't Is al klaar:quote:
Toch typisch als je de winnaar van de categorie 'Psychische beperkingen' wordt...quote:DEFINITIEVE UITSLAG PSYCHISCHE BEPERKING
Marieke Broekmeulen 496
Merel Groenewegen 454
Gilles Hendrickx 352
Mitchell Brands 218
Esmee Docx 147
En hoe frapant dat een Fok!ster wint.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
't Is al klaar:
[..]
Toch typisch als je de winnaar van de categorie 'Psychische beperkingen' wordt...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi ik ben niet 40 een vraagje eerlijk hoe voelt hetAls je denkt dat 40+ al oud is, ben je waarschijnlijk te jong om die vraag te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serieus antwoord aub![]()
Ik ga binnenkort trouwen. In Beieren. Met Eska.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 07:01 schreef MadMaster het volgende:
Contracten getekend, tenten aan flarden, reizen naar Oostenrijk?
Wanneer trouwen jullie?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trouwen. In Beieren. Met Eska.![]()
Huwelijksreis gaat wel naar Oostenrijk, maar we gaan niet in de paardenkoetsjes in Wenen zitten. Dat is zielig.
Kreeg je een kwootallarm?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef SoS87 het volgende:
Ik krijg geen pop-upje meer als ik geqoute wordt..
quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Heb ff wat geprobeerd, quote me nu eens?
Huh?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:09 schreef Dastan het volgende:
waar is ons kletshonkplaatje
ik ben hier zo klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |