SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiterlijkeverzorgingenzulksvraag: gaan jullie nog naar de kapper enzo? Ik vergeet dat echt sinds een maand of vijf en het ziet er niet uit!
Ik word echt een moeke.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:01 schreef ingee het volgende:
Lieve meet kinders!
En hoi lieve flubberbuikjes allemaal!Daar zijn die lieve baby's uitgekomen he!
(Oke nee ik haat ook mee, zeker tussen mijn jonge frisse collega's, gemiddeld maatje 34.)Ik ga maar 1 of 2 x per jaar, vaker 1 keer eigenlijk. Zwanger nog geweest, dus kan nog wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiterlijkeverzorgingenzulksvraag: gaan jullie nog naar de kapper enzo? Ik vergeet dat echt sinds een maand of vijf en het ziet er niet uit!
Ik word echt een moeke.
Maar dan ga je toch lekker naar de kapper!
plus dat mijn tetten dan voor mijn ogen hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef ingee het volgende:
Kort en rood dan maar?
Omdenken: Maar een sad smiley is als je op je kop gaat staan... ook een sad smiley want dat blubbert gewoon mee.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus dat mijn tetten dan voor mijn ogen hangen
Ze visualquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Amsel het volgende:
Ohja, de kapper. 1x gedaan sinds baby er is. Dit weekend is ze jarig. Misschien doe ik mezelf maar een kappersbeurt cadeau dan
Kun je tenminste wel zelf de druk eraf drinken als je je kolfventiel vergeet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:39 schreef AwayTL het volgende:
Kort haar is niks mis mee.
Kort pittig kapsel wel.
Duidelijk verschil.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:01 schreef ingee het volgende:
Lieve meet kinders!
En hoi lieve flubberbuikjes allemaal!Daar zijn die lieve baby's uitgekomen he!
(Oke nee ik haat ook mee, zeker tussen mijn jonge frisse collega's, gemiddeld maatje 34.)Ik zei gister nog tegen vrouw: misschien kan ik wel haren doneren, die van mij zijn nog nooit zo lang geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiterlijkeverzorgingenzulksvraag: gaan jullie nog naar de kapper enzo? Ik vergeet dat echt sinds een maand of vijf en het ziet er niet uit!
Ik word echt een moeke.
hoe oud is ze nu ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb een navelbreuk aan de zwangerschap overgehouden.
En ik heb geloof ik wel 20 keer gevoed vandaag. Regeldagje of sprongetje?
Er staan nog geen prijzen op de website! Maar na de gesprekken hier gisteren heb ik haar gemaild voor een combi kleur- + stijladvies, voor een wat schappelijkere prijs dan de hele rambam aan garderobecheck en zo. En dat kon, yay!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:52 schreef JufMariska het volgende:
Fap, D is Dianne = perfectoutfit, werkt hier in GrunnOf dat duur is -> website
*noteert maatje 4+ op boodschappenlijst* *gaap* Lekkage is meer regel dan uitzondering met de doorslaaps.. J doet nu weer een rondje verkleden-fles-knuffels.
Oja, en ik heb een kort pittig kapsel (pispaaltje![]()
![]()
) dus ga elke 6 weken naar de kappert
In het begin met uk en J (wil ook elke 6 wk, hippe vent), nu meestal op kdv-dagen
jup, heel erg. Het is inmiddels bijna een pony. Jammer dat het recht omhoog krultquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meevaller, JM!
Dik haar, had ik het maar! Ik vind jouw haar ook altijd heel mooi zitten inderdaad, kwak! Wat ik wel heb, sinds de zwangerschap, is een rij heel korte haartjes langs mijn haargrens. Mijn donsje..
.
als je te snel weer zwanger wordt is je haar nog niet bijgegroeid. Dan heb je dus tijdens de tweede zwangerschap héél veel korte pluis, en na de zwangerschap dubbel zo weinig lang haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:30 schreef Mariposas het volgende:
Oh, ik kijk zó niet uit naar die haaruitval. Ben zo blij met m'n haar sinds de zwangerschap. En doucheputje en borstel steeds niet hoeven leeg te maken.als m'n haar uit gaat vallen snel weer zwanger worden?
aan de andere kant, dat bloedend tandvlees mis ik niet.
Oh bluh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je te snel weer zwanger wordt is je haar nog niet bijgegroeid. Dan heb je dus tijdens de tweede zwangerschap héél veel korte pluis, en na de zwangerschap dubbel zo weinig lang haar.
Tenzij het binnen drie maanden weer raak is natuurlijk
Hmm Groningen is niet meteen naast de deur maar wel noordelijk en ik wil met vriendin nog kleuren analyse laten doen maar kan ook wel style advies gebruiken. Ook maar mailen voor een leuk prijs aanbod zonder garderobe check idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staan nog geen prijzen op de website! Maar na de gesprekken hier gisteren heb ik haar gemaild voor een combi kleur- + stijladvies, voor een wat schappelijkere prijs dan de hele rambam aan garderobecheck en zo. En dat kon, yay!
Hier ook een goede nacht!! 19.30-00.15-6.15 uur. Daarna heeft hij nog een half uurtje gedut maar toen was ie er wel klaar mee.
Oh en Hilmo, van Zonnatura is er zonnestroop, dat is perenappelstroop van ingedikt fruitsap (+ verdikkingsmiddel, verder niets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |