quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige multiculturele aan hem is de durum die hij af en toe naar binnenwerkt.
[..]
Bingo.
Leugenaar, ik eet nooit durum.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige multiculturele aan hem is de durum die hij af en toe naar binnenwerkt.
[..]
Bingo.
Jawel, maar haal bij de lokale grillturk liever kebab (shish, geen dönner) of lamsvleesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg wollah nog nooit gegeten?
Succes!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:50 schreef Kauai het volgende:
Maar ik ga jullie weer verlaten, dag schatjes
Alsnog vergelijkbaar multiculti niveau.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar haal bij de lokale grillturk liever kebab (shish, geen dönner) of lamsvlees
Jij bent een grotere Hollander dan ik, fopturk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Alsnog vergelijkbaar multiculti niveau.
Wat is jouw lengte dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een grotere Hollander dan ik, fopturk.
Iets van 1,80.quote:
Daar gaat mijn multicultiquote:
Misschien ben je deels masaī.quote:
Denk niet dat blond haar en blauwe ogen daar vandaan komenquote:
We hoeven niet te gaan martelen he, Hazes is voor niemand leukquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik Andre Hazes, jij Tarkan luisteren om het te compenseren dan?
Mocht je een gemiste oproep hebben...ik liep te klootviolen met mijn telefoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad zeg! Waarom gaan al die reddingsbrigades niet naar de Middelandse Zee?
Albinomasai?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat blond haar en blauwe ogen daar vandaan komen
[..]
We hoeven niet te gaan martelen he, Hazes is voor niemand leuk
Ik zie niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mocht je een gemiste oproep hebben...ik liep te klootviolen met mijn telefoon.
Tarkan wel wil je zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat blond haar en blauwe ogen daar vandaan komen
[..]
We hoeven niet te gaan martelen he, Hazes is voor niemand leuk
Hmm nee, denk het niet.quote:
Nee ook niet, maar ik luister nog liever Tarkan dan Hazes.quote:
Dan weet je dat het goed werkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
Tering, waarom voelt ontsmettingsmiddel altijd alsof je ledematen wilt afbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |