Ben jij dit?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is weer een nieuwe trend...![]()
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/i578QsS9A3V9dsYWm_kpvlRgReo=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)71360.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarquote:
Ah..MOE-lander topicsquote:
Ik vind het nu al weer veel te vermoeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NWS / Vrees voor veel doden bij ramp met vluchtelingenboot voor kust Libië
Die ene reactie?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nu al weer veel te vermoeiend
Ja voor je het weet staan er weer halve topics vol met hoe alles bij altijd veel erger is en dat het allemaal de schuld is van de Polenquote:
Ja kijk er naar uitquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor je het weet staan er weer halve topics vol met hoe alles bij altijd veel erger is en dat het allemaal de schuld is van de Polen
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een triple chocolate cookie van de McDonalds!
Moet je zolang strijken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga eerst een uurtje strijken en dan ga ik maar eens aan de chocolade.
Nee, maar ik heb motivatie 0, dus dan ga ik steeds andere dingen doen tussendoor.quote:
Zoals fok?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb motivatie 0, dus dan ga ik steeds andere dingen doen tussendoor.
Bijvoorbeeldquote:
Ik had het nog nooit gegeten maar het is een aanrader! Een geweldige chocoladesensatiequote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga eerst een uurtje strijken en dan ga ik maar eens aan de chocolade.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gegeten maar het is een aanrader! Een geweldige chocoladesensatie
Om je haren te bedekken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
1 theedoek gedaanik sluit Fok! even af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |