Daar kan ik óók al niet bij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:29 schreef christiman het volgende:
Dan zou ik na elke wasbeurt mijn wasmachine onder het aanrecht uit moeten trekken, nee bedankt.
Ik draai wel na het koken de gastoevoer dicht naast het fornuis.
Nee gaskraan doe ik ook niet, wel om de 5 jaar de gasslang vervangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik draai alles voor de zekerheid dicht, wasmachinekraan, en gaskraan ook.
Ik trek ook overal alle stekkers uit het stopcontact als ik ga slapen.
Rot op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dan niet eens, nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:02 schreef younesel het volgende:
Ik draai alles dicht als ik op vakantie ga.
Gewoon de stoppen eruit trekken in de meterkastquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.quote:
Mijn moeder deed dat vroeger ook, misschien omdat na een blikseminslag het halve huis ontploft was, alles wat aangesloten was, was kapot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.
Is een tik die ik heb, ben verder wel normaal.
* Janneke141 mompelt iets over een koelkast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.
Is een tik die ik heb, ben verder wel normaal.
Als het flink bliksemt wil ik ook nog wel eens de stekkers van gevoelige apparatuur eruit trekken (zoals laptop, pc, tv), maar verder ook eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef hoas het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat vroeger ook, misschien omdat na een blikseminslag het halve huis ontploft was, alles wat aangesloten was, was kapot.
Lol de koelkast+vriezer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
* Janneke141 mompelt iets over een koelkast.
Als jij je daar goed bij voelt, moet je het doen, bij onweer(zie historie)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol de koelkast+vriezer niet natuurlijk.
Ik bedoel koffiezetapparaat/computer/tv/lampen/wasmachine/droger.
Makkelijker zet je die op een aparte groep die je uit zet ipv alle stekkers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:24 schreef hottentot het volgende:
Af en toe een keertje, en daarna draai ik hem gelijk weer open, en dan ook alleen maar zodat de kraan niet vast gaat zitten en ik hem jaren later niet meer dicht krijg.
Apparatuur blijft op stand-by, gaskraan gaat nooit dicht, stekker van de ketel blijft er op vakantie in.
Dit dus.... en dan heeft mijn moeder een keer mijn wasmachine leeggehaald, wil ik daarna een was draaien, kom ik er uren later (als ik de wasmachine leeg wil halen) achter dat hij niet gedraaid heeft omdat de kraan dichtgedraaid isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Dragonberry het volgende:
Nee, want ik vergeet het weer open te draaien
Zou me niet verbazen als hij het echt deed, ken meer mensen die het doen, incl modem van internet enzoquote:
Gebruik aub wat anders HG is troep, voor welk doeleind dan ook (kalk, riool, parket vloer) troep is het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik doe die kraan nooit dicht (nog nooit over nagedacht ook) Ik strooi wel elk half jaar een afvoerontstopper van HG in de afvoerleiding op advies van een loodgieter en de de cv-man(wasmachine staat op zolder dus in combi met alle afvoeren) en spoel dus alle leidingen halfjaarlijks door.
Verder laat ik altijd alles open staan (behalve de buitendeuren)
Wat wel handig is is dat de badkamermonteur een duokraan op de aanvoer van de wasmachine op zolder gemaakt heeft, slang er op om bijvoorbeeld de ketel bij te vullen en rete handig om stoomstrijkijzer te vullen. Scheelt me trap lopen![]()
Vertel mij watquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fokken op mobiel is niet altijd een succes
Nou, juist voor veel toestanden bleek HG als enige wel te helpen , en ik heb nog niet eens aandelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
Gebruik aub wat anders HG is troep, voor welk doeleind dan ook (kalk, riool, parket vloer) troep is het.
Dat deed ik dus eerst en daar is mijn vorige wasmachine nou net van naar de klote gegaanquote:
Je gooide baking soda en azijn in de wasmachine?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat deed ik dus eerst en daar is mijn vorige wasmachine nou net van naar de klote gegaan
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gooide baking soda en azijn in de wasmachine?
Nou nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand je ooit verteld heeft dat baking soda en azijn goed was voor de wasmachine....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jaomdat iedereen zei dat dat goed was, nou, nee dus.
En mijn wasmachine krijgt af en toe een HG beurt en doet het nog uitstekend (al veremachone is hetnd ik het een kutding, Bosch, zo één met shirt perfect (zeg maar rustig shit pefect, kolere, was ruikt niet fris terwijl ik heel dat ding helemaal schoon hou.Ben al lang op zoek naar dé machine. Had ooit n de 80-ger jaren een AG Turnamat, wat een ploert en tof ding was dat. 17 jaar mee gedaan
In een kommetje en stevig roeren en zo en dan in de machine. Was wel in de 80-ger jaren, op advies van mijn moeder, mijn buuf en de buuf van de buuf en daar ook nog eens de achterbuuf van dus dat deed je toen dan ook braaf . Zou dat echt nooit meer doen. (ze vonden boter ook het beste zonnebrandmiddel, get the picturequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand je ooit verteld heeft dat baking soda en azijn goed was voor de wasmachine....
Let wel; ik had het specifiek over de combinatie baking soda en azijn.
Daarbij; als je dat werkelijk in je wasmachine hebt gedaan ben ik benieuwd hoe je dat er in gedaan zou hebben....
Succes, met baking soda en azijn in een kommetje stevig roeren....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
In een kommetje en stevig roeren en zo en dan in de machine. Was wel in de 80-ger jaren, op advies van mijn moeder, mijn buuf en de buuf van de buuf en daar ook nog eens de achterbuuf van dus dat deed je toen dan ook braaf . Zou dat echt nooit meer doen. (ze vonden boter ook het beste zonnebrandmiddel, get the picture)
Ha, je hebt gelijk (fijn is dat toch altijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes, met baking soda en azijn in een kommetje stevig roeren....
Je hebt het dus duidelijk over iets anders dan waar ik het over heb.
Soda is niet hetzelfde als baking soda.
Maar misschien moet je op youtube even zoeken op "Baking Soda and Vinegar"....
En het is in combinatie met azijn ook een prima middel om je afvoeren schoon te houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 07:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ha, je hebt gelijk (fijn is dat toch altijd). maar klopt, soda en azijn was het. Baking soda is trouwens wel een prima schuurmiddel, vooral voor aangekoekte zooi in de oven.
Dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:24 schreef hottentot het volgende:
Af en toe een keertje, en daarna draai ik hem gelijk weer open, en dan ook alleen maar zodat de kraan niet vast gaat zitten en ik hem jaren later niet meer dicht krijg.
Apparatuur blijft op stand-by, gaskraan gaat nooit dicht, stekker van de ketel blijft er op vakantie in.
Kraan niet op de uiterste stand zetten maar altijd en klein tikje terug doen. Scheelt ook al een hoop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:00 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dit.
Alleen ik was te laat. Kraan is nu kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |