Zie bron voor een interactieve timeline.quote:The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.
Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.
Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.
He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/quote:Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”
The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it
The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)
Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]
The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverupquote:Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij dezequote:UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:
Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.
He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus bijna 'n kilo p/s dan en de 45 magazijn is wat zwaarder natuurlijk. 240 kogels of zo? Maar dat zien we niet in de beelden. En de homemade bommen/granaten? Fotos genomen ook.High on cocaine.In blote voeten. Bruce Willis eat your heart out.
Volgens MSM is 'ie naar 't complex,terug naar 't strand, dan naar 't dorpje? Hij had nog 'ammo' en 'n homemade bom bij 'm(twas niet 'n standard granaat) Allemaal in blote voeten. Je zou toch verwachten dat zo 'n jonge,geradicalisseerd,getrainde-in-Syria,extremiste,islamische killer is voor z'n evil deeds wat beter voorbereiden? Je hoeft toch geen militaire of terrorist te ziijn om dit soort dingen te snappen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?
Belangrijk is ook dat het duidelijk is wanneer de foto's zijn gemaakt, als het al tegen het einde is liggen de gebruikte houders ergens leeg op het strand.
Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
Ah, hij had geen schoenen aan. Het wordt me ineens allemaal duidelijk.
En verder niks meer- heel goed meid.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
Ah, hij had geen schoenen aan. Het wordt me ineens allemaal duidelijk.
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten?
Ga Saints Row spelen joh.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47.
Niet grappig. Gewoon niet grappigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
als je zo al op het strand staat ... wens ik je veel succesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
loop eens met schoenen aan over een zand strand..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet grappig. Gewoon niet grappig
Verontwaardigd zijn over etc. doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.
Bijna iedereen loopt met blote voeten of slipper over het strand..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Copycat het volgende:
Die gozer loopt waarschijnlijk van jongs af al met grote regelmaat blootsvoets over het strand.
My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef jogy het volgende:
Goede post thrilled. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens
. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost
.
Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..
mijn theorie, man word neer geknalt voorbijganger maakt foto 1.
Politie onderzoekt lijk en foto 2 word gemaakt
was Sarcasme modus, ( je leert me vanzelf kennenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef Thrilled het volgende:
Jongens.. waar zijn we nou tegen aan het strijden? De moordpartij heeft plaats gevonden, er zijn doden gevallen, de dader is dood, jullie focussen je op zinloze randzaken.. Kamp false flag: waarom zou het een false flag zijn? Welke winst is hier behaald?
[..]
My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaar
[..]
Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lol) en die verstijven echt niet met secondes.. dat is eerder een kwestie van uren.. (2 tot 6 uur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid )
Daarbij zie ik vaker filmpjes (bijvoorbeeld uit de arabische landen) waar het blijkbaar heel gewoon is om nog aan lijken te zitten (filmpjes van stenigingen, na aanslagen etc) en ze te verplaatsen. Kan me goed voorstellen dat na het doodschieten er nog gesleept / gedraaid is aan de dader.. Aangezien we in Nederland al gelijk zoiets hebben van 'afblijven en laten liggen' en wachten op het forensisch onderzoeksteam komt dit wel raar over natuurlijk.
Doen jullie zelf ook wel eens wat research voordat je dingen hier neer kwakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
there 's body's everywhere...
waar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk voor zoiets ga je beter voorbereiden zou ik voorstellen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
Want dit is al een paar keer ter sprake gekomen en al bekend sinds zo'n beetje 1 a 2 juli ..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:46 schreef Tingo het volgende:
Jeetje - ik had deze gemist....
Beach massacre gunman went back to kill 17 MORE victims
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4daxKEw
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Police delays gave the Tunisian killer 47 minutes to murder at will – and time to ‘finish off’ up to 17 injured holidaymakers, it has been claimed.
The wounded may still have been clinging to life until he returned to the beach to pump more bullets into them, it emerged.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4dSLPfx
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)ured-sunbathers.html
Wat is dat voor zinloze reactie? Jij riep toch ook dat er geen lichamen lagen? Nu krijg je lichamen, ga je zeuren over de dekens?quote:
quote:Informed sources told the Mail Rezgui carried four magazines of bullets, about 120 shots. It is possible he also had a handgun as Tunisian surgeons say they found wounds caused by different calibre bullets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |