abonnement Unibet Coolblue
pi_156445952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:36 schreef pinquit het volgende:
Cassandra, wat bijzonder zulke droomfotos O+

Mijn 37 weken mijlpaal! Mijn buik is weer gekrompen :') echt zo raar

[ afbeelding ]
Nou, niet geheel onvervelend toch? O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:52 schreef Malteser het volgende:
Hierbij mijn terugplooi:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ na 10 dagen al zo plat, netjes.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
LB te lief O+
Myrr wat ben je mooi en wat heb je van jezelf een droomfiguurtje O+
Sara ook zo mooi, ben heel benieuwd naar t overzicht

Hier een voorproefje. Jurk Is zeker niet de mooiste die ik gepast heb die middag maar ik ben verliefd op haar stijl van fotograferen. Dit is de enige die ik heb gezien tot nu toe, de rest kan nog anderhalve week duren maar O+[ afbeelding ]
O+ prachtige foto, ben heel benieuwd naar de rest.
pi_156516383
Oke! Meerdere keren mama's: help?! Hoe hebben jullie dit verborgen gehouden? Mijn muffintop is in een bolletje getransformeerd sinds een week...

:o
pi_156516400
Dat is mijn huidige figuur :') (na 2 kinderen).
Ik zou kijken voor en losser vallend shirt, iets met een vrij lange sjaal erop, jurkje met vestje ofzo?
pi_156517379
Wijder vallende kleding idd. Bij mij zag je t met zes weken al, Is de eerste, maar ik Was zestien kilo afgevallen van te voren dus alle extra spekjes vielen direct op. Ik heb wijdere kleding gedragen en met tien of elf weken al openbaar gemaakt
pi_156518060
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 07:28 schreef danic het volgende:
Dat is mijn huidige figuur :') (na 2 kinderen).
Ik zou kijken voor en losser vallend shirt, iets met een vrij lange sjaal erop, jurkje met vestje ofzo?
Wat zij zegt :Y

Ik herken het wel van de tweede, zo'n ontplofbuik, ga idd voor laagjes losser vallend spul en eventueel een sjaal die je een beetje tactisch in de weg kan hangen.
:)
pi_156520416
@kiwi: ik heb het op het werk met 15 weken ofzo verteld. Dus toen ook al een klein bollie. Tot die tijd heb ik me prima gered met een groot vest. En zolang mensen niet weten dat je zwanger bent, wordt je buik, achteraf gezien, ook echt niet zo hard geinspecteerd als je zelf dan denkt...
pi_156530886
Wijdere shirts zoeken!
En Sara, jij zegt met 15 weken al op werk verteld... op deze manier ga ik de 10 niet eens halen met verbergen :o :D
pi_156531367
Oh das idd al een heuse bol kiwi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoi! 15wk bolletje..
80% van mijzelf ;) Alleen nu ipv een zwemband alles wat strakker en hoger. Deel boven mijn navel doet flink mee. Zal ff een vergelijkfoto zoeken van O.

O-buik foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Lamb29 op 01-10-2015 21:00:24 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156531790
Jij gaat nu ook wel harder zo te zien! O+
  donderdag 1 oktober 2015 @ 22:28:24 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156535094
Zit hoog inderdaad Lamb! Maar onmiskenbaar hoor! *O*

Kiwi ja mooi rond O+ Maar precies wat Sara zegt; mensen letten daar heus niet zó op. Wijdere shirts en sjaaltjes helpen vast een boel!
En anders gewoon lekker vertellen toch O+
pi_156542940
Bij mij zag je het ook al snel, en t is de eerste! :D Ik heb niets aangepast in mijn kleding eigenlijk, ik besloot dat ik voor "hiding in plain view" ging ;) . Mensen gingen pas echt vragen of ik zwanger was met een week of 15/16.
En toen was het al bekend.

Tussenstand van mijn buik nu: 35 wkn en 3 dgn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156542948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:19 schreef silliegirl het volgende:
Bij mij zag je het ook al snel, en t is de eerste! :D Ik heb niets aangepast in mijn kleding eigenlijk, ik besloot dat ik voor "hiding in plain view" ging ;) . Mensen gingen pas echt vragen of ik zwanger was met een week of 15/16.
En toen was het al bekend.

Tussenstand van mijn buik nu: 35 wkn en 3 dgn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha die zit een stuk lager dan de mijne zeg :D grappig zo'n duidelijk zichtbaar verschil. :Y
:)
pi_156543125
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

ha die zit een stuk lager dan de mijne zeg :D grappig zo'n duidelijk zichtbaar verschil. :Y
Ik verwacht ook dat baby er op den duur gewoon uitzakt!
Woont 'ie bij jou nog tegen je ribben aan? :)
pi_156543186
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:33 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik verwacht ook dat baby er op den duur gewoon uitzakt!
Woont 'ie bij jou nog tegen je ribben aan? :)
Nou dat nog niet. Mn buik zit nu op iets minder dan 2/3 dus in die zin heb ik ruimte zat. Maar hoofd staat nog erg hoog en dat is te zien haha :D
:)
pi_156543271
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou dat nog niet. Mn buik zit nu op iets minder dan 2/3 dus in die zin heb ik ruimte zat. Maar hoofd staat nog erg hoog en dat is te zien haha :D
Grappig dat dat zo kan verschillen! Ik heb het gevoel dat bij mij inmiddels alle rek er wel uit is :') . Maar jij bent misschien ook langer dan ik? Ik ben maar 1.63, volgens de gyn helpt dat ook niet echt qua ruimte..
pi_156543328
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:44 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Grappig dat dat zo kan verschillen! Ik heb het gevoel dat bij mij inmiddels alle rek er wel uit is :') . Maar jij bent misschien ook langer dan ik? Ik ben maar 1.63, volgens de gyn helpt dat ook niet echt qua ruimte..
1.68m ben ik :) die 5 cm zal niet heel veel uitmaken qua ruimte denk ik. Het is wel de derde hier natuurlijk dus qua indalen snap ik wel dat ie geen haast heeft ;)
:)
pi_156546688
mijn flink gekrompen 37 weken buik. Baby is volledig ingedaald, en zit ontzettend krap. Al denkt hij van niet wat verse scheuren oplevert in mijn buik. En bedankt :')
pi_156548048
Wat een mooie beginbuikjes O+

Sillie ook een mooie bol! En Mignonne dat vraagt natuurlijk om een foto ;)

Jouw buik lijkt inderdaad wat gekrompen Cassandra! Hij blijft mooi hoor! Heb je de rest van de foto's al binnen?

Hier vandaag op de helft O+


[ Bericht 0% gewijzigd door Sicilia op 02-10-2015 14:13:36 ]
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156548633
Mooi buikje en mooie kindjes!

Ik heb de foto's :Y helaas weinig toonbaar wegens striae en te veel spek :') gelukkig zit er wel wat tussen dat we van nabestellen.
pi_156548728
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooi buikje en mooie kindjes!

Ik heb de foto's :Y helaas weinig toonbaar wegens striae en te veel spek :') gelukkig zit er wel wat tussen dat we van nabestellen. [ afbeelding ]
Ow moooooooi O+ O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156604713
Wat veel verschillende buikjes weer! Leuk om te zien.

Mijn buik met 37 weken en 4 dagen.
Ik pas nog maar 1 joggingbroek en 1 zwangerschapsspijkerbroek, mijn buik zit te laag voor andere broeken.

  zondag 4 oktober 2015 @ 22:34:14 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156608185
Jantina wat mooi! En woah groot :D

Dit is mijn laatste buikfoto geweest, 37wk5dg :)
De nacht erna begon de bevalling

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:34:39 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156608197
Terugplooi doe ik niet aan :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 5 oktober 2015 @ 06:34:05 #274
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156612743
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef pinquit het volgende:
Jantina wat mooi! En woah groot :D

Dit is mijn laatste buikfoto geweest, 37wk5dg :)
De nacht erna begon de bevalling

[ afbeelding ]
Prachtige foto O+
pi_156619452
Prachtige buiken van Sillie, Lamb, Kiwi, Sicilia, Cassandra, Jantina en Pinquit! O+

Hier mijn terugplooi 3 weeks after...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')