Kriekquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:10 schreef Fushia2 het volgende:
Ik drink regelmatig kriek bier met 9 of 10 procent alcohol
Dreftdrinkerquote:
radler bier noemenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 05:14 schreef Triptamine2 het volgende:
Radler? Dat noemen we hier in Brabant gewoon homofruitbier
Dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 05:14 schreef Triptamine2 het volgende:
Radler? Dat noemen we hier in Brabant gewoon homofruitbier
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:55 schreef deadprez het volgende:
beter gewoon halve liters pitt klappen
Dit. Beter gewoon Trojka Pink met 7-up sippen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:19 schreef Slip het volgende:
voor de mens die niet durft te zeggen dat bier gwn vies is en dan een zogenaamd biertje drinkt![]()
![]()
Mixje mixen? Dan blijft er ook niet veel alcohol over...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:37 schreef ijs. het volgende:
[..]
Dit. Beter gewoon Trojka Pink met 7-up sippen.
oh, vind ik ook best, want ik vind het lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw. Daar is dat bocht juist voor gemaakt
Sommige dingen doe je gewoon niet. ALs man met een roze legging gaan lopen. Of een T-shirt van Gerard Joling dragen. Of Radler drinken. Liever totaal geen alcohol dan Radler (:r).quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die alfamannetjes hier die geaardheid koppelen aan het drankje wat je moet drinken.
Ik doe liever al die dingen tegelijk dan dat ik me door een stel internetvreemden laat vertellen hoe ik een man moet zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:21 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je gewoon niet. ALs man met een roze legging gaan lopen. Of een T-shirt van Gerard Joling dragen. Of Radler drinken. Liever totaal geen alcohol dan Radler (:r).
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik doe liever al die dingen tegelijk dan dat ik me door een stel internetvreemden laat vertellen hoe ik een man moet zijn.
gewoon zelft stoken 96%quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
Radler is prima te drinkenen dat heeft niets met alcohol te maken.
Als je mannelijkheid koppelt aan alcoholpercentage dan is normaal pils zo tamelijk de meest sneue keuze ook
Radler is 95 % frisdrank,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
Radler is prima te drinkenen dat heeft niets met alcohol te maken.
Als je mannelijkheid koppelt aan alcoholpercentage dan is normaal pils zo tamelijk de meest sneue keuze ook
Hm, wat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh neejoh stoere boi ;s en zeker elk weekend een Radlertje eten bij je pittige nasi he, duvel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |