abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:06:32 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154985364
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
Dus afgaan op één getuige en daar alles van af laten hangen?
Meisje kan niet over hete ondergrond lopen dus het zal wel niet kloppen allemaal.

Sorry maar ik heb best wel wat eelt onder de voeten, loop ook zonder moeite over grindpaatjes of asfalt met blote voeten.
Een schelpenpad dan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154985418
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Een schelpenpad dan?
Ook, die heb je naast het fietspad bij de grote rietpas.
Gisteravond nog geweest :P

Maar verander dit maar niet in een slowchat
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:09:15 #103
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154985454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ook, die heb je naast het fietspad bij de grote rietpas.
Gisteravond nog geweest :P

Maar verander dit maar niet in een slowchat
Dat was ook niet m'n bedoeling :P maar om even aan te geven dat eelt onder je voeten heel wat uit maakt hoe je een ondergrond kan verdragen :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154985576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat was ook niet m'n bedoeling :P maar om even aan te geven dat eelt onder je voeten heel wat uit maakt hoe je een ondergrond kan verdragen :P
Je zou denken dat het verschil kan maken als meerdere mensen het zeggen, alleen is al eens gebleken dat sommigen dat niks uitmaakt en gewoon door blijven geloven wat één iemand heeft te zeggen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154985797
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waar? Heb je een linkje om dat te verifiëren? Ik kan het namelijk niet vinden. Vanaf het eerste moment wordt er over 3 gesproken... In alle berichten die ik kon vinden.

Bovendien zegt ze verderop ook nog 'He took a bullet for me' :o niet 'he took 4 bullets for me'... vet verdacht ook?
Volgens deze twee links was íe Shot in the stomach 4 times or shot in the back 4 times or shot in the back 3 times and had a heart attack or shot in the shoulder,hip and chest.
Allemaal van 't zelfde krant.
One could really lose the will to live after reading this nonsense.:)

http://www.telegraph.co.u(...)-they-sunbathed.html

“This guest at my hotel called Sarah ran up to me screaming that her husband Matthew James had been shot in the stomach and was lying on the beach bleeding out,” recalled Miss Leathley, 24, a chef.

At least one other Briton was confirmed shot in the stomach. Matthew James, 30, from Cardiff, is fighting for his life after being shot four times in the stomach, his father-in law William Wilson said.

Gas engineer Matthew James, 30, was hit in the shoulder, chest and hip as the gunman opened fire on the sunbeds as he lay next to fiancee Sarah Wilson.

http://www.telegraph.co.u(...)protect-fiancee.html

Briton shot three times in back and suffers heart attack after using his body to protect his fiancee when Tunisia gunman attacked beac
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:24:53 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154985957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:20 schreef Tingo het volgende:
- links -
Je hebt gelijk! :Y thanks ^O^
Slordig inderdaad. In hetzelfde verhaal 3 verschillende verhalen weergeven. Aan de andere kant; ze quoten andere mensen. Dus op zich niet onbegrijpelijk. En al helemaal geen sluitend bewijs van vuil spel, althans... Voor mij. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154986339
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Slordig inderdaad. In hetzelfde verhaal 3 verschillende verhalen weergeven. Aan de andere kant; ze quoten andere mensen. Dus op zich niet onbegrijpelijk. En al helemaal geen sluitend bewijs van vuil spel, althans... Voor mij. ;)
Slordig? Bizar in iedere geval.
Er zijn ook heel veel 'foutjes' in ander 'survivor stories' te vinden.Er klopt geen meter van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 07-08-2015 15:48:20 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154986479
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is ook heel veel 'foutjes' in ander 'survivor stories' te vinden.Er klopt geen meter van.
Ik zou het pas vreemd vinden als journalistiek van deze tijd geen foutjes maakt. :)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:54:47 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154986822
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou het pas vreemd vinden als journalistiek van deze tijd geen foutjes maakt. :)
Het is wel extreem slordig, dit. Het valt niet te ontkennen, als je het toch specificeert, doe het dan goed. En het is nota bene dezelfde krant :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:00:16 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154987009
In de hectiek en met alle tegenstrijdige berichten die binnenkomen, is dit volkomen begrijpelijk. Vooral op internet-nieuwssites, waar snelheid geboden is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154987132
Los van dat heb ik het idee dat Britse pers nog meer sensatiebelust is dan praktisch elke andere pers ter wereld. Dat zorgt onherroepelijk voor mindere secuurheid.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:06:37 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154987236
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Copycat het volgende:
In de hectiek en met alle tegenstrijdige berichten die binnenkomen, is dit volkomen begrijpelijk. Vooral op internet-nieuwssites, waar snelheid geboden is.
Fair enough, het is wel allemaal van dezelfde dag (van de aanslag). En ik heb zelf ook geen idee wat de reputatie is van die site hoor, beetje 'high end' of tabloit. Bij Britse kranten heb ik al snel een Telegraaf/AD gevoel om één of andere reden.
Vrijheid
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:07:14 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154987252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef kalinhos het volgende:
Los van dat heb ik het idee dat Britse pers nog meer sensatiebelust is dan praktisch elke andere pers ter wereld. Dat zorgt onherroepelijk voor mindere secuurheid.
Ah, ik ben niet de enige.
Vrijheid
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:10:01 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154987337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn ook heel veel 'foutjes' in ander 'survivor stories' te vinden.Er klopt geen meter van.
So what? Je hebt altijd chaos en tegenstrijdigheden rond dit soort gebeurtenissen. Dat heeft niets met opzet te maken, maar is gewoon the nature of the beast.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:12:22 #115
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154987404
Ik zou het pas echt eng vinden als alles op de seconde klopt, zonder dat er ergens een speld tussen te krijgen is. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:20:08 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154987622
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou het pas echt eng vinden als alles op de seconde klopt, zonder dat er ergens een speld tussen te krijgen is. ;)
Hmm, scherp.
Vrijheid
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:22:03 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154987675
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef jogy het volgende:
Fair enough, het is wel allemaal van dezelfde dag (van de aanslag). En ik heb zelf ook geen idee wat de reputatie is van die site hoor, beetje 'high end' of tabloit. Bij Britse kranten heb ik al snel een Telegraaf/AD gevoel om één of andere reden.
Het is qua slordigheid ivm rush ook een verschil of het een artikel is voor de papieren krant of een item voor de website met een snellere doorlooptijd. En ook in de UK heb je naast de yellow press kwaliteitspers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154987710
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Een was z'n partner die zegt dat íe in z'n maag was geschoten.
Op de USE YOUR EYES vid van John Smith, de meneer Brit Hero James z'n 'stomach,schouder en borst gunshot' wonden laten zien.De heup wond mogen we niet zien voor een of ander reden(not that I would like to see it) maar punt is,3 weken naar 't gedoe was 'ie 4 keren geschoten en nu is het 3 keren.
Het gaat niet alleen op journalistieke 'foutjes'- z'n partner weet ook niet precies hoeveel keren hij was 'geschoten'.
Ik heb aardig wat verschillende survivor/nabestanden verhalen gelezen,gekeken,gelezen van veel verschillende britse/amerikaanse MSM bronnen. M'n Nederlands is niet erg knap maar m'n Engels best wel goed is. De meeste zijn zooo slecht geschreven tis ook niet te geloven.
Ik heb geen ene overtuigende interview gezien.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:32:45 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154988040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op de USE YOUR EYES vid van John Smith, de meneer Brit Hero James z'n 'stomach,schouder en borst gunshot' wonden laten zien.De heup wond mogen we niet zien voor een of ander reden(not that I would like to see it) maar punt is,3 weken naar 't gedoe was 'ie 4 keren geschoten en nu is het 3 keren.
Het gaat niet alleen op journalistieke 'foutjes'- z'n partner weet ook niet precies hoeveel keren hij was 'geschoten'.
Ah check. Ik zou wel weten hoe vaak en waar mijn partner is beschoten vermoed ik zo maar, dat zit gewoon in je kop gegrift. Maar ff voor de duidelijkheid, dit lees je toch? Dus het is niet van 3/4 verschillende opgenomen interviews? Als het geschreven staat dan kan het alsnog 'slordigheid' zijn, denk ik.
Vrijheid
pi_154988343
Als het zo is zoals Tingo zegt, dan is dat raar ja. Kan Tingo er ook een bron of meerdere bronnen bij geven?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:47:44 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154988583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat verschillende survivor/nabestanden verhalen gelezen,gekeken,gelezen van veel verschillende britse/amerikaanse MSM bronnen. M'n Nederlands is niet erg knap maar m'n Engels best wel goed is. De meeste zijn zooo slecht geschreven tis ook niet te geloven.
Ik heb geen ene overtuigende interview gezien.
3 kogel gaten is al veel laat staan 4..
hopelijk maakt de beste man het goed en overleefd hij het.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:01:55 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154988927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

3 kogel gaten is al veel laat staan 4..
hopelijk maakt de beste man het goed en overleefd hij het.
Gelukkig waren het er geen 12.
Vrijheid
pi_154989025
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Als het zo is zoals Tingo zegt, dan is dat raar ja. Kan Tingo er ook een bron of meerdere bronnen bij geven?
Volgens mij heb ik dit 'discrepancy' al doorgegeven(via de vids) ....maar misschien heb je niet goed gelezen,gekeken en/of geluisterd.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:08:40 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154989032
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah check. Ik zou wel weten hoe vaak en waar mijn partner is beschoten vermoed ik zo maar, dat zit gewoon in je kop gegrift. Maar ff voor de duidelijkheid, dit lees je toch? Dus het is niet van 3/4 verschillende opgenomen interviews? Als het geschreven staat dan kan het alsnog 'slordigheid' zijn, denk ik.
Bloody mess waasrschijnlijk entrence and exit wound?
vaak onduidelijk hoeveel kogels..

Mja goed ik ben geen dokter!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154989180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dit 'discrepancy' al doorgegeven(via de vids) ....maar misschien heb je niet goed gelezen,gekeken en/of geluisterd.
Zou je het voor deze ene keer nog eens kunnen doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')