abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155961090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het geen goede ontwikkeling. Heb dan het gevoel dat ze de game hebben uitgekleed.

Eerst de game uitbrengen, weekje aankijken qua bugs en feedback vanuit de community en daarna pas beginnen over dlc.

Dat de ontwikkeling daarvan al eerder begint is logisch, maar zwijg er over.

De enige manier waarop het wel kan is zoals bij The Witcher (16 nietszeggende dlc packs aankondigen die periodiek gratis uitgebracht worden) of zoals bij Splatoon (een basisgame uitbrengen die langzaam uitgebreid wordt zonder kosten).

Klein verschil, maar voor mijn gevoel een belangrijk verschil.
Ik snap wel dat je dat gevoel hebt. Maar wat Bethesda betreft maak ik me geen zorgen om eventuele uit de normale game weggesloopte content. Naar mijn idee proberen ze juist zoveel mogelijk in de main game te stoppen en de Expansions zijn ook echt extra.

De witcher 3 die je aanhaalt heeft het net zo gedaan hoor. In April (1,5 maand voor de release van de witcher 3) kondigden ze de 2 expansions al aan, de prijzen en een season pass.

Ik heb er geen problemen mee zolang de main game goed is.
pi_155964993
Ik heb alle DLC voor Fallout altijd geweldig gevonden (met uitzondering van Mothership Zeta :') ), dus hier 30 euro voor alle DLC neerleggen heb ik totaal geen moeite mee ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_155965548
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen. :@.
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 10 september 2015 @ 08:37:24 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155966160
quote:
9s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Ik ben zo ver heen dat ik het een deel van de charme vind ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_155970260
quote:
9s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Voor mij heeft het nog nooit het spelplezier bedorven.
pi_155973284
Zo lang het geen game breaking bugs zijn, heb ik er weinig problemen mee. Zeker niet in zo'n onwijs grote, open wereld.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_156060529
quote:
Het blijven toch iedere keer weer leuke filmpjes om te kijken!
De sfeer is ongeëvenaard
pi_156065300
Elke week tot de launch wordt er een video net zoals die hierboven voor elke S.P.E.C.I.A.L skill uitgegeven. Ik denk dat we in de op één na laatste week nog een launch trailer krijgen en thats it. Vind ik persoonlijk niet zo heel erg. Ik heb er altijd een hekel aan als games te veel laten zien voor de launch. (*kuch* Watch Dogs *kuch*). Bij sommige games heb je dan echt al het gevoel de gehele game te hebben gezien. Bij FO4 hebben we eigenlijk alleen de reveal trailer en de presentatie en dat vind ik wel genoeg. Aan de ene kant zou ik meer gameplay wel leuk vinden maar ik denk dat het uiteindelijk leuker is als je zo min mogelijk weet over de game als hij uitkomt :)
pi_156065665
Persoonlijk vind ik de periode voorafgaand aan de release altijd het leukst. Lekker speculeren over wat gaat komen aan de hand van vrijgegeven informatie.
Hetgeen Bethesda heeft vrijgegeven zorgt voor een mega positieve indruk! Over 2 maandjes is de game uit. Tot die tijd moeten we ons vermaken met alle vrijgegeven content.
  woensdag 16 september 2015 @ 17:04:27 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156145595
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156170090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
  donderdag 17 september 2015 @ 17:44:32 #193
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156174721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen)..
Dat hadden ze ook. Tribunal en Bloodmoon pastten wat meer binnen de lore en voelden voor mij daardoor ook meer aan als deel van Morrowind. Ondanks dat het andere gedeeltes waren en wat betreft het verhaal ook niet aansloot.
quote:
Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo?
Alleen The Pitt en Broken Steel deden dat nog ietwat, omdat veel van de slaven uit the Pitt vanuit Paradise Falls doorgestuurd waren en die waterdistributie vanuit de Lincoln Memorial na de MQ. De rest stond inderdaad meer op zichzelf, jammer genoeg.

quote:
Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt.

Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
Met Fallout 4 zal 't blijkbaar hetzelfde verhaal worden, als, wat Roy ook al zei, Bethesda na de release pas gaat kijken wat ze met de uitbreidingen gaan doen. Maar ik maak daarbij, m.b.t. tot het 'los staan ervan', wel het onderscheid tussen uitbreidingen die zich afspelen in hetzelfde gebied als de MQ (1) en uitbreidingen die zich in een nieuw gebied afspelen, maar wel vanuit verhalend of lore opzicht deel uitmaken van de MQ (2). Bij (1) moet je als je het ook verhalend wil laten aansluiten natuurlijk al van tevoren gaan plannen waar je 't over gaat hebben. Doe je dat niet, zoals Bethesda al aangegeven heeft, en het staat voor de rest compleet los van de MQ, dan maakt het weinig uit of het zich wel of niet afspeelt in hetzelfde, of in een nieuw gebied. Wat betreft (2), waar je ook al van tevoren moet gaan bepalen waar de uitbreidingen over gaan, dat is wat Obsidian met NV erg goed gedaan heeft.

Je hoort bijvoorbeeld in de MQ al een paar keer over een andere courier, die jouw taak afsloeg toen hij je naam zag, waarom de Brotherhood midden in een lockdown zit en je hoort veel geruchten over de Burned Man. Wat zich allemaal vertaalde naar de uitbreidingen:

SPOILER: hints, geen spoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, nee de uitbreidingen van NV staan niet los van de rest van 't spel. Al zijn het inderdaad allemaal andere gedeeltes. Dead Money, Honest Hearts en Lonesome Road hebben sterke raakpunten met wat er in de Mojave speelt. Dead Money is de enige uitbreiding waarbij je niet terug kunt gaan als je klaar bent. Bij de rest wel. Old World Blues is wat dat betreft goed vergelijkbaar met Tribunal: een druk op de knop en je zit weer in The Sink (je basis in OWB)...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 17 september 2015 @ 18:39:19 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156176026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
de NV DLC Old World Blues en Lonesome Road zijn echt tof (Y) Overigens zijn ze alle 4 verbonden met elkaar dmv enkele characters die genoemd worden in de gewone game en die je ook zelf tegenkomt. De laatste DLC gaat vooral ook over de courier zelf.

Echt een aanrader om ze te spelen, en dan dus ook op volgorde.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:04:11 #195
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_156190663
Is het al November? *zucht* :(
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:51:41 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156201072
Ik heb zelfs Shelter bijna uitgespeeld. 200 inwoners en elke productiekamer bijna op max. ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:56:45 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156201205
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb zelfs Shelter bijna uitgespeeld. 200 inwoners en elke productiekamer bijna op max. ;(.
Ik heb dat niet gehaald, ben gestopt na de Nuka Cola Factory. Daarna was er niets meer om naartoe te werken. Bizar hoe een game die een half jaar na aankondiging al in de winkels gaat liggen toch nog lang op zich laat wachten :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:01:35 #198
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_156201309
Vreemd joh, bij mij is dat totaal niet het geval.

Heerlijk, als je ergens totaal niet naar uitkijkt, hoe snel de tijd gaat. Doe hetzelfde, zou ik zeggen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_156271638
Ik ben trouwens benieuwd of Obsidian ook weer een Fallout game mag maken van Bethesda.

Ik denk het wel. Ik gok eind 2017 Fallout:LA van Obsidian. Wat denken jullie?
pi_156271774
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:33 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Obsidian ook weer een Fallout game mag maken van Bethesda.

Ik denk het wel. Ik gok eind 2017 Fallout:LA van Obsidian. Wat denken jullie?
Neh.

Deel 4 vandaag in de pre order gezet. 14.gif
pi_156271917
Ze hadden net geen 8,5 gehaald op Metacritic ofzo om bonussen te ontvangen van Bethesda en een nieuw deel te mogen maken. Tenminste dat waren de verhalen destijds.
pi_156273098
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ze hadden net geen 8,5 gehaald op Metacritic ofzo om bonussen te ontvangen van Bethesda en een nieuw deel te mogen maken. Tenminste dat waren de verhalen destijds.
Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.

Zoals ik het begrijp was New Vegas financieel gezien een succes voor Bethesda. Na Fallout 4 gaat Bethesda natuurlijk weer aan de Elder Scrolls werken en kan Obsidian mooi aan de slag.

En uit recente interviews blijkt dat Obsidian heel graag wil.

http://m.ign.com/articles(...)d-neverwinter-return

[ Bericht 4% gewijzigd door studentje7 op 21-09-2015 16:46:35 ]
pi_156273753
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 16:28 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.

Zoals ik het begrijp was New Vegas financieel gezien een succes voor Bethesda. Na Fallout 4 gaat Bethesda natuurlijk weer aan de Elder Scrolls werken en kan Obsidian mooi aan de slag.

En uit recente interviews blijkt dat Obsidian heel graag wil.

http://m.ign.com/articles(...)d-neverwinter-return
Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.
pi_156274944
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.
Waarom zou Bethesda het niet willen?

Ze hebben veel geld verdiend aan New Vegas en de fans waren er ook blij mee.

En Bethesda zelf kan op zijn vroegst over een jaar of 6/7 met een nieuwe Fallout komen. (ervan uitgaand dat ze na een nieuwe Elder Scrolls weer aan Fallout gaan werken, wie weet willen ze nog eerst een andere game maken).

Vanuit het financiele oogpunt zou het slim zijn om Obsidian in te schakelen en de Fallout franchise na deel 4 niet te lang stof laten happen.

[ Bericht 5% gewijzigd door studentje7 op 21-09-2015 17:44:24 ]
pi_156301647
Voor de Snapchatgebruikers onder ons, bij Discover IGN (als je naar rechts gaat waar ook mijn verhaal staat, bovenaan) staat een kort behind the scenes stukje over Dogmeat.
Flesje bier
pi_156312814
Twee stukjes muziek, inclusief het volledige Fallout 4 thema, zijn gepost op Bethesda's blog _O_

http://bethesda.net/#en/e(...)on-zur/2015/09/22/30
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156337086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Twee stukjes muziek, inclusief het volledige Fallout 4 thema, zijn gepost op Bethesda's blog _O_

http://bethesda.net/#en/e(...)on-zur/2015/09/22/30
De nieuwe main theme _O_ _O_ _O_
Flesje bier
  woensdag 23 september 2015 @ 22:50:14 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156337189
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 23 september 2015 @ 22:53:15 #210
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156337301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lekker, mensenvlees :o
Niet nieuw, wel handig.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')