abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154989349
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou je het voor deze ene keer nog eens kunnen doen?
Dat kan je zelf makkelijk in de USE YOUR EYES vid zien en luisteren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154989545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat kan je zelf makkelijk in de USE YOUR EYES vid zien en luisteren.
Zal 'm vanavond even bekijken.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:15:45 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154990308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Een was z'n partner die zegt dat íe in z'n maag was geschoten.
Op de USE YOUR EYES vid van John Smith, de meneer Brit Hero James z'n 'stomach,schouder en borst gunshot' wonden laten zien.De heup wond mogen we niet zien voor een of ander reden(not that I would like to see it) maar punt is,3 weken naar 't gedoe was 'ie 4 keren geschoten en nu is het 3 keren.
Het gaat niet alleen op journalistieke 'foutjes'- z'n partner weet ook niet precies hoeveel keren hij was 'geschoten'.
Ik heb aardig wat verschillende survivor/nabestanden verhalen gelezen,gekeken,gelezen van veel verschillende britse/amerikaanse MSM bronnen. M'n Nederlands is niet erg knap maar m'n Engels best wel goed is. De meeste zijn zooo slecht geschreven tis ook niet te geloven.
Ik heb geen ene overtuigende interview gezien.
Vraagje: Waarom vind je het verdacht dat die stukken slecht geschreven zijn en er verwarring is? Als er een uitgebreide voorbereiding plaats had gevonden zou daar toch juist meer tijd voor zijn geweest?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:19:20 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154990386
even aan zoeken naar de dode toerist in zembad, wel wat andere dingen gevonden.

Ik vind deze persoonlijk niet gruwelijk maar toch even in spoiler gezet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
op de trap lijkt meer bloed te liggen, maar dat is het bloed van de andere foto wat weg gespoeld word!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154990419
Dank voor de spoilers ja :). Ze zijn niet super super gruwelijk, maar ik hoef ze niet elke keer als ik deze pagina van dit topic open te zien ;)
pi_154990720
Nou:

Bekeken. Het zijn dus de foto's van de wonden/littekens met commentaar van die John Smith. Er word niet gesproken over 3 of 4, ik zie geen vriend of vriendin van hem die zegt dat het 3 wonden zijn, eigenlijk heb ik gewoon 12 minuten naar foto's gekeken met wat warrig gebrabbel van die John Smith.

Wat in het voordeel van John Smith spreekt is dat hij aangeeft absoluut geen medische kennis te hebben, en dus eigenlijk gewoon geen idee heeft behalve dat het hém vreemd lijkt. Prima, dat hem dat vreemd lijkt, maar om iemand te overtuigen moet je toch met wat meer komen.

Dus; waar haal je het vandaan, Tingo, dat die bekende zei dat er 3 schotwonden waren ipv 4?
pi_154990819
En tevens: Waarom overtuigen jou dit soort filmpjes wel en MSM filmpjes niet?
pi_154991483
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vraagje: Waarom vind je het verdacht dat die stukken slecht geschreven zijn en er verwarring is? Als er een uitgebreide voorbereiding plaats had gevonden zou daar toch juist meer tijd voor zijn geweest?
Ik weet 't niet.
Tis belangrijker om wat jij zelf overdenkt.We hebben allemaal omgeveer zelfde soort beelden/reportage enz. gezien,geluisterd en gekeken. Als je zelf tevreden met de officiele verklaringen enz ben,.waarom zou je 't aan mij vragen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:13:46 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154991652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet.
Tis belangrijker om wat jij zelf overdenkt.We hebben allemaal omgeveer zelfde soort beelden/reportage enz. gezien,geluisterd en gekeken. Als je zelf tevreden met de officiele verklaringen enz ben,.waarom zou je 't aan mij vragen?
Wait a minute. Je vind het verdacht maar je weet niet waarom? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_154991712
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Dank voor de spoilers ja :). Ze zijn niet super super gruwelijk, maar ik hoef ze niet elke keer als ik deze pagina van dit topic open te zien ;)
Jeetje - ik heb 'gruwelijker' jaren 50 horror films gezien.
pi_154991735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje - ik heb 'gruwelijker' jaren 50 horror films gezien.
Dat is mooi voor je.
pi_154991878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wait a minute. Je vind het verdacht maar je weet niet waarom? :?
Ik vind 't veel meer ernstig dan 'verdacht'.
Ohjee - niet de goeie ouwe 'maar-waarom-denk-je-dat?' soort inlokkerijtje. Nah - laat maar,jongen.
pi_154992006
Over die wonden, die John Smith gaf aan dat hij het litteken wel erg snel vond verschijnen in het geval van die wond boven zijn tepel, en de buik littekens. Ik meen me te herinneren dat die foto's al een aantal weken na het hele gebeuren waren, maar hier zie je hoe een wond (geen schot wond dus) geneest in 30 dagen: https://en.wikipedia.org/(...)tes_after_injury.JPG

Nu ben ik natuurlijk ook geen expert, maar zo raar is het snelle littekenvorming ook weer niet dus.
pi_154992083
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ohjee - niet de goeie ouwe 'maar-waarom-denk-je-dat?' soort inlokkerijtje. Nah - laat maar,jongen.
Dat is geen inlokkertje maar een gevolg vraag. Dat is heel normaal in de grote mensen wereld; willen weten waarom iemand iets vind. Als je dat vervolgens niet aan kan geven, zegt dat genoeg over jouw mening, dat hij namelijk nergens op gebaseerd is. Mag hoor, geloof wat je wil, maar ga niet lopen zaniken hier als iemand je om een reden vraagt waarom jij denkt zoals jij denkt.

Als mijn baas mij morgen ontslaat, wil ik ook een gegronde reden hebben, niet omdat ie een kutdag heeft. En niet alleen ik wil dat, zelfs de wet wil dat!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:38:23 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154992333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Kan je dat echt niet uitleggen? Zoals ik al schreef, wat jij verdacht vind lijkt mij juist tegen het complot spreken.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:59:13 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154992937
Even tussendoor, een complimentje mag ook wel gegeven worden voor hoe het nu gaat. Dus bij deze.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154993298
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:59 schreef jogy het volgende:
Even tussendoor, een complimentje mag ook wel gegeven worden voor hoe het nu gaat. Dus bij deze.
^O^
pi_154994226
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:59 schreef jogy het volgende:
Ook namens Ria en de rest van de regering.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:46:09 #144
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155001575
Diana carcrash: tunnel camera's tijdelijk buiten werking
Londen 7-7-7 :camera's op bus tijdelijk defect
Pentagon :geen camera beelden. (na teveel gezeik drie jaar later toch op de proppen gekomen met camerabeelden zonder airplane. lol)
Sebrenica :fotorolletjes verdwenen

en dan 2015, iedereen loopt constant alles en iedereen te filmen, vooral op vakantie..:
Tunesia Shooting: geen video beschikbaar met daar op ook maar een begin van een bewijs van het ons gepresenteerde 'nieuws-feit'... met desondanks toch zoveel getuigen..

het zou natuurlijk kunnen..
maar what are the odds..?

mede gezien in de context van al die andere discutabele lone-nut-incidenten?

de steeds terugkerende patronen..:

het patroon van simultame terror-drills, keer op keer.."Today, we were running an exercise" (777)

het patroon van de lone nut, die gek genoeg toch zeer vaak een meesterstrateeg/ meestercomplotteur/ scherpschutter is, die na de nsa,fbi,cia, pentagon te slim af te zijn geweest op het gebied van perfecte voorbereiding, logistiek, krijgskunst ed, het bijltje er, na gedane zaken, uiteindelijk bij neerlegt, en soms Allah Akbar oid roept en dan al dan niet vrijwillig z'n leven ziet eindigen...

het patroon van "de Media" die keer op keer niet te vertrouwen blijkt...
de engelse newsreporter die, in een Tusesia-shooting verslag rept over "body's everywhere" terwijl er geen body's te zien zijn...Deze dame, die rept over de instorting van building 7, 23 min. te vroeg:
https://youtu.be/7NefExHDu3s(driewerf auw!)

sadams couveuse killings:

Fake sadfam toppling:
https://youtu.be/GMgEc9Qds8M
rumsfeld's WMD's

etc, etc

Waarom zijn bovenstaande onwaarheden niet veel interessanter dan bijv Tingo's eventuele onwaarheden...?
Mocht het verhaal van Tingo allemaal crap zijn... So fokking what?

Hoe kan het dan boeiend zijn..?

