Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..Dan kan je er echt bijna niets meer bij doen
Ja, dan welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een Dquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..Dan kan je er echt bijna niets meer bij doen
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.
Ja, maar meestal doe je er ook nog iets van vulling in, alleen een wrap is ook zo kaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een D
Damn moblo, jij zou er als een topmodel uit moeten zien met al dat sporten. Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Met eetlijstje vandaag:
O: oats met banaan, rozijnen, melk en kaneel
T: bak yoghurt met walnoten
L: scrambled eggs met paprika en feta
T: 2 knackebrod pindakaas
S: uur kettlebells, 45 minuten spinning
D: wraps met gehakt, groente, guacamole en kaas
Sportoverzichtje deze week, overigens:
Maandag: 10km hardlopen
Dinsdag: bodypump
Woensdag: 10km hardlopen
Donderdag: Bodypump
Vrijdag: Kettlebells en spinning
Zaterdag: hardlopen 'zoveel ik kan'. 12 uur event, rondjes van 3.2km. Ik gok dat het rond de halve marathon afstand wordt, ergens tussen 18 en 24km
Zondag: rust
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Damn moblo, jij zou er als een topmodel uit moeten zien met al dat sporten. Ik word al moe als ik er naar kijk
Me tooquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er naar kijk
Ik vind de hoeveelheid echt bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
!
Maar ik vind 't heerlijk. Na 'n dag achter de computer zitten zijn die uurtjes/twee uurtjes sporten echt hemels
Ik ben een half jaar lang geblesseerd geweest, en heb niet veel kunnen doen. Ben niet aangekomen ofzo, maar heb dit sportregime nu sinds mei gok ik zo. En ja, ik denk wel dat 't werkt, ofzo, maar ik weeg me niet, dus ik heb geen 'bewijs'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid echt bewonderenswaardigMaar je moet toch wel resultaten van al je werk?
Hey Maria!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aloha! Ik kom hier ook weer eens om de hoek kijken![]()
![]()
On topic: lunch bestellen op het werk, collega's aan de burgers en ik een broodje filet americain
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aloha! Ik kom hier ook weer eens om de hoek kijken![]()
![]()
On topic: lunch bestellen op het werk, collega's aan de burgers en ik een broodje filet americain
Als je kale wraps wilt eten niet neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een D
Ik vind het knap in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar lang geblesseerd geweest, en heb niet veel kunnen doen. Ben niet aangekomen ofzo, maar heb dit sportregime nu sinds mei gok ik zo. En ja, ik denk wel dat 't werkt, ofzo, maar ik weeg me niet, dus ik heb geen 'bewijs'Ik doe 't vooral omdat ik 't heerlijk vind en beter wil worden in hardlopen (en m'n rugblessure wil overwinnen)
Ouiiii! Zumba nog steeds idd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey Maria!
ook nog steeds aan het dansen?
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ouiiii! Zumba nog steeds idd!En nog steeds met plezier, gelukkig
Mag wel wat meer, as always!
Et tu? Buikdansen nog steeds?
1 kale wrap 300? Flinke wraps danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar meestal doe je er ook nog iets van vulling in, alleen een wrap is ook zo kaal
Ik heb overigens wat kleinere, rond de 200 kcal per stuk (uit mijn hoofd, heb ze nu niet in huis)
Netjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Jippie. Eindelijk in de 84 kilo beland.
Nog ongeveer 7 kilo te gaan richting m'n streefgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |