abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154966279
Officiële verhaal

Tunisia terror attack: How 30 minutes of horror unfolded as holidaymakers basked in midday sun

quote:
The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.

Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.

Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.

He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
Zie bron voor een interactieve timeline.

Dat is in ieder geval de basis.

Tweede schutter

Binnen de algemene media was er al sprake van een tweede schutter die tot op heden nooit bekend is gemaakt, al is het wel bevestigd dat deze er is geweest.

http://www.independent.co(...)rested-10354308.html

Alternatieve media

False flag

Terror in Tunisia: Another false flag? - Veterans Today

quote:
Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”

The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it

The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)

Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]

The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/

Tweede schutter zou een politie uniform aan hebben gehad.
quote:
Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverup

Hoax

UK Spy Posing as Journalist Proves Tunisian Terror Attack is a Hoax

quote:
UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:

Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.

He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze

Desgewenst vul ik de openingspost wel bij met relevante zaken.

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 12:13:00 ]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:40:30 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154966451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus bijna 'n kilo p/s dan en de 45 magazijn is wat zwaarder natuurlijk. 240 kogels of zo? Maar dat zien we niet in de beelden. En de homemade bommen/granaten? Fotos genomen ook.High on cocaine.In blote voeten. Bruce Willis eat your heart out.
Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?

Belangrijk is ook dat het duidelijk is wanneer de foto's zijn gemaakt, als het al tegen het einde is liggen de gebruikte houders ergens leeg op het strand.
pi_154967009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?

Belangrijk is ook dat het duidelijk is wanneer de foto's zijn gemaakt, als het al tegen het einde is liggen de gebruikte houders ergens leeg op het strand.
Volgens MSM is 'ie naar 't complex,terug naar 't strand, dan naar 't dorpje? Hij had nog 'ammo' en 'n homemade bom bij 'm(twas niet 'n standard granaat) Allemaal in blote voeten. Je zou toch verwachten dat zo 'n jonge,geradicalisseerd,getrainde-in-Syria,extremiste,islamische killer is voor z'n evil deeds wat beter voorbereiden? Je hoeft toch geen militaire of terrorist te ziijn om dit soort dingen te snappen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-08-2015 22:16:36 (Changed Libya to Syria.) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154968382
Ah, hij had geen schoenen aan. Het wordt me ineens allemaal duidelijk.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:38:37 #5
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154968470
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten? :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154968796
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
En verder niks meer- heel goed meid.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154968942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten? :+
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:54:24 #8
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154968969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47.
Ga Saints Row spelen joh.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:55:49 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154969012
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154969512
quote:

[..]

Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
Niet grappig. Gewoon niet grappig :N
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:20:54 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154969793
quote:

[..]

als je zo al op het strand staat ... wens ik je veel succes :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:22:50 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154969864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
loop eens met schoenen aan over een zand strand..

hoezo zijn schoennen nu in eens een big deal, de meesten lopen daar op nike air arabia ... of te wel sandalen!
pi_154969930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet grappig. Gewoon niet grappig :N
Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.
pi_154969971
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.
Verontwaardigd zijn over etc. doe je maar ergens anders.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:29:30 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154970085
Die gozer loopt waarschijnlijk van jongs af al met grote regelmaat blootsvoets over het strand.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:32:29 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970179
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Copycat het volgende:
Die gozer loopt waarschijnlijk van jongs af al met grote regelmaat blootsvoets over het strand.
Bijna iedereen loopt met blote voeten of slipper over het strand..
Ik hat het eerder raar gevonden als hij WEL schoenen aan had!
pi_154970269
Zullen we die schoenen discussie maar laten voor wat het is? :')

Dit gaat nergens meer over..

Het enige wat ik nog wél wil weten is waar die zogenaamde tweede schutter nou is gebleven, want er zijn berichten dat 'officials' het naar buiten brengen maar ik hoor er verder nooit meer wat over.
pi_154970375
Jongens.. waar zijn we nou tegen aan het strijden? De moordpartij heeft plaats gevonden, er zijn doden gevallen, de dader is dood, jullie focussen je op zinloze randzaken.. Kamp false flag: waarom zou het een false flag zijn? Welke winst is hier behaald?

quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef jogy het volgende:
Goede post thrilled O+. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens :P. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost :).
My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaar :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..

mijn theorie, man word neer geknalt voorbijganger maakt foto 1.
Politie onderzoekt lijk en foto 2 word gemaakt
Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lol :') ) en die verstijven echt niet met secondes.. dat is eerder een kwestie van uren.. (2 tot 6 uur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid )

Daarbij zie ik vaker filmpjes (bijvoorbeeld uit de arabische landen) waar het blijkbaar heel gewoon is om nog aan lijken te zitten (filmpjes van stenigingen, na aanslagen etc) en ze te verplaatsen. Kan me goed voorstellen dat na het doodschieten er nog gesleept / gedraaid is aan de dader.. Aangezien we in Nederland al gelijk zoiets hebben van 'afblijven en laten liggen' en wachten op het forensisch onderzoeksteam komt dit wel raar over natuurlijk.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:44:21 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef Thrilled het volgende:
Jongens.. waar zijn we nou tegen aan het strijden? De moordpartij heeft plaats gevonden, er zijn doden gevallen, de dader is dood, jullie focussen je op zinloze randzaken.. Kamp false flag: waarom zou het een false flag zijn? Welke winst is hier behaald?

[..]

My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaar :P

[..]

Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lol :') ) en die verstijven echt niet met secondes.. dat is eerder een kwestie van uren.. (2 tot 6 uur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid )

Daarbij zie ik vaker filmpjes (bijvoorbeeld uit de arabische landen) waar het blijkbaar heel gewoon is om nog aan lijken te zitten (filmpjes van stenigingen, na aanslagen etc) en ze te verplaatsen. Kan me goed voorstellen dat na het doodschieten er nog gesleept / gedraaid is aan de dader.. Aangezien we in Nederland al gelijk zoiets hebben van 'afblijven en laten liggen' en wachten op het forensisch onderzoeksteam komt dit wel raar over natuurlijk.
was Sarcasme modus, ( je leert me vanzelf kennen ;) )

klopt helemaal hoor, als er een dode is gevallen dan laten ze die niet keurig liggen zodat de politie onderzoek kan doen, nee vaak gaan ze er aan trekken en sleuren..
Ik kan wel zeggen dat het respectloos is, maar goed compleet andere cultuur..
pi_154970588
Jeetje - ik had deze gemist....

Beach massacre gunman went back to kill 17 MORE victims

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4daxKEw
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Police delays gave the Tunisian killer 47 minutes to murder at will – and time to ‘finish off’ up to 17 injured holidaymakers, it has been claimed.

The wounded may still have been clinging to life until he returned to the beach to pump more bullets into them, it emerged.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4dSLPfx

http://www.dailymail.co.u(...)ured-sunbathers.html
pi_154970729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

there 's body's everywhere...

waar dan?
Doen jullie zelf ook wel eens wat research voordat je dingen hier neer kwakt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154970764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Tuurlijk voor zoiets ga je beter voorbereiden zou ik voorstellen.
pi_154970832
Edi: keep it serious. Die lolligheden bewaar je maar voor het cluesforum.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 02:10:38 ]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:55:27 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:46 schreef Tingo het volgende:
Jeetje - ik had deze gemist....

Beach massacre gunman went back to kill 17 MORE victims

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4daxKEw

Police delays gave the Tunisian killer 47 minutes to murder at will – and time to ‘finish off’ up to 17 injured holidaymakers, it has been claimed.

The wounded may still have been clinging to life until he returned to the beach to pump more bullets into them, it emerged.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4dSLPfx

http://www.dailymail.co.u(...)ured-sunbathers.html
Want dit is al een paar keer ter sprake gekomen en al bekend sinds zo'n beetje 1 a 2 juli ..

btw..
pi_154970913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is dat voor zinloze reactie? Jij riep toch ook dat er geen lichamen lagen? Nu krijg je lichamen, ga je zeuren over de dekens?

By the way, je weet wat dat artikel van je roept?

quote:
Informed sources told the Mail Rezgui carried four magazines of bullets, about 120 shots. It is possible he also had a handgun as Tunisian surgeons say they found wounds caused by different calibre bullets.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 02:11:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')