Waarom het dan niet negeren..?

en aandacht schenken aan, in jouw ogen, wel relevante 'issues'

What is the goddamned point?

Ik geloof zelf niet in alians.. (volgens mij spel je dat anders)
wat heb ik in fokkingsnaam te zoeken op een een of ander alian-forum..?
lijkt me behoorlijk saai: de hele dag re-Ageren op mensen die een alien-encounter melden..:

"haha.. aliens bestaan niet..! waar haal je de gore moed vandaan om te beweren dat je bewijs heb dat Aliens bestaan! en er staan nog twee vragen aan je open..Je beweerde 3 dagen geleden dat je nooit beweert had dat Grey's vegetarisch zijn, maar 21 dagen geleden schreef je nog dat 'steeds meer grey's verslaafd raken aan paella'..en op wickepedia heb ik gezien dat paella ALTIJD MINIMAAL 21% vlees of vis bevat...dussssss"

wat is de fokking point?

op dit subforum??

for crying out loud
Huig
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:53:51 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155001844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:46 schreef Orwell het volgende:
Pentagon :geen camera beelden. (na teveel gezeik drie jaar later toch op de proppen gekomen met camerabeelden zonder airplane. lol)

en dan 2015, iedereen loopt constant alles en iedereen te filmen, vooral op vakantie..:
Tunesia Shooting: geen video beschikbaar met daar op ook maar een begin van een bewijs van het ons gepresenteerde 'nieuws-feit'... met desondanks toch zoveel getuigen..

het patroon van simultame terror-drills, keer op keer.."Today, we were running an exercise" (777)

het patroon van de lone nut, die gek genoeg toch zeer vaak een meesterstrateeg/ meestercomplotteur/ scherpschutter is, die na de nsa,fbi,cia, pentagon te slim af te zijn geweest op het gebied van perfecte voorbereiding, logistiek, krijgskunst ed, het bijltje er, na gedane zaken, uiteindelijk bij neerlegt, en soms Allah Akbar oid roept en dan al dan niet vrijwillig z'n leven ziet eindigen...

de engelse newsreporter die, in een Tusesia-shooting verslag rept over "body's everywhere" terwijl er geen body's te zien zijn...Deze dame, die rept over de instorting van building 7, 23 min. te vroeg:

Fake sadfam toppling:
rumsfeld's WMD's

etc, etc

Waarom zijn bovenstaande onwaarheden niet veel interessanter dan bijv Tingo's eventuele onwaarheden...?

lijkt me behoorlijk saai: de hele dag re-Ageren op mensen die een alien-encounter melden..:

"haha.. aliens bestaan niet..! waar haal je de gore moed vandaan om te beweren dat je bewijs heb dat Aliens bestaan! en er staan nog twee vragen aan je open..Je beweerde 3 dagen geleden dat je nooit beweert had dat Grey's vegetarisch zijn, maar 21 dagen geleden schreef je nog dat 'steeds meer grey's verslaafd raken aan paella'..en op wickepedia heb ik gezien dat paella ALTIJD MINIMAAL 21% vlees of vis bevat...dussssss"

wat is de fokking point?

op dit subforum??

for crying out loud
Veel gerant, maar bijzonder weinig boeiende punten... Meer in de categorie even oninteressant als wat Tingo hier plaatst.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 00:01:48 #146
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155002184
Rock on, brother!
Huig
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 01:12:15 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155004628
quote:

Fake sadfam toppling:
rumsfeld's WMD's

etc, etc

wat is de fokking point?

op dit subforum??

for crying out loud
Tegenwoordig hebben we ook bijna allemaal een smartphone met camera en die camera heeft vaak ook nog eens een behoorlijke kwaliteit!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 01:22:06 #148
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155004905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben we ook bijna allemaal een smartphone met camera en die camera heeft vaak ook nog eens een behoorlijke kwaliteit!
waarvan akte?
Huig
pi_155005278
quote:

Blasphemy!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 01:35:59 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155005314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

waarvan akte?
als je de andere 2 cases er bij pakt 9/11 2001 ( waarbij van wtc43 amateur opnames waren) en Londen 2005 ( waarbij veel amateur foto's waren gemaakt)
http://news.nationalgeogr(...)0711_londoncell.html

ow en

maar goed niet relevant meer voor dit topic.

aangezien van alle gebeurtenissen genoeg beeld materiaal in overvloed is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')