Een schelpenpad dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
Dus afgaan op één getuige en daar alles van af laten hangen?
Meisje kan niet over hete ondergrond lopen dus het zal wel niet kloppen allemaal.
Sorry maar ik heb best wel wat eelt onder de voeten, loop ook zonder moeite over grindpaatjes of asfalt met blote voeten.
Ook, die heb je naast het fietspad bij de grote rietpas.quote:
Dat was ook niet m'n bedoelingquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ook, die heb je naast het fietspad bij de grote rietpas.
Gisteravond nog geweest![]()
Maar verander dit maar niet in een slowchat
Je zou denken dat het verschil kan maken als meerdere mensen het zeggen, alleen is al eens gebleken dat sommigen dat niks uitmaakt en gewoon door blijven geloven wat één iemand heeft te zeggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was ook niet m'n bedoelingmaar om even aan te geven dat eelt onder je voeten heel wat uit maakt hoe je een ondergrond kan verdragen
Volgens deze twee links was íe Shot in the stomach 4 times or shot in the back 4 times or shot in the back 3 times and had a heart attack or shot in the shoulder,hip and chest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar? Heb je een linkje om dat te verifiëren? Ik kan het namelijk niet vinden. Vanaf het eerste moment wordt er over 3 gesproken... In alle berichten die ik kon vinden.
Bovendien zegt ze verderop ook nog 'He took a bullet for me'niet 'he took 4 bullets for me'... vet verdacht ook?
Je hebt gelijk!quote:
Slordig? Bizar in iedere geval.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!thanks
Slordig inderdaad. In hetzelfde verhaal 3 verschillende verhalen weergeven. Aan de andere kant; ze quoten andere mensen. Dus op zich niet onbegrijpelijk. En al helemaal geen sluitend bewijs van vuil spel, althans... Voor mij.
Ik zou het pas vreemd vinden als journalistiek van deze tijd geen foutjes maakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Slordig? Bizar in iedere geval.
Er is ook heel veel 'foutjes' in ander 'survivor stories' te vinden.Er klopt geen meter van.
Het is wel extreem slordig, dit. Het valt niet te ontkennen, als je het toch specificeert, doe het dan goed. En het is nota bene dezelfde krantquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het pas vreemd vinden als journalistiek van deze tijd geen foutjes maakt.
Fair enough, het is wel allemaal van dezelfde dag (van de aanslag). En ik heb zelf ook geen idee wat de reputatie is van die site hoor, beetje 'high end' of tabloit. Bij Britse kranten heb ik al snel een Telegraaf/AD gevoel om één of andere reden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Copycat het volgende:
In de hectiek en met alle tegenstrijdige berichten die binnenkomen, is dit volkomen begrijpelijk. Vooral op internet-nieuwssites, waar snelheid geboden is.
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef kalinhos het volgende:
Los van dat heb ik het idee dat Britse pers nog meer sensatiebelust is dan praktisch elke andere pers ter wereld. Dat zorgt onherroepelijk voor mindere secuurheid.
So what? Je hebt altijd chaos en tegenstrijdigheden rond dit soort gebeurtenissen. Dat heeft niets met opzet te maken, maar is gewoon the nature of the beast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Slordig? Bizar in iedere geval.
Er zijn ook heel veel 'foutjes' in ander 'survivor stories' te vinden.Er klopt geen meter van.
Hmm, scherp.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou het pas echt eng vinden als alles op de seconde klopt, zonder dat er ergens een speld tussen te krijgen is.
Het is qua slordigheid ivm rush ook een verschil of het een artikel is voor de papieren krant of een item voor de website met een snellere doorlooptijd. En ook in de UK heb je naast de yellow press kwaliteitspers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef jogy het volgende:
Fair enough, het is wel allemaal van dezelfde dag (van de aanslag). En ik heb zelf ook geen idee wat de reputatie is van die site hoor, beetje 'high end' of tabloit. Bij Britse kranten heb ik al snel een Telegraaf/AD gevoel om één of andere reden.
Een was z'n partner die zegt dat íe in z'n maag was geschoten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!thanks
Slordig inderdaad. In hetzelfde verhaal 3 verschillende verhalen weergeven. Aan de andere kant; ze quoten andere mensen. Dus op zich niet onbegrijpelijk. En al helemaal geen sluitend bewijs van vuil spel, althans... Voor mij.
Ah check. Ik zou wel weten hoe vaak en waar mijn partner is beschoten vermoed ik zo maar, dat zit gewoon in je kop gegrift. Maar ff voor de duidelijkheid, dit lees je toch? Dus het is niet van 3/4 verschillende opgenomen interviews? Als het geschreven staat dan kan het alsnog 'slordigheid' zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Een was z'n partner die zegt dat íe in z'n maag was geschoten.
Op de USE YOUR EYES vid van John Smith, de meneer Brit Hero James z'n 'stomach,schouder en borst gunshot' wonden laten zien.De heup wond mogen we niet zien voor een of ander reden(not that I would like to see it) maar punt is,3 weken naar 't gedoe was 'ie 4 keren geschoten en nu is het 3 keren.
Het gaat niet alleen op journalistieke 'foutjes'- z'n partner weet ook niet precies hoeveel keren hij was 'geschoten'.
3 kogel gaten is al veel laat staan 4..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Een was z'n partner die zegt dat íe in z'n maag was geschoten.
Op de USE YOUR EYES vid van John Smith, de meneer Brit Hero James z'n 'stomach,schouder en borst gunshot' wonden laten zien.De heup wond mogen we niet zien voor een of ander reden(not that I would like to see it) maar punt is,3 weken naar 't gedoe was 'ie 4 keren geschoten en nu is het 3 keren.
Het gaat niet alleen op journalistieke 'foutjes'- z'n partner weet ook niet precies hoeveel keren hij was 'geschoten'.
Ik heb aardig wat verschillende survivor/nabestanden verhalen gelezen,gekeken,gelezen van veel verschillende britse/amerikaanse MSM bronnen. M'n Nederlands is niet erg knap maar m'n Engels best wel goed is. De meeste zijn zooo slecht geschreven tis ook niet te geloven.
Ik heb geen ene overtuigende interview gezien.
Gelukkig waren het er geen 12.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 kogel gaten is al veel laat staan 4..
hopelijk maakt de beste man het goed en overleefd hij het.
Volgens mij heb ik dit 'discrepancy' al doorgegeven(via de vids) ....maar misschien heb je niet goed gelezen,gekeken en/of geluisterd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Als het zo is zoals Tingo zegt, dan is dat raar ja. Kan Tingo er ook een bron of meerdere bronnen bij geven?
Bloody mess waasrschijnlijk entrence and exit wound?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah check. Ik zou wel weten hoe vaak en waar mijn partner is beschoten vermoed ik zo maar, dat zit gewoon in je kop gegrift. Maar ff voor de duidelijkheid, dit lees je toch? Dus het is niet van 3/4 verschillende opgenomen interviews? Als het geschreven staat dan kan het alsnog 'slordigheid' zijn, denk ik.
Zou je het voor deze ene keer nog eens kunnen doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit 'discrepancy' al doorgegeven(via de vids) ....maar misschien heb je niet goed gelezen,gekeken en/of geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |