Daar kan ik óók al niet bij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:29 schreef christiman het volgende:
Dan zou ik na elke wasbeurt mijn wasmachine onder het aanrecht uit moeten trekken, nee bedankt.
Ik draai wel na het koken de gastoevoer dicht naast het fornuis.
Nee gaskraan doe ik ook niet, wel om de 5 jaar de gasslang vervangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik draai alles voor de zekerheid dicht, wasmachinekraan, en gaskraan ook.
Ik trek ook overal alle stekkers uit het stopcontact als ik ga slapen.
Rot op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dan niet eens, nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:02 schreef younesel het volgende:
Ik draai alles dicht als ik op vakantie ga.
Gewoon de stoppen eruit trekken in de meterkastquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.quote:
Mijn moeder deed dat vroeger ook, misschien omdat na een blikseminslag het halve huis ontploft was, alles wat aangesloten was, was kapot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.
Is een tik die ik heb, ben verder wel normaal.
* Janneke141 mompelt iets over een koelkast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee man dat doe ik echt, kan anders niet slapen.
Is een tik die ik heb, ben verder wel normaal.
Als het flink bliksemt wil ik ook nog wel eens de stekkers van gevoelige apparatuur eruit trekken (zoals laptop, pc, tv), maar verder ook eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef hoas het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat vroeger ook, misschien omdat na een blikseminslag het halve huis ontploft was, alles wat aangesloten was, was kapot.
Lol de koelkast+vriezer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
* Janneke141 mompelt iets over een koelkast.
Als jij je daar goed bij voelt, moet je het doen, bij onweer(zie historie)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol de koelkast+vriezer niet natuurlijk.
Ik bedoel koffiezetapparaat/computer/tv/lampen/wasmachine/droger.
Makkelijker zet je die op een aparte groep die je uit zet ipv alle stekkers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop