pride er is om 'sociale en maatschappelijke gelijkheid' aan te tonen.
Ik begrijp nog steeds niet wat ' sociale en maatschappelijke gelijkheid' te maken heeft met zeiken tegen deuren, mannen en vrouwen in leren pakken, strings etc. , keiharde muziek van Whitney Houston, vervuiling en andere randzaken. Gelukkig ligt het dit keer niet aan mij, want de bewoners van de Prinsengracht zijn het met me eens.
Weg met deze vuilspuierij. Feesten kunnen jullie overal in elke kroeg, daar is geen kanalentocht voor nodig. Weg met de overlast !
Hebben ze niet overal een ''sluitingstijd'' die kroegen? Zal vast niet alleen in Amsterdam zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Amsterdam de wereldstad.. waar alle trutten (m/v) van NL wonen en waar je niet op ieder uur gewoon een kroeg binnen kan lopen en aan de bar kan gaan zitten.. Waar je niet mag staan met een pilsje op een terras, waar geen hoeren en geen coffeeshops te vinden zijn... waar mensen zeiken om het zeiken..
Dat kutstadje bedoel je..?
24/7 of 24/365 (of 24/7/52quote:
Verzonnen mwaoh, maar op zijn minst zwaar overdrevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is er verzonnen aan..? En wat is er dom aan..?
Jouw reactie raakt kant nog wal.. en dat is dom te noemen..
Nee die van jou is slimquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is er verzonnen aan..? En wat is er dom aan..?
Jouw reactie raakt kant nog wal.. en dat is dom te noemen..
Het lijkt wel alsof er overal van dat soort clubjes opduiken. Plezier is verboden, geluid is verboden en ga maar door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is dit probleem niet alleen in Amsterdam. In Zwolle hebben we het clubje Herrie uit de Stad die elk evenement onder de 70dB wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |