quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef gerhardius het volgende:
Ik hoef me toch niet door die *** te laten afzeiken!
En dat onder het oog van mods of ex mods (Yogi nog bedankt voor de laatste mods, ik bedoel de rest)
Als mijn laatste post over het nanuilen de moeite was om weg te halen, zou je dat dan met deze trap na ook even willen doen? Anders krijg je weer die verdenking van partijdigheid enzo.. Bovendien was de afspraak dat natrappen niet meer mocht, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef jogy het volgende:
Jaha, klaar nu. Posts zijn verwijderd dus geen zin om er over door te gaan.
Die laatste dikgedrukte mag je op zich even uitleggen. het woordje lul heb ik weggedit. Dat viel me nog niet eens op eigenlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Als mijn laatste post over het nanuilen de moeite was om weg te halen, zou je dat dan met deze trap na ook even willen doen? Anders krijg je weer die verdenking van partijdigheid enzo.. Bovendien was de afspraak dat natrappen niet meer mocht, meen ik me te herinneren.
Doe maar alsof je het niet begrijpt. Ik heb het voor je uitgespeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Die laatste dikgedrukte mag je op zich even uitleggen. het woordje lul heb ik weggedit. Dat viel me nog niet eens op eigenlijk.
Dan moet je iets aan je spelling doen. Maar het is goed zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe maar alsof je het niet begrijpt. Ik heb het voor je uitgespeld.
Mijn spelling is redelijk goed, mijn begrijpend lezen ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan moet je iets aan je spelling doen. Maar het is goed zo.
Fijn hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn spelling is redelijk goed, mijn begrijpend lezen ook.
Dat klopt eigenlijk wel, maar Fok komt toch een deel van de eer toe qua onstaan van de verhalen en groepen. Het is jammer dat Fok hier verder geen gebruikt van wil en kan maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoor dat jullie facebook groepje eigenlijk gewoon heel goed gaat, dat is dan toch gewoon genoeg?
Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen.
Je hebt ook een echt mooi typisch BNW-topic gemaakt. Ben nog steeds aan het lezen. Interessante materie. Benieuwd wat er van waar is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Izzy73 het volgende:
Lekker relaxed sfeertje op BNW de laatste paar dagen.
Ah jammer ik heb een slapende hont wakker gemaakt. Je hebt in ieder geval wel zelfkennis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten!
Ach ja leuke materie, maar het was enkel wat knip en plakwerk. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke topics.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt ook een echt mooi typisch BNW-topic gemaakt. Ben nog steeds aan het lezen. Interessante materie. Benieuwd wat er van waar is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ja leuke materie, maar het was enkel wat knip en plakwerk. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke topics.
denk niet dat iemand daar op zit te wachten, wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, tijdens die homo discussie verloor ik mijn interesse in BNW, ik zal weer wat meer gaan posten!
Jawel hoor, genoeg zelfsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef gerhardius het volgende:
[..]
denk niet dat iemand daar op zit te wachten, wel?
Psssst niet doorvertellenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Psssst niet doorvertellen
Maar no one likes you
Echt wel. En jij houdt ook van hemquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Psssst niet doorvertellen
Maar no one likes you
je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt wel. En jij houdt ook van hem
Dit ontroert me ten diepstequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
je hebt gelijk
achter al die vijandigheid zit er een diepe bewondering voor hem als user en als mens
Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.quote:
Ja ja, you sweettalking manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 't zelfde soort rare gevoelens voor jou,Lavvy baby.
Waar zijn die andere 2 die dit forum eigenlijk horen te runnen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
sluitpost van je andere topic was blijkbaar niet heel duidelijk.
Proberen we het nog eens:
[..]
Ik denk dat die samenspannen in het leven buiten het internetquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 2 die dit forum eigenlijk horen te runnen?
Je bent niet specifiek gevraagd om even te helpen hier?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat die samenspannen in het leven buiten het internet
De eventuele uitleg van hun bezigheden laat ik dan ook liever aan hun over, voor ik straks een nieuwe conspiracy bloot leg.
Ik denk dat je me verward dan met iemand andersquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bent niet specifiek gevraagd om even te helpen hier?
Ik vraag maar gewoon even hoor, Je hebt al paar keer geholpen de laatste tijd, dus vroeg het me gewoon af
heb je je aluminium hoedje er al over op gehad?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Jogy en B zijn verdacht rustig de laatste tijd ja.
Sorry dat was inderdaad Reya zie ik net, mja de modjes hier zijn dus even pleites!quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward dan met iemand anders
[..]
heb je je aluminium hoedje er al over op gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op bnw
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry dat was inderdaad Reya zie ik net, mja de modjes hier zijn dus even pleites!
Je weet het he, als de kat van huis is!Ik zag je in de gaten houden met je muisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op bnw
En dank je
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ook svp.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie wil mij van fb voorzien mbt de meeting tot gister
Kan ook via pm
I want details !!
Het was gezelligquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie wil mij van fb voorzien mbt de meeting van gister
Kan ook via pm
I want details !!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:11 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel, maar Fok komt toch een deel van de eer toe qua onstaan van de verhalen en groepen. Het is jammer dat Fok hier verder geen gebruikt van wil en kan maken.
Welke belangen hierbij mee spelen is voor mij onduidelijk.
Maar op FB gaat het idd redelijk goed, zo zonder gemodereer.
O ja: werkgroep 2 heeft daar nu ook een account met toekomstig nieuws
Dat is niet zo raar, als het gezeik, zoveel tijd na dato, nog steeds bewaard wordt voor BNWquote:
Staat toch in een topic?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
Geachte Tingo,quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Kunnen we misschien aparte topics voor de Train Hero verhaal en de live TV shooting hebben AUB?
Fuck off - je ben geen mod.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
An sich is het een eigen topic-waardig. Maar volgende week is er vast weer een andere hoax die ook een eigen topic verdient. Never ending story dus, zo kun je topics blijven openen wil je ze allemaal gaan doorspitten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Geachte mods,
Oh? Ik weet niet precies wat we zouden verwachten van 'n Al Bundy typje maar tis toch goed als we 'n TV 'shooting' topic hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik vind het zo leuk als ik thuiskom na dagje zwoegen... op de bank met pilsje op tafel en hand in de broek al bundy style en dan te concluderen dat de vraag al beantwoord is in de laatste post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |