Beter ga je je troll ergens anders uithangen. Kinderlijk gedrag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:44 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb al vele goede deals in de vraag en aanbod gezien. Het best was wel de schade mini die twee jaar je koop heeft gestaan voor een erg strakke prijs voor de verkoper.
Deze auto hou ik daarom goed in de smiezen, scherpe prijs, goede auto, lage kilometerstand voor de vraagprijs. Gewoon een top deal, dat zie je zo.
Binnenkort ga ik zeker een bod uitbrengen, maar ik wacht altijd tot het laatste moment. Probeer de andere kopers te intimideren, want dat heb ik op Auction hunters geleerd.
Zwart, traag en breed ...quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:54 schreef James140 het volgende:
Up. Wat is er met het forum aan de hand?
Ja dat klopt wel wat je zegt maar verschillende monteurs hebben in mijn auto gereden en die zeggen allemaal dat het ' niet gek rijd ' en vinden het een leuke wagen! Gezien het feit dat de auto 13 jaar is en 221.000 km ervaring heeft. De laatste monteur zei zelfs dat mijn auto nog goed in de markt lag. Toen ik zei dat er maar weinig serieuze reactie's kwamen zei hij me van dat het wel goed kwam. 1.000 euro is al een beter bod maar ik hoop toch nét op iets meer.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zwart, traag en breed ...
Ontopic: het valt me telkens op dat je zegt hoe fantastisch je auto is, dat zegt elke verkoper... 1000 euro neem ik hem mee, na een proefrit
Heb je die monteur ook verteld welke prijs er bij je advertentie staat ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:28 schreef James140 het volgende:
De laatste monteur zei zelfs dat mijn auto nog goed in de markt lag. Toen ik zei dat er maar weinig serieuze reactie's kwamen zei hij me van dat het wel goed kwam.
Ik heb de monteur verteld dat ik er tussen de 1000 en 1500 euro voor hoop te krijgen. Dat lijkt me gewoon realistisch. Het startbod was hoog, dat klopt en ben ik ook vanaf gestapt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heb je die monteur ook verteld welke prijs er bij je advertentie staat ?
Kon hij zijn lachen nog inhouden ?
Jemig wat een achterdocht. Misschien dat ik de auto gewoon een onderhoudsbeurt geef? En je kan wel 2 euro per dag minder bieden, maar dan zoek je toch een andere Opel?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk waarom er diverse monteurs in de auto hebben moeten rijden... Klinkt alsof er heel wat mis is.
Mijn bod wordt elke dag 2 euro lager. Vandaag 994 euro
Marktplaats vraagt 25 euro per week en na 1 dag sta je al verder dan pagina 10. Dus je blijft betalen. Ik heb ook niet direct haast om de auto te verkopen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:42 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje waarom heb je deze auto niet op Marktplaats of zo gezet?
Ondanks de vraagprijs te hoog was, ziet de auto er niet verkeerd uit.
Dat bod van nabij de 1000 is denk ik wel een redelijk bod, elke week kost de auto nu geld, dus pakken die kans.
Misschien geef je wel meerdere onderhoudsbeurten in de 9 maanden dat je de auto hebt gehad... Maar zelfs bij een onderhoudsbeurt gaat een monteur niet zonder reden een stuk rijden. Dus het lijkt me een redelijke vraag waarom er zoveel monteurs in hebben gereden?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef James140 het volgende:
Jemig wat een achterdocht. Misschien dat ik de auto gewoon een onderhoudsbeurt geef?
Autoscout24, de tweede beste autoverkoop website is gratis voor particulieren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:22 schreef James140 het volgende:
[..]
Marktplaats vraagt 25 euro per week en na 1 dag sta je al verder dan pagina 10. Dus je blijft betalen. Ik heb ook niet direct haast om de auto te verkopen.
Een goede automonteur maakt altijd een proefrit nadat hij iets aan de auto heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Misschien geef je wel meerdere onderhoudsbeurten in de 9 maanden dat je de auto hebt gehad... Maar zelfs bij een onderhoudsbeurt gaat een monteur niet zonder reden een stuk rijden. Dus het lijkt me een redelijke vraag waarom er zoveel monteurs in hebben gereden?
De tijd en ergenis die je ermee kwijt bent, weegt niet op tegen de peanuts die je er voor terug krijgt.quote:Op zondag 20 september 2015 10:10 schreef PcOpZolder het volgende:
Och dat moet iedereen zelf weten. Of het financieel de beste optie is in de lange rit is een tweede.
Bij deze: ga lekker een eind fietsen ofzo. Zoek jij maar een andere Opel Astra met je 2 euro minder per dag. Doeiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Misschien geef je wel meerdere onderhoudsbeurten in de 9 maanden dat je de auto hebt gehad... Maar zelfs bij een onderhoudsbeurt gaat een monteur niet zonder reden een stuk rijden. Dus het lijkt me een redelijke vraag waarom er zoveel monteurs in hebben gereden?
Welke tijd en ergenis? Het is hier ff UP roepen in het topic en that's it. Als jij dat tijd noemt? Ik heb geen haast met verkopen, ik heb alleen geen tijd voor mensen met een grote achterdocht of denken 2 euro per dag minder af minder te bieden. Gast.quote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef hoas het volgende:
[..]
De tijd en ergenis die je ermee kwijt bent, weegt niet op tegen de peanuts die je er voor terug krijgt.
Ik heb geen van beide gedaan, GAST!quote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef James140 het volgende:
[..]
Welke tijd en ergenis? Het is hier ff UP roepen in het topic en that's it. Als jij dat tijd noemt? Ik heb geen haast met verkopen, ik heb alleen geen tijd voor mensen met een grote achterdocht of denken 2 euro per dag minder af minder te bieden. Gast.
Hij quote jou ook niet.quote:Op maandag 21 september 2015 20:20 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide gedaan, GAST!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |