quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Afgezien van die twee hoofden is die wel vet ja. Een pokemon?
Krijg wel weer zin om weer te gaan tekenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
De Feniks.
Deze is mooier.
[ afbeelding ]
Jij kan dit soort dingen tekenen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg wel weer zin om weer te gaan tekenen.
Ja die heb ik wel gezien trouwens.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin heeft nooit naar Harry Potter gekeken.
Ik ook niet en toch ken ik het?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij kan dit soort dingen tekenen?
En van de Griekse en Chinese mythologie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
Ik bijna 2 jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is al twee maanden mod; best lang.
Hij is fijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg wel weer zin om weer te gaan tekenen.
Juist, en hoe lang was jij ook alweer mod geweest?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet waar. Bijna 12 dagen pas.
Dus toen ik mijn account heb gemaakt werd jij gelijk mod?quote:
2 dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Juist, en hoe lang was jij ook alweer mod geweest?
Jouw account is van 3 juli.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toen ik mijn account heb gemaakt werd jij gelijk mod?
#luminadi
Toen jij je account aanmaakte werd duidelijk dat NWS een extra mod nodig had.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toen ik mijn account heb gemaakt werd jij gelijk mod?
#luminadi
Alsnog is het een rare snuiter.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen jij je account aanmaakte werd duidelijk dat NWS een extra mod nodig had.
In werkelijkheid wist iedereen al sinds februari dat Harry de nieuwe mod zou worden. Hij won de beroemde Yvonne Award. Dan weet je wel hoe laat het is.
Nee, Harry is natuurlijk een held. Hij is schietschijf voor irritante NWS-users. En die zijn er (helaas) in overvloed.quote:
Op dit moment is er geen extra NWS-mod nodig, dus het is niet aan de orde. Mooi politiek antwoord hè?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat Elfje op dit moment mod van NWS zou worden. Dan sla ik een jaarvoorraad popcorn in.
Dan nog kan ik het nog wel een eigenaardige entiteit vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, Harry is natuurlijk een held. Hij is schietschijf voor irritante NWS-users. En die zijn er (helaas) in overvloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |