Wat zoek je voor iets?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Weinig vacatures in de zomer. Na mn vakantie ga ik weer zoeken.
Aangezien ik mijn CV aanpas naar bij welk bedrijf ik solliciteer, lijkt me dat teveel werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:54 schreef Renesite het volgende:
Knal altijd gewoon 305934 open sollicitaties eruit.
Ja, maar ik heb types werk. Waarbij eigenlijk dezelfde specificaties per beroep worden gevraagdquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik mijn CV aanpas naar bij welk bedrijf ik solliciteer, lijkt me dat teveel werk
Ambtenaarquote:
Bullshit, elke werkgever wil andere zaken terugzien in een persoon. Of in ieder geval: vindt het één belangrijker dan het andere.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb types werk. Waarbij eigenlijk dezelfde specificaties per beroep worden gevraagd
Sure. Alleen betreft het bij mij kleine kantoren waar specifiek werk in zit dat in alle gevallen 80% hetzelfde is. Aan mij om in ieder geval het werk te onderbouwen en betreffende competenties kort toe te lichten en hopen dat het aansluit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit, elke werkgever wil andere zaken terugzien in een persoon. Of in ieder geval: vindt het één belangrijker dan het andere.
Haal je daar succes uit? Die verdwijnen bij ons gewoon in de prullenbak.quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:54 schreef Renesite het volgende:
Knal altijd gewoon 305934 open sollicitaties eruit.
Idd, ik solliciteer heel weinig maar wel heel gericht en specifiek, dan word ik ook altijd uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haal je daar succes uit? Die verdwijnen bij ons gewoon in de prullenbak.
Je denkt toch niet ik krijg een brief... wat een goed idee nu heb ik opeens een formatieplek?
Valt erg mee op het momentquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten best hard werken heb ik gehoord.
Regelmatigquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wanneer ben jij aan de beurt?
Of is die vraag nog niet gesteld?
Hier is het ook al niet veel beter nu. Ik kan pas verder als de mensen die nu op vakantie zijn iets gaan doen. Ze hoeven maar een heel klein beetje te doen en ik kan weer weken vooruit maar er is niemand.quote:
ik ben op zoek naar werk. Bel je een collega, die verwijst je door naar een ander, die verwijst je weer door naar een ander en die derde verwijst je opnieuw door naar een ander. En die persoon heeft vakantie. Arghquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het ook al niet veel beter nu. Ik kan pas verder als de mensen die nu op vakantie zijn iets gaan doen. Ze hoeven maar een heel klein beetje te doen en ik kan weer weken vooruit maar er is niemand.Zo irritant.
Afgelopen weken kon ik nog het werk overnemen van een andere collega maar die is inmiddels ook weer terug dus het wordt nu weer afzien. Maar nog een maand en dan heb ik vakantie!quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar werk. Bel je een collega, die verwijst je door naar een ander, die verwijst je weer door naar een ander en die derde verwijst je opnieuw door naar een ander. En die persoon heeft vakantie. Argh
Nergens goed voor, vrouwen. Geeft alleen maar gedoe.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Regelmatig
Laten we eerst maar weer eens met een vrouw beginnen
Kleine kantoren...quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haal je daar succes uit? Die verdwijnen bij ons gewoon in de prullenbak.
Je denkt toch niet ik krijg een brief... wat een goed idee nu heb ik opeens een formatieplek?
Ik ben eigenlijk best wel heel blij met die van mijquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, vrouwen. Geeft alleen maar gedoe.
Omdat autisme geen excuus is voor klootzakkerij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Waarom kan ik het niet laten om ruzie te maken met de grootste egocentrische autist in de vriendengroep
En omdat ik graag hap?quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat autisme geen excuus is voor klootzakkerij?
Bijtgraag mormeltjequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel heel blij met die van mij
Net zoals kind-zijn geen excuus is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat autisme geen excuus is voor klootzakkerij?
Kinderen......... gisternacht om 0:00 in de trein naar huis. Krijsend en huilend. Ik dacht eerst "tering wat een kut kind" en toen besefte ik me "het is middernacht, dat dign is gewoon moe. Tering wat een kut ouders."quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals kind-zijn geen excuus is.
'Wat loopt dat kind te krijsen zeg.'
'Ja, het is een kind hè.'
Middernacht nog met je kind op sjouwquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kinderen......... gisternacht om 0:00 in de trein naar huis. Krijsend en huilend. Ik dacht eerst "tering wat een kut kind" en toen besefte ik me "het is middernacht, dat dign is gewoon moe. Tering wat een kut ouders."
Dit zijn ook al zulke goede ouders.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Middernacht nog met je kind op sjouw
Dat had ik kunnen zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit zijn ook al zulke goede ouders.
http://www.powned.tv/nieu(...)ind_3_langs_s_1.html
Er moet echt een examen komen voor ouderschap.
Weet je dat dan niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij ook een kind van 3? Wie is de vader?
Ik voel alimentatie aankomenquote:
Had ik al gelezen inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit nuchter.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]Alleen bezopen wil je me zeker he
Sommige mensen zouden een leefverbod moeten krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:57 schreef DrMarten het volgende:
Er zit in de trein een mokkel tegen iemand te schreeuwen dat ze niet zo moet schreeuwen
Sommige mensen zouden een telefoonverbod moeten krijgen.
Sowieso. Plenty van mijn cliënten zullen zakken. En terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAR KINDEREN KRIJGEN IS EEN RECHT! Vooral als je niet in staat bent om ze op te voeden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso. Plenty van mijn cliënten zullen zakken. En terecht.
Het probleem van verplichte sterilisatie is dat het heel lastig is om uit te vinden wie bepaalt wie dat moet ondergaan.quote:
Anti-conceptie in het drinkwater (oid) en na het slagen voor de test krijg je het tegenmiddelquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem van verplichte sterilisatie is dat het heel lastig is om uit te vinden wie bepaalt wie dat moet ondergaan.
Gewoon iedereen steriliseren!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem van verplichte sterilisatie is dat het heel lastig is om uit te vinden wie bepaalt wie dat moet ondergaan.
Ja, dat is de toepassing. Het probleem is, wie schrijft de test en met welke voorwaarden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anti-conceptie in het drinkwater (oid) en na het slagen voor de test krijg je het tegenmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |