Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:24 schreef YokiKater het volgende:
Hahaha, fucking romantisch. Leuk voor later; "Ja, er was een aanslag in Parijs en toen zaten we daar op internet over te praten".
?quote:
Pics.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:37 schreef Frutsel het volgende:
Kromo vs. Campbell net
nu Campbell vs Heemskerk vs Schoenstroom
Broek is nog aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Heemskerk: "Godverdomme, moet ik tegen de Zusjes Campbell?"
[ afbeelding ]
Kromo:" Ja Femke, dat win je dus nooit kutje"
[ afbeelding ]
Sisters Campbell:" Haha, kijk die Nederlanders slecht zijn!"
[ afbeelding ]
Sjoström:" En uiteindelijk ben ik de lachende derde vijfde en win ik[
[ afbeelding ]
Vind ik leuk!quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:35:49Nederland geen Leger des Heils van Afrika, stop de asieltsunami! Kamervragen: http://t.co/EzwnqQyGFc reageer retweet
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:59:43@geertwilderspvv En waar moeten ze dan volgens u naartoe? Hup de gaskamers in? Of op de brandstapel? reageer retweet
Deze man is alvast Nederlands aan het leren en heeft een boodschap voor Geert.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn een hoop hersencellen verdampt na het lezen van deze tweets.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:35:49Nederland geen Leger des Heils van Afrika, stop de asieltsunami! Kamervragen: http://t.co/EzwnqQyGFc reageer retweet
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 09:59:43@geertwilderspvv En waar moeten ze dan volgens u naartoe? Hup de gaskamers in? Of op de brandstapel? reageer retweet
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:28:37Ook opvallend dat mensen vaak gaan schelden als ze geen argumenten weten te bedenken om hun 'mening' te onderbouwen reageer retweet
Goede tip.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
TBS vanavond op 3, dikke Topshow.
Er zijn (helaas) argumenten genoeg voor de mening van Wilders. Ben het lang niet altijd met hem eens, maar er moet een stop komen op de toestroom van asielzoekers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:tanjajess twitterde op donderdag 06-08-2015 om 14:28:37Ook opvallend dat mensen vaak gaan schelden als ze geen argumenten weten te bedenken om hun 'mening' te onderbouwen reageer retweet
.
Haha nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het lang niet altijd met hem eens,
NWS / Vandaag 70 jaar geleden de atoombom op Hiroshimaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef moemoe het volgende:
En ook een documentaire (2Doc) over Hiroshima.
Genoeg om op te nemen.
Bij Close Up hebben ze ook vaak wel mooie documentaires. Dat is dan gericht op kunst & cultuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |