Ik gebruik Opera op mijn Surface, daar doet 'ie het ook op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, alleen mobiel dus, geweldig hoor.
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?quote:
Is met Theo Maassen toch?quote:
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?
Ik zou dit editten anders leest niemand je bericht meer.quote:
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:quote:
Maar zo boeiend is dat niet om telkens te moeten benadrukken van welk apparaat je iets stuurtquote:
Leuk ook in het F1 topic, iedereen vraagt zich af hoe ik zo snel een GIFje klaar heb van een crash oid.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Fokker is inmiddels Gyazo fanboy met zijn gifjes.
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Dankjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Even een reactie gegeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ligt aan de browser. Op sommige browsers zie je de foto wel en op de mobiel zie je het ook.
Ik heb op dit moment nog geen oplossing, wanneer die er is zal ik het updaten en laten weten.
Als je heel erg graag de selfie van Caitlyngodin wil zien, kun je ook haar Instagram bezoeken: www.instagram.com/caitlynjenner
Fijne avond.
Achter in je reet bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Of je maakt gewoon een screenshot van die Instaebola en zet dat er in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |