abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156287869
quote:
Bod van ¤ 1.000 gehad. Up.
topic sluiten dan maar.
pi_156291166
Tering zeg, waarom is het in bijna elk autotopic weer hetzelfde verhaal. TS heeft volgens alle kenners een te hoge vraagprijs, TS geeft aan dat hij geen haast heeft, vervolgens blijven users reageren dat hij maar een bod had moeten aannemen etc.

Laten we het gewoon bij de basis houden, TS biedt iets aan, je plaats een bod of stelt een vraag. Al die extra reacties over wat TS wel / niet moet doen schieten ook niet op.

Eventuele reacties op mijn post kunnen hier V&A / [V&A Feedback] Topic op slot? Plaats een TR. Feedback/vragen hier., niet in dit topic.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156303316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
Tering zeg, waarom is het in bijna elk autotopic weer hetzelfde verhaal. TS heeft volgens alle kenners een te hoge vraagprijs, TS geeft aan dat hij geen haast heeft, vervolgens blijven users reageren dat hij maar een bod had moeten aannemen etc.

Laten we het gewoon bij de basis houden, TS biedt iets aan, je plaats een bod of stelt een vraag. Al die extra reacties over wat TS wel / niet moet doen schieten ook niet op.

Eventuele reacties op mijn post kunnen hier V&A / [V&A Feedback] Topic op slot? Plaats een TR. Feedback/vragen hier., niet in dit topic.
Dankje rene90 ik heb er weinig meer aan toe te voegen. Ik houd de wagen nog even vast, over een paar weken moet hij echt weg zijn want dan ga ik op kamers. Daarom prijsdrop naar 1.300 euro. Die 1.300 euro is wel het minimale bedrag wat ik er voor wil hebben.

Omdat het misschien niet helemaal duidelijk is waarom de auto 2x bij een garage heeft gestaan: De eerste keer is de auto voor de APK geweest. Gewoon goed gekeurd, dus geen reparaties, (heb daar bewijs van) en bij deze garage rijden ze altijd een kort rondje (weet niet of dat APK verplicht is overigens?). De tweede bezoek kwam ik zelf mee aan omdat ik vond dat de auto wat traag was. Bougies vervangen en hij rijdt nu lekker vlot!
Enfin ik vraag me af het allemaal boeit want het is immers een oude auto en "maar" 1.000 euro maar goed ik zeg het er maar even bij...
Als er nog geïnteresseerde(n) zijn die iets willen vragen dan hoor ik dat.
pi_156364608
Edit: ik reageer even in feedback

[ Bericht 79% gewijzigd door rene90 op 25-09-2015 07:36:49 ]
pi_156372953
Schopje ^ :P
pi_156418225
^ Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')