abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155208210
Ik heb een dubbelzijdige Medela Swing + gatenbeha ( :') ) ivm handen vrij en dat bevalt goed. Ik heb voor dubbelzijdig gekozen ivm tijdswinst. Ik sta voor de klas en voel me bezwaard langer dan nodig weg te blijven, al weet ik dat ik dat recht wel heb.

De lk raadde me aan vanaf 3 dagen werken per week dubbelzijdig te kolven, omwille van efficiëntie.

Verder Vries ik kleine porties in bakjes in in de diepvries. Zo tussen de 50 en 80 cc per bakje zodat ik niet gelijk een hele grote hoeveelheid melk eruit hoef te halen en makkelijk hoeveelheden kan combineren.
pi_155208829
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb een dubbelzijdige Medela Swing + gatenbeha ( :') ) ivm handen vrij en dat bevalt goed. Ik heb voor dubbelzijdig gekozen ivm tijdswinst. Ik sta voor de klas en voel me bezwaard langer dan nodig weg te blijven, al weet ik dat ik dat recht wel heb.

De lk raadde me aan vanaf 3 dagen werken per week dubbelzijdig te kolven, omwille van efficiëntie.

Verder Vries ik kleine porties in bakjes in in de diepvries. Zo tussen de 50 en 80 cc per bakje zodat ik niet gelijk een hele grote hoeveelheid melk eruit hoef te halen en makkelijk hoeveelheden kan combineren.
Dat inderdaad, dat recht is mooi, maar ik wil toch de effecten voor mijn werkgever wel een beetje binnen de perken houden.

Gaten-bh is om je handen vrij te hebben?
pi_155208969
Ja, dit idee:

pi_155209108
Oja, charmant :D
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:10:19 #155
409579 LuDann
All the way
pi_155211352
Die gaten bh, waar kun je die kopen? Ik zit nu ''vast'' aan de Medela Symphony en krijg last van mijn rug van het vasthouden van die flesjes.
pi_155211420
Ik heb hem gekocht bij een thuiszorginstelling. Wel een rib uit mn lijf, 40 euro. }:| Maar ik had inderdaad ook last van wat jij aangeeft. Dit is een stuk relaxter. Je zou ook kunnen proberen in een gewone zachte, strakke bh gaatjes te knippen, maar ik vind het ideaal dat ik deze straks op mn werk gewoon over mn kleren kan aanritsen.
pi_155211456
Lukt t om de flesjes op tafel te laten steunen als je eenmaal vacuum hebt? Dat deed ik altijd.
Kwak
pi_155211842
LuDann, wat heb je voor voedingsbh's? Mijn schelp & flesjes bleven hangen in m'n Mammae bh's :)
duur, maar staan heel mooi! Zeker als je langere tijd bv wilt geven de investering waard :Y
pi_155212263
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef Fazzoletti het volgende:
LuDann, wat heb je voor voedingsbh's? Mijn schelp & flesjes bleven hangen in m'n Mammae bh's :)
duur, maar staan heel mooi! Zeker als je langere tijd bv wilt geven de investering waard :Y
+1
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155212377
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Pfoe, 90 euro, dat is inderdaad wel duur! (hoewel mijn 25¤ van de Livera niet heel fantastisch zit, da's ook wel weer waar)
pi_155212819
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Pfoe, 90 euro, dat is inderdaad wel duur! (hoewel mijn 25¤ van de Livera niet heel fantastisch zit, da's ook wel weer waar)
Ik heb zeker 8 maanden voedingsbh's gedragen en ben dus echt blij dat ik geinvesteerd had in mooie, goed zittende bh's :) Aanmeten bij een speciaal zaak is wel aan te raden, toen ik mijn maat eenmaal wist heb ik ook wat via marketplaats gekocht :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:16:00 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155213570
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155213622
Zijn er mensen bekend met de Spectra 9 plus kolfset?

De vorige keer heb ik de symphony? Bij de thuiszorg gehuurd, maar wat een groot lomp ding.
pi_155214354
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ik heb zeker 8 maanden voedingsbh's gedragen en ben dus echt blij dat ik geinvesteerd had in mooie, goed zittende bh's :) Aanmeten bij een speciaal zaak is wel aan te raden, toen ik mijn maat eenmaal wist heb ik ook wat via marketplaats gekocht :+
Dat geloof ik ook wel hoor! Maar het is toch even een heel bedrag. En lastig dat je niet helemaal kunt voorspellen hoe lang je borstvoeding gaat/kan geven.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:33:22 #165
409579 LuDann
All the way
pi_155215915
Ik heb geen Mammea voedingsbh's, maar de bh's die ik van MC over heb genomen doen hetzelfde.

Supertip, bedankt! *O*
pi_155216752
Hoe hang je de schelpen dan vast? In de dingetjes die voor de zoogkompressen bedoeld zijn?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:25:01 #167
409579 LuDann
All the way
pi_155217314
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Minarosa het volgende:
Hoe hang je de schelpen dan vast? In de dingetjes die voor de zoogkompressen bedoeld zijn?
Ja, ik klik de bovenkant eraf en dan hang ik ze in die gaten. :Y
pi_155217389
Maar als de flesjes voller raken, vallen ze er dan niet uit?

Ik vind 2 zijdig kolven echt niet fijn, ik krijg t niet voor elkaar om ze fatsoenlijk vast te houden met 1 hand/arm.
Maar volgens mij komt dat ook doordat ik een behoorlijke voorgevel heb.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:38:40 #169
409579 LuDann
All the way
pi_155217650
Ja, ongetwijfeld met een bh die er niet voor bedoeld is. Maar ik ben bezig met het opbouwen van mijn productie, ben al blij met 40 ml. :P

Als borstvoeding blijkt te slagen ga ik kijken voor een oplossing op de lange termijn, ik kan die Medela Symphony ook niet eeuwig huren dus zal straks misschien ook enkelzijdig kolven.

Met 1 hand lukt mij ook niet hoor, die flesjes vasthouden. En ik ben niet zo rijk bedeeld zeg maar. :P
pi_155245645
Hihi ik draag nog steeds de HEMA bhs die ik in de aanbieding had gekocht voor een euro of 7 :@ 3stuks heb ik er en de boel hangt wel wat maar goed. Ik had nooit gedacht dat ik bv kon geven, laat staan zo lang dus een goede dure bh nooit gekocht. Ach dit gaat prima zo. In kraamweek was het fijn en nu houdt het mijn borst compressen op zijn plek (ja die heb ik na 10 maanden standaard in want anders lek ik zo nu en dam nog steeds :')
pi_155250938
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Hilmo het volgende:
Hihi ik draag nog steeds de HEMA bhs die ik in de aanbieding had gekocht voor een euro of 7 :@ 3stuks heb ik er en de boel hangt wel wat maar goed. Ik had nooit gedacht dat ik bv kon geven, laat staan zo lang dus een goede dure bh nooit gekocht. Ach dit gaat prima zo. In kraamweek was het fijn en nu houdt het mijn borst compressen op zijn plek (ja die heb ik na 10 maanden standaard in want anders lek ik zo nu en dam nog steeds :')
Ik heb nog wel anderhalf jaar na het stoppen met de bv gelekt. :X
Professioneel gifmenger.
pi_155255470
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zijn er mensen bekend met de Spectra 9 plus kolfset?

Ja, fijn ding! Beetje lawaaiig, maar doet het verder echt prima en de prijs is ook prettig :)
pi_155263576
Ok, pijnlijke tepels.... ik heb ze... :(
De meeste websites geven alleen info over hoe je ze voorkomt, maar wat kan ik het beste doen om ervan af te komen?
Doet het minder pijn bij het kolven? Ik heb nu alleen bv gegeven, maar wil morgen kolfspullen gaan kopen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:12:04 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155263764
Dat zou ik ook wel willen weten .... Belangrijk is om pijn te voorkomen dus door goed aan te leggen. Dat gaat bij mij goed, een lk heeft meegekeken, dus daar ligt het hier niet aan.
Als het echt weer heel pijnlijk wordt, kolf ik. Soms zit ik te stampen op de grond van de pijn bij het aanleggen. Het is ook maar aan 1 kant, de pijn. Ik heb toen ik gigantische kloven had ook 24 uur lang gekolfd en dat heeft toen goed geholpen, even de boel laten rusten. Kolven vond ik 100 x minder pijnlijk.

Ik heb trouwens ook wel eens willekeurig, buiten het voeden om, een minuut lang stekende tepels. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155263851
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 01:55 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ja, fijn ding! Beetje lawaaiig, maar doet het verder echt prima en de prijs is ook prettig :)
Dank je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')