Distributieriem is volgens de garage (Opel Rijkmans Emmeloord) bij 190.000 km vervangen. Ik kocht hem op 30 December 2014 (bij Opel Rijkmans Emmeloord) met 210.000 op de teller. Roest wielkasten enkele blaasjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef hoas het volgende:
Hoe zit het nou met die distririem en waterpomp?
Nee inderdaad niet de snelste ik heb 84 pk. Had liever de 1.6 16v met 101 pk maar daar schijnen nogal wat problemen mee te zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik rijd precies dit model, alleen dan twee jaartjes ouder en met een wat lagere km stand.
(en zonder roest)
Rijdt prima, heel betrouwbaar bakkie tot nu toe. 8 klepper is niet de snelste met z'n 75 pk, maar ach... scheelt weer in snelheidsbekeuringen zal ik maar zeggen
En die zuipt een stuk meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:27 schreef James140 het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet de snelste ik heb 84 pk. Had liever de 1.6 16v met 101 pk maar daar schijnen nogal wat problemen mee te zijn.
Moeten "enkele blaasjes" bij de wielkasten dan al aangepakt worden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:46 schreef hoas het volgende:
Ik heb zelf geen interesse, maar afgezien van de roest bij de wielkasten die echt aangepakt moet worden zijn dit hele leuke beginners autos ik heb er zelf diverse gehad.
Ook omdat het een 8 klepper is die zeer gewild is voor de export, maar dan praat je wel over hele andere prijzen.
Ik heb de 2.0 16vquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:27 schreef James140 het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet de snelste ik heb 84 pk. Had liever de 1.6 16v met 101 pk maar daar schijnen nogal wat problemen mee te zijn.
Hij heeft gelijk check maar eens op marktplaats, verder is er niets bijzonders aan, ik bedoel geen allu velgen, geen lage km stand, gewoon een standaard Astra.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:33 schreef Metal666 het volgende:
Beste James.
Heb afgelopen maand naar dit soort autootjes gekeken. Je prijs is echt eerlijk waar veel te hoog!! Haal er 1000 van af en je prijs is net marktconform! Ik denk dat dat de reden is dag er nog geen serieus bod binnen is gekomen!!
Ik ben zelf ondertussen voorzien!!
Succes.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, je prijs is veel te hoog.
Voor die ¤2400 zijn er ook al Astra`s te vinden van het nieuwere model.
Hier een Astra station diesel voor ¤1995 (vraagprijs, daar kan vast nog wel wat af), heeft 250K gelopen, maar goed die van jou zit ook op 220K
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ingebouwde navi, cruise control, climate control, die flauwekul zit er allemaal op...
En vergeleken met zo`n nieuwere oogt die van jou opeens erg gedateerd....
En realistisch gezien: een diesel schud een keer de kop bij 250K en gaat nog met gemak een volgende 250k in. En verder (ok, ligt aan de bestuurder). Benzinebak heeft bij 220k zichzelf al aangemeld voor euthanasie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, je prijs is veel te hoog.
Voor die ¤2400 zijn er ook al Astra`s te vinden van het nieuwere model.
Hier een Astra station diesel voor ¤1995 (vraagprijs, daar kan vast nog wel wat af), heeft 250K gelopen, maar goed die van jou zit ook op 220K
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ingebouwde navi, cruise control, climate control, die flauwekul zit er allemaal op...
En vergeleken met zo`n nieuwere oogt die van jou opeens erg gedateerd....
Dat TS hoog zit met z'n prijs geloof ik, maar een diesel kan je niet vergelijken. Vanwege de hoge maandelijkse belasting zitten diesels qua prijs een stuk lager.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Hier een Astra station diesel voor ¤1995
Is afhankelijk hoeveel je rijd op jaarbasis of je duurder of goedkoper uit bent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vanwege de hoge maandelijkse belasting zitten diesels qua prijs een stuk lager.
OK, Offtopic, zal meteen het laatste zijn. Wanneer je over de 10k km per jaar gaat loont het altijd, ongeacht provincie, om diesel te rijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat TS hoog zit met z'n prijs geloof ik, maar een diesel kan je niet vergelijken. Vanwege de hoge maandelijkse belasting zitten diesels qua prijs een stuk lager.
Dat die Astra diesel van mijn link achterstallig onderhoud heeft bedenk je ter plekke, dat hoeft helemaal niet zo te zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:32 schreef James140 het volgende:
De opel diesel van het nieuwere bouwjaar met 250.000 km voor 1.995 euro zit volgens mij heel veel achterstallig onderhoud aan, kan nooit zo goedkoop!
En dat is omdat zo'n auto de helft kost aan belasting/verzekering! Je kan als verkoper vinden dat je prijs goed is, als je hem niet kwijtraakt zit je te hoog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:32 schreef James140 het volgende:
Daarnaast zie ik mensen doodleuk 900-1000 euro neerleggen voor een Punto met 180-200 duizend op de teller uit het jaar 95-98 (zonder airco, zonder elektrische ramen, zonder cruisecontrol, zonder boordcomputer).
http://www.marktplaats.nl(...)startDateFrom=alwaysquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:32 schreef James140 het volgende:
2.400 vind ik een mooi openingsbod. Die Astra's op vergelijkbare sites zijn niet in zo'n mooie staat als deze + zijn van 98/99/2000, stuk ouder dus, en geen 2002/2003. De opel diesel van het nieuwere bouwjaar met 250.000 km voor 1.995 euro zit volgens mij heel veel achterstallig onderhoud aan, kan nooit zo goedkoop!
Daarnaast zie ik mensen doodleuk 900-1000 euro neerleggen voor een Punto met 180-200 duizend op de teller uit het jaar 95-98 (zonder airco, zonder elektrische ramen, zonder cruisecontrol, zonder boordcomputer). En dan zijn dat soort autootjes al helemaal afgeschreven. Ik wil best wat zakken in de prijs maar voor 1.500 ben je gek als je deze Astra in deze goede staat verkoopt.
Ja echt vergelijkbaar hoor. Zet je ogen eens open, zitten er zo een paar tussen met deuken/schades maar dat zie je even niet alleen dat je kan bashen in dit topic? Ik zei ook al doe een goed bod, hoeft niet per sé 2.400 te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:31 schreef jroz het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)startDateFrom=always
Dus de auto's die op bovenstaande link goedkoper zijn dan jouwe mankeert zeker ook iets mee?
Heb je hem al op MP staan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef James140 het volgende:
[..]
Ja echt vergelijkbaar hoor. Zet je ogen eens open, zitten er zo een paar tussen met deuken/schades maar dat zie je even niet alleen dat je kan bashen in dit topic? Ik zei ook al doe een goed bod, hoeft niet per sé 2.400 te zijn.
Even eerlijk, wat was het hoogste bod, behalve die de standaard ik jou 600 euroquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:17 schreef James140 het volgende:
Had, Marktplaats vraagt nu 12,50 per week dat was voorheen eens per 2 weken volgens mij. Ik heb hem op Autoscout24 gezet.
Dankje. Maar hoezo 1 pk meer, dat snap ik niet of is het een foutje?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:18 schreef Zwolsboy het volgende:
Prima wagen, maat van me heeft ook zon 1 een 1.6 8v (2002 wel 85 PK versie), zuipt in de praktijk veel meer brandstof (rond de 1 op 10 a 12) je boardcomputer LCD scherm probleem heeft hij ook, dat komt door kou en hitte, op de sloop vind je ze voor een euro![]()
Gratis kick
Ja die stationwagon kan zomaar schade hebben gehad en opgelapt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat die Astra diesel van mijn link achterstallig onderhoud heeft bedenk je ter plekke, dat hoeft helemaal niet zo te zijn![]()
Die van jou verkeert anders ook niet in concoursstaat.
Voor rond de ¤2500 staan er wel meer Astra`s (ook benzine) te koop van dat nieuwere type, dus zo gek is die prijs niet
Mooie wagen hoor.quote:
De prijs van TS is het echt wel waard hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Er werd hier volgens mij ook niet door de reageerders beweerd dat het een slecht type auto is.
Alleen was de oorspronkelijke vraagprijs aardig hoog.
Vind dit niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
En realistisch gezien: een diesel schud een keer de kop bij 250K en gaat nog met gemak een volgende 250k in. En verder (ok, ligt aan de bestuurder). Benzinebak heeft bij 220k zichzelf al aangemeld voor euthanasie.
Voor de rest toffe beginner hoor. Alleen de km-stand doet hem de nek om.
Die foto van de cockpit, loopt ie altijd zo hoog stationair of is ie koud daar?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef James140 het volgende:
Bewijst wel dat het een populaire auto is want kijk hoe vaak het bekeken is. Alleen waarom mensen niet bieden, ja de prijs is misschien wat hoog, maar wat is er verder niet goed aan dat er niet wordt geboden?
Tevens kick^
Kijk eens op de temp-meter:-)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:29 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Die foto van de cockpit, loopt ie altijd zo hoog stationair of is ie koud daar?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |