quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:17 schreef Happel het volgende:
Quote maar voor het einde van dit seizoen: Elia gaat tegenvallen.
Idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Na zo'n slap seizoen van Boetiüs nog steeds denken dat Elia nóg slechter gaat functioneren.
Dat is niet eens mogelijk. Boetiüs presteerde echt als een amateur vorig seizoen en kwam nog geen dood paard voorbij.
Bovendien komt Elia gewoon aardig mee in de Premier League. Dan steek je er gewoon bovenuit in de Eredivisie hoor.
Moet Elia er wel voor gaan natuurlijk, maar hij heeft een gedeeltelijk prestatiecontract dus dat zou goed moeten zitten.
Dit. Of Basel loten in de vCL en er dan uit vliegen door een hattrick van Boetiüs oid. Het kan allemaal bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik nu wel zie gebeuren is dat Boetius nu ineens enorm opbloeit en daarna voor miljoenen verkocht wordt. Ik voel dat gewoon.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik nu wel zie gebeuren is dat Boetius nu ineens enorm opbloeit en daarna voor miljoenen verkocht wordt. Ik voel dat gewoon.
En dat is?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Elia wordt op dezelfde manier binnengehaald als Immers en Toornstra, heb ik het idee.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit. Of Basel loten in de vCL en er dan uit vliegen door een hattrick van Boetiüs oid. Het kan allemaal bij Feyenoord.
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen in Basel uiteindelijk. Ik verwacht wel dat hij even een kleine opleving gaat meemaken daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald worden
Alsof Ajax boven ons gaat eindigenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald worden
Ik denk dat Boetiüs z'n aantal interlands nog wel gaat verdubbelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen
Het is dat ik er al 2 kratjes op heb staan..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen in Basel uiteindelijk. Ik verwacht wel dat hij even een kleine opleving gaat meemaken daar.
Nee hoor, alles is nog kut, maar Elia is wat minder kut omdat Koeman het oke vind.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi. Eindelijk van die deprimerende stemming af
Ik kan me vergissen, maar hierboven las ik al het een en ander over een verademing enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door dan.
Dat is Tomatenboer.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar hierboven las ik al het een en ander over een verademing enzo.
Sinkgraven ook. Speelde goed gister he?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elia kan best een sensatie worden in de Eredivisie
Haha, nee.quote:
Dit is het Feyenoord topic, dus niet de plek om over Ajax te praten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sinkgraven ook. Speelde goed gister he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, alles is nog kut, maar Elia is wat minder kut omdat Koeman het oke vind.
Vergeet Kramertje niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Even zoeken of Koetje ook wat over Botteghin heeft gezegd.
Lul. Tomaatlovertje.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb even op 'Ja natuurlijk' gestemd voor je
quote:
Inderdaad zeg, beter ben je net zo zuur en zwartgallig als jij, Happel en onlogisch.quote:
Ik denk dat je Clasie ongelofelijk gaat missen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ik heb liever dat ze gratis Elia halen dan een transfersom neerleggen voor Assaidi of Labyad () hoor.
Op papier gaan we er trouwens t.o.v. vorig seizoen ook best wel op vooruit.
Noem het zwartgalligheid, ik noem het realisme.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, beter ben je net zo zuur en zwartgallig als jij, Happel en onlogisch.
No shit. Een Kuyt is leuk, maar zonder degelijke toevoer gaat Dirkie ook geen potten breken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ongelofelijk gaat missen.
Ja, maar je hebt wel meer scorend vermogen op het middenveld nu. Uiteindelijk is een Clasie wel vervangbaar, zeker als je er 15 miljoen voor krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ongelofelijk gaat missen.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No shit. Een Kuyt is leuk, maar zonder degelijke toevoer gaat Dirkie ook geen potten breken.
Hij is al medisch gekeurd, tekent morgenochtend voor 2 jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Elan het volgende:
Het zegt ook wel wat over zo'n Elia dat hij van een vermeende 2.8 miljoen per jaar bij Werder bij ons rond de miljoen wil gaan zitten.
Dan ga je dus wel sportief voor je kans niet om je zakken te vullen. Al moet ik het eerst nog zien dat hij echt bij ons komt te spelen wellicht zijn er lucratievere opties voor zo'n jongen waardoor het alsnog niet door gaat.
Hij heeft vandaag de medische keuring goed doorstaan lees ik net.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Elan het volgende:
Het zegt ook wel wat over zo'n Elia dat hij van een vermeende 2.8 miljoen per jaar bij Werder bij ons rond de miljoen wil gaan zitten.
Dan ga je dus wel sportief voor je kans niet om je zakken te vullen. Al moet ik het eerst nog zien dat hij echt bij ons komt te spelen wellicht zijn er lucratievere opties voor zo'n jongen waardoor het alsnog niet door gaat.
Echt. Mooi manquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is al medisch gekeurd, tekent morgenochtend voor 2 jaar.
Dat zegt bij Feyenoord niet zoveel hé.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag de medische keuring goed doorstaan lees ik net.
Alle geruchten beweren vandaag keuring en morgen ondertekening. Ik hoop het iig wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:58 schreef Elan het volgende:
Wat jullie "positivo" noemen noem ik dan weer realisme.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem het zwartgalligheid, ik noem het realisme.
Dat is bekend.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt bij Feyenoord niet zoveel hé.
Wat een verschrikkelijke kneus ben jij tochquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sinkgraven ook. Speelde goed gister he?
Heeft alleen bij Juventus echt gefaald. Gewoon 120 wedstrijden in de Bundesliga gespeeld hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat jullie "positivo" noemen noem ik realisme.
Het is waar dat Elia het niet heeft gemaakt in de Premier League, Serie A en Bundesliga. Maar falen is teveel gezegd naar mijn mening.
Maar dat zegt niet dat je dan ook niet meer in de uiterst matige eredivisie mee kan komen.
Hij zal vast wel mee kunnen komen, ik denk dat daar niemand aan twijfelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat jullie "positivo" noemen noem ik dan weer realisme.
Het is waar dat Elia het niet heeft gemaakt in de Premier League, Serie A en Bundesliga. Maar falen is teveel gezegd naar mijn mening.
Maar dat zegt niet dat je dan ook niet meer in de uiterst matige eredivisie mee kan komen.
En 1 goal per 12 wedstrijden gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft alleen bij Juventus echt gefaald. Gewoon 120 wedstrijden in de Bundesliga gespeeld hè.
Schijnbaar wel. Een aantal verzuurde lui hier denkt dat hij gaat falen namelijk (of zelfs nog slechter gaat doen dan Boetiüs vorig seizoen).quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zal vast wel mee kunnen komen, ik denk dat daar niemand aan twijfelt.
Achja, in z'n laatste seizoen bij twente scoorde hij er 10+ volgens mij met nog een hele rits assists. Dit was in een Eredivisie die van hoger niveau was, en met een jongere Elia. Ik verwacht dat hij voor ons gewoon goed is voor 15-20 goals + assists.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En 1 goal per 12 wedstrijden gemaakt
En assists? Of kun je dat niet vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die maakte er 18 in 80 wedstrijden.
Zal zo eens zoeken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
En assists? Of kun je dat niet vinden.
Zal denk iedereen een rotzorg zijn als hij er elke week 1 of 2 op het hoofdje van Dirkje klaar legt
Nice Van Geelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:05 schreef MPC60 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)opvolger-boetius.htm
Ik zie nu pas wie dit schreef, vergeet het maar transfer gaat niet door.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:05 schreef MPC60 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)opvolger-boetius.htm
In de Bundesliga ja. Iets hoger niveau dan de eredivisie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En 1 goal per 12 wedstrijden gemaakt
Mwa.. Het is natuurlijk wel een speler met een actie. Naast Bilal (enigszins) hebben ze die bij Feyenoord momenteel niet. Echter ben ik - op een goed WK als invaller na - nooit echt onder de indruk geweest van deze speler.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de Bundesliga ja. Iets hoger niveau dan de eredivisie.
Maar daarnaast wordt hij niet voor zijn scorend vermogen gehaald. Hij komt voornamelijk voor de assists en voor-assists.
Al weet ik niet hoe hij daarop heeft gepresteerd de afgelopen jaren hoor.
Maar bij Southampton vond ik nog veel dreiging van hem uitgaan in ieder geval.
Maar dat is ook een beetje het verhaal. Hij speelt bij Twente een absoluut topseizoen waardoor hij een transfer afdwingt en daarna heeft ie overal en nergens jarenlang geen knikker geraakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa.. Het is natuurlijk wel een speler met een actie. Naast Bilal (enigszins) hebben ze die bij Feyenoord momenteel niet. Echter ben ik - op een goed WK als invaller na - nooit echt onder de indruk geweest van deze speler.
Maarja, wie ben ik hé
Hij komt voor de assists en dan haal je een rechtspoot om op links te spelen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar daarnaast wordt hij niet voor zijn scorend vermogen gehaald. Hij komt voornamelijk voor de assists en voor-assists.
De pre-assistquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de Bundesliga ja. Iets hoger niveau dan de eredivisie.
Al weet ik niet hoe hij daarop heeft gepresteerd de afgelopen jaren hoor.
Maar bij Southampton vond ik nog veel dreiging van hem uitgaan in ieder geval.
Want dan kun je geen assists geven ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij komt voor de assists en dan haal je een rechtspoot om op links te spelen?
Boetius bijna alles basis gespeeld he Elia zat vaak op de bank en viel dan in de 80e minuut in.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De pre-assist(Sjaakbauer, lees je mee?
)
Maar voor de assists had je beter Boetius kunnen houden
100 wedstrijden, 17 assists.
Elia
300 wedstrijden 37 assists.
Oh, jawel hoor, maar een rechtspoot op links gaat doorgaans altijd voor zijn eigen actie. Bovendien, geeft Elia één assist per welgeteld 530 minuten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want dan kun je geen assists geven ofzo?
Hij zal vast ook geregeld naar binnen trekken jaen voor dreiging zorgen.
We zullen zien. Maar het afschrijven van spelers nog voordat ze goed en wel binnen zijn komt wel m'n keel uit.
Dacht dat we daar El Ahmadi al voor hadden. Die had daar ook een handje van.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:14 schreef Downwards het volgende:
Een Elia haal je natuurlijk vooral voor de overbodige pirouettes rond de middenlijn.
Heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dacht dat we daar El Ahmadi al voor hadden. Die had daar ook een handje van.
Blij niet hoor, altijd een sympathieke jongen gevonden, die fenomenaal begon. Dat ie vorig seizoen bagger speelde staat wel vast ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
Boetius was vorig seizoen zo enorm kut ben echt blij dat hij weg is nu wel
Niet om zijn persoon maar hij was zo slecht echt bijna het hele seizoen (op de wedstrijd tegen Sevilla thuis na toen hij weer even ging milkshakenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Blij niet hoor, altijd een sympathieke jongen gevonden, die fenomenaal begon. Dat ie vorig seizoen bagger speelde staat wel vast ja.
1 goal per 7 wedstrijden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:16 schreef Elan het volgende:
Elia zijn eredivisiestatistieken ook gewoon prima trouwens. Laten we ons hier vooral niet gaan vergelijken met een Bundesliga of Premier League.
Je vergeet de pre-assistsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1 goal per 7 wedstrijden.
1 assist per 11 wedstrijden.
Ik vind het wel meevallen.
Zo'n 40-45cmquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Met hoeveel cm is de gemiddelde lengte in ons elftal gestegen sinds het vertrek van Clasie en verschillende aankopen?
Clasie en inkoppertjes?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
Da's ook wel een inkoppertje natuurlijk
Daar zou ik dus van zijn levensdagen niet tussen willen staan hé, juist ja, staan. Zitten doe je immers thuisquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik hoop trouwens dit jaar weer een aantal keer op een business seat te zitten aangezien mn werkgever zijn plaatsen weer heeft dit jaar. Er is idd weinig sfeer in dat vak maar het is gewoon heerlijk om tussen al die kak een biertje te drinken in het maas gebouw. Het heeft gewoon wat.
Klappen ze daar ook bij een goal? Ik zat vroeger regelmatig bij PSV in de Business Lounge. Ook echt een treurige bedoeling. Ik weet niet hoe het nu is daar, maar destijds zat je achter glas en kwam het geluid van het stadion via speakertjes binnen. En bij goals werd er geapplaudiseerd en werden er dingen geroepen als 'mooie bal', 'keurig werk' en dat soort shit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik hoop trouwens dit jaar weer een aantal keer op een business seat te zitten aangezien mn werkgever zijn plaatsen weer heeft dit jaar. Er is idd weinig sfeer in dat vak maar het is gewoon heerlijk om tussen al die kak een biertje te drinken in het maas gebouw. Het heeft gewoon wat.
Zowel Ajax als PSV is drie maten te groot. Ik denk dat als Feyenoord derde wordt ze echt heel tevreden mogen zijn. Maar da's ook niet zo vreemd als je kijkt naar het verschil in alleen al de financiële middelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Clasie en inkoppertjes?
Maar goed. Met Elia erbij heb je in ieder geval een hoop dreiging. En het is een keer niet de standaard 'harde werker'. Sterker nog, Elia heeft nog nooit ergens echt zijn best gedaan. Dat is ook wel eens een keer verfrissend voor al dat havenvolk, lijkt me.
Maar goed. Ik vind zo langzamerhand wel dat er een hele behoorlijke selectie komt te staan. Zeker in de breedte gaat Feyenoord er enorm op vooruit. Het zijn, op Vejinovic na, geen van alle echte hoogvliegers, maar alles bijelkaar zie ik Feyenoord komend jaar wel voor plek 2 strijden.
Je mag niet eens roken of je bietje meenemen naar je plaatsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zou ik dus van zijn levensdagen niet tussen willen staan hé, juist ja, staan. Zitten doe je immers thuis
Wtf is er dan "heerlijk" aan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je mag niet eens roken of je bietje meenemen naar je plaats
Ik ben het daar niet mee eens. Persoonlijk denk ik dat het gek moet lopen wil PSV geen kampioen worden. Maar ik vind Feyenoord echt niet minder dan Ajax. Ajax heeft meer talent en potentie, maar Feyenoord kan komend seizoen wel eens echt pieken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zowel Ajax als PSV is drie maten te groot. Ik denk dat als Feyenoord derde wordt ze echt heel tevreden mogen zijn. Maar da's ook niet zo vreemd als je kijkt naar het verschil in alleen al de financiële middelen.
Er vliegen daar ook wel eens wat scheldwoorden om je oren maar dan met een behoorlijke dronken rrrr en een aardappel in de keelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klappen ze daar ook bij een goal? Ik zat vroeger regelmatig bij PSV in de Business Lounge. Ook echt een treurige bedoeling. Ik weet niet hoe het nu is daar, maar destijds zat je achter glas en kwam het geluid van het stadion via speakertjes binnen. En bij goals werd er geapplaudiseerd en werden er dingen geroepen als 'mooie bal', 'keurig werk' en dat soort shit.
Tegenwoordig zit ik, als ik ga, op de VIP en dat is een stuk relaxter. Beetje bij de geblesseerde spelers enzo en de bobo sponsors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |