Ja, inderdaad. Ik ken M alleen van enkele foto's hier op Fok maar de mond en/of de gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat ben je prachtig zwanger Pinq![]()
en ik weet niet waarom maar wat lijkt Max onwijs op je op deze foto! Je mond ofzo, ik weet nie wat t is.![]()
Ja dat haar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:01 schreef Malteser het volgende:
Pinq, mooie bol!!
Sillie, dat gaat goehoed!! Ook alweer 30 weken gewoon... Super!
[..]
Bedoelde je mijn haar? Die niet meer te temmen bos onhandige pluis krullen waar ik uit pure wanhoop deze zwangerschap al ruim 15 cm vanaf heb laten knippen omdat uitkammen niet meer mogelijk was, zelfs niet na het douchen? Maar wat voor geen meter heeft geholpen? Dat haar? Met alle liefde ruil ik het in tegen glanzend mooi stijler haar. Hebben we een deal?
Oh, ik heb het natuurlijk niet zo gepromoot... Haha! Vooruit: krullen zijn ideaal! Je haar kammen is alleen nodig als je net uit de douche komt en je ze gewassen hebt (daar buiten moet je er niet met kam of borstel in de buurt komen), je bindt het in twee tellen samen met een elastiekje want perfect strak hoeft het niet te zitten (dat is een onmogelijkheid) en je hoeft niet vaak naar de kapper want dode punten vallen niet zo snel op.
Kortom, krullen zijn top!
Hahaha herkenbaar! Maar toch... Na mijn eerste zwangerschap zijn mijn krullen als sneeuw voor de zon verdwenen om nooit meer terug te keren. En nu mis ik zequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:01 schreef Malteser het volgende:
Pinq, mooie bol!!
Sillie, dat gaat goehoed!! Ook alweer 30 weken gewoon... Super!
[..]
Bedoelde je mijn haar? Die niet meer te temmen bos onhandige pluis krullen waar ik uit pure wanhoop deze zwangerschap al ruim 15 cm vanaf heb laten knippen omdat uitkammen niet meer mogelijk was, zelfs niet na het douchen? Maar wat voor geen meter heeft geholpen? Dat haar? Met alle liefde ruil ik het in tegen glanzend mooi stijler haar. Hebben we een deal?
Oh, ik heb het natuurlijk niet zo gepromoot... Haha! Vooruit: krullen zijn ideaal! Je haar kammen is alleen nodig als je net uit de douche komt en je ze gewassen hebt (daar buiten moet je er niet met kam of borstel in de buurt komen), je bindt het in twee tellen samen met een elastiekje want perfect strak hoeft het niet te zitten (dat is een onmogelijkheid) en je hoeft niet vaak naar de kapper want dode punten vallen niet zo snel op.
Kortom, krullen zijn top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef Mineola het volgende:
Sara wat mooi! Prachtig silhouet heb jeDat wordt een leuk overzicht uiteindelijk!
Pinq mooi!! En 32 weken alweer
Malteser jij bent idd behoorlijk gegroeid! Wow!
Ik heb ook weer een nieuwe.Wow! Mooie buik Mineola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die zijn bijna net zo dik als mijn buikquote:Op donderdag 3 september 2015 09:00 schreef pinquit het volgende:
Ontplofte buik Cassandra! Mooi mannogsteeds vochtvoetjes (slippers)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |