Dat inderdaad, dat recht is mooi, maar ik wil toch de effecten voor mijn werkgever wel een beetje binnen de perken houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb een dubbelzijdige Medela Swing + gatenbeha () ivm handen vrij en dat bevalt goed. Ik heb voor dubbelzijdig gekozen ivm tijdswinst. Ik sta voor de klas en voel me bezwaard langer dan nodig weg te blijven, al weet ik dat ik dat recht wel heb.
De lk raadde me aan vanaf 3 dagen werken per week dubbelzijdig te kolven, omwille van efficiëntie.
Verder Vries ik kleine porties in bakjes in in de diepvries. Zo tussen de 50 en 80 cc per bakje zodat ik niet gelijk een hele grote hoeveelheid melk eruit hoef te halen en makkelijk hoeveelheden kan combineren.
+1quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef Fazzoletti het volgende:
LuDann, wat heb je voor voedingsbh's? Mijn schelp & flesjes bleven hangen in m'n Mammae bh's![]()
duur, maar staan heel mooi! Zeker als je langere tijd bv wilt geven de investering waard![]()
Pfoe, 90 euro, dat is inderdaad wel duur! (hoewel mijn 25¤ van de Livera niet heel fantastisch zit, da's ook wel weer waar)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef Fazzoletti het volgende:
LuDann, wat heb je voor voedingsbh's? Mijn schelp & flesjes bleven hangen in m'n Mammae bh's![]()
duur, maar staan heel mooi! Zeker als je langere tijd bv wilt geven de investering waard![]()
Ik heb zeker 8 maanden voedingsbh's gedragen en ben dus echt blij dat ik geinvesteerd had in mooie, goed zittende bh'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Pfoe, 90 euro, dat is inderdaad wel duur! (hoewel mijn 25¤ van de Livera niet heel fantastisch zit, da's ook wel weer waar)
Dat geloof ik ook wel hoor! Maar het is toch even een heel bedrag. En lastig dat je niet helemaal kunt voorspellen hoe lang je borstvoeding gaat/kan geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik heb zeker 8 maanden voedingsbh's gedragen en ben dus echt blij dat ik geinvesteerd had in mooie, goed zittende bh'sAanmeten bij een speciaal zaak is wel aan te raden, toen ik mijn maat eenmaal wist heb ik ook wat via marketplaats gekocht
Ja, ik klik de bovenkant eraf en dan hang ik ze in die gaten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Minarosa het volgende:
Hoe hang je de schelpen dan vast? In de dingetjes die voor de zoogkompressen bedoeld zijn?
Ik heb nog wel anderhalf jaar na het stoppen met de bv gelekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Hilmo het volgende:
Hihi ik draag nog steeds de HEMA bhs die ik in de aanbieding had gekocht voor een euro of 73stuks heb ik er en de boel hangt wel wat maar goed. Ik had nooit gedacht dat ik bv kon geven, laat staan zo lang dus een goede dure bh nooit gekocht. Ach dit gaat prima zo. In kraamweek was het fijn en nu houdt het mijn borst compressen op zijn plek (ja die heb ik na 10 maanden standaard in want anders lek ik zo nu en dam nog steeds
Ja, fijn ding! Beetje lawaaiig, maar doet het verder echt prima en de prijs is ook prettigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zijn er mensen bekend met de Spectra 9 plus kolfset?
Dank je!quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja, fijn ding! Beetje lawaaiig, maar doet het verder echt prima en de prijs is ook prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |