Nee die is 3wk op vakantie en mag alleen bellen voor noodgevallenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Wel gelezen Zoë, maar geen ervaring! Heb je er al een arts naar laten kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ja daarom.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef Skittles het volgende:
Klieven dan waarschijnlijk? Volgens mij was er ook eerder een vraag van iemand anders (twist?) over een tong-en/of lipriem. Heeft ook een relatie met leren praten. Dus even naar laten kijken is wel handig voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef ingee het volgende:
Aah babyface I
Loutje(kijk mama mijn nieuwe vriendje de zelfscanner! ) en stoere boii Frans.
![]()
Babyruilen bij de Efteling is ideaal! Mijne huilde dus redelijk wat vorige week en deze is een stuk rustiger!
Gmtaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef Skittles het volgende:
Dramatiseren wil soms nog wel helpen. Drinkt heel slecht, wordt steeds slechter, minder vocht binnen en met dit weer is dat natuurlijk niet fijn. Al helemaal niet voor een baby van 9 maanden. Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef ingee het volgende:
Aah babyface I
![]()
Babyruilen bij de Efteling is ideaal! Mijne huilde dus redelijk wat vorige week en deze is een stuk rustiger!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef JufMariska het volgende:
Oh man, ik lig in een deuk om jullie geweldige baby's! Gargamellie en KiekeboeMauw en Hoiiiii-I en Fransje en Ro voor de spiegel en en en...![]()
En Zoë, hier ook geen ervaring!
De snotfontein is @ kdv vandaag, wij doen oa een rondje woonwinkels
En 10 maanden alweer!
Kiek em blij zijn met z'n milestone card!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat lipriemen en tongriemen niet heel uitgebreid behandeld worden tijdens de opleiding. Zeg maar gerust helemaal niet. Misschien hadden ze nog niet aan die mogelijkheid gedacht?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja daarom.
Begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ze daar in het ziekenhuis niet naar gekeken hebben toen ze niet wilde drinken.
Nu ze groter is valt het wel echt op. ()
Stom dat ik er niet eerder naar heb gekeken![]()
ik geloof dat ik toch maar aan de strikjes moetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Woo die op plaatjes! Lijkt wel hetzelfde kind zo!
Ze pakte de fles niet (haar tong zat aan haar gehemelte geplakt. Hadden ze ook niet gezien)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat lipriemen en tongriemen niet heel uitgebreid behandeld worden tijdens de opleiding. Zeg maar gerust helemaal niet. Misschien hadden ze nog niet aan die mogelijkheid gedacht?
disclaimer: ik heb nog niet bij kindergeneeskunde gelopen, dus misschien komt het dan wel veel meer aan bod. Dat weet ik dus niet![]()
Ja of melba is verwijfd. Het is wel een beeeetje een gay handje natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof dat ik toch maar aan de strikjes moet
heerlijk! Ik ben nog op zoek naar een leuke... Tot nu toe nog geen goeie gevonden om te ruilen. Minke heeft wel mazzel want die mag steeds 2 keerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef ingee het volgende:
Aah babyface I
![]()
oh dan heb je nog een paar dagen!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:38 schreef ingee het volgende:
Je gaat je ook hechten als ze ouder dan een half jaar zijn he.
ja hoor! De volgende stap is een praktisch kapselquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Hehehe OP![]()
![]()
Zoe, W's tongriempje is gekliefd een paar dagen na geboorte ook wegens slecht aanhappen en het was gewoon duidelijk heel kort. Toen was hetook zondag en niemand kon het doen enz enz maar met een beetje huilen kwam ik nog een heel eind, en voor ik het wist stond er een vk van een andere praktijk aan mijn bed om het te fixengeen huils of niks van W.
Ik zou gewoon doordrukken.
Het begint er langzaamaan op te lijken dat mijn hele garderobe van de hema komt mensen... is dat normaal?
Ik vind kort en rood ekt wat voor Crumpquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! De volgende stap is een praktisch kapsel
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! De volgende stap is een praktisch kapsel
Wauw mooie jurkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind kort en rood ekt wat voor Crump
Maar srsly Hema heeft best leuke dingen tegenwoordig.
Ik heb mezelf getrakteerd op een faux-wrapdress van TopVintage voor t nieuwe schooljaar.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-lyra-dress-in-navy
Wil eigenlijk ook een nieuwe tas, maar eens kijken of ik eind van de maand wat over heb..
Ooh, heel mooi!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind kort en rood ekt wat voor Crump
Maar srsly Hema heeft best leuke dingen tegenwoordig.
Ik heb mezelf getrakteerd op een faux-wrapdress van TopVintage voor t nieuwe schooljaar.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-lyra-dress-in-navy
Wil eigenlijk ook een nieuwe tas, maar eens kijken of ik eind van de maand wat over heb..
wel met mooie rode lipjes en eyeliner enzo hoor!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Ooh, heel mooi!
Ik zie ook een hele leuke retro jurk met appeltjes, maar m'n kind kan dat hebben en ik niet.
Ja maar daar vind ik haar nog wat te jong voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel met mooie rode lipjes en eyeliner enzo hoor!
uiteraard. Je kan ze niet vroeg genoeg leren dat je voor je schoonheid moet wérken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:57 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik haar nog wat te jong voor.
Mauwtje al aan de make-up?
Wat wordt dan je act? Dat is zo'n beetje het belangrijkste everrrrquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
En zonder kom je natuurlijk nooit aan je ultimate grand supreme -kroon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht al dat ik jullie laatst zag!
paaldansenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat wordt dan je act? Dat is zo'n beetje het belangrijkste everrrr
quote:
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:34 schreef ingee het volgende:
Goed zo Sjaak!
Ik ben moeders van de trein aan het halen, we hebben de rest van de week een au-pair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!ik zou zo oppassen voor je als het dichterbij was. Wat lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Lief!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zo oppassen voor je als het dichterbij was. Wat lastig
Hadden we geprobeerd, maar degene die kon belde van het weekend af en de oppas die we achter de hand hadden gaat deze vrijdag een nachtje wegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:
En zo'n oppascentrale via internet Skittles? Heb ik hier ooit eens over gelezen, was volgens mij wel positief!
[..]
Ik ben jaloers!Hier is een Facebook-pagina voor babysitters en gastouders. Is er zoiets ook niet voor jou? Waar woon je ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een dilemma en zou graag jullie mening horen![]()
Sjaak is nu 4,5 maand. Hij heeft reflux en krijgt daar medicatie voor. Vandaag belde de kinderarts, alles gaat goed en we gaan proberen te stoppen met de medicatie. Prima, goed om een keer te proberen. Daarna vroeg de KA of Sjaak al bijvoeding krijgt. Ik gaf aan dat nog niet te doen, want wilde wachten tot 6 maanden. KA zei dat het juist goed is om nu al te beginnen met stukken eten (hij begon gelijk over stukken en niet puree, dat vond ik tof) zodat Sjaak met 6 maanden al goed eet. Dat is beter voor de reflux waarschijnlijk (verschilt wel per kindje, maar vaak reageren ze er goed op).
Nu zit ik dus een beetje met wat te doen. Sjaak nu al aan de bijvoeding zetten, met Rapley? Hij kan 15 minuten goed zitten in de Bumbo, maar vindt zijn tenen dan zo interessant dat hij constant voorover zit. Met tafeltje erop doet hij dat minder gelukkig. Ik weet het gewoon niet, het voelt niet echt goed om nu al te beginnen maar ik begrijp de argumenten van de KA en die zegt dat echt niet voor niets, denk ik dan. Hij kent Sjaak ook al vanaf zijn geboorte en heeft de hele geschiedenis mee gekregen.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef AwayTL het volgende:
Heb je fb bericht gestuurd Skittles! Weet nog wel iemand!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier is een Facebook-pagina voor babysitters en gastouders. Is er zoiets ook niet voor jou? Waar woon je ergens?
Sjaak is nu 4,5 maand. Hij heeft reflux en krijgt daar medicatie voor. Vandaag belde de kinderarts, alles gaat goed en we gaan proberen te stoppen met de medicatie. Prima, goed om een keer te proberen. Daarna vroeg de KA of Sjaak al bijvoeding krijgt. Ik gaf aan dat nog niet te doen, want wilde wachten tot 6 maanden. KA zei dat het juist goed is om nu al te beginnen met stukken eten (hij begon gelijk over stukken en niet puree, dat vond ik tof) zodat Sjaak met 6 maanden al goed eet. Dat is beter voor de reflux waarschijnlijk (verschilt wel per kindje, maar vaak reageren ze er goed op).
Nu zit ik dus een beetje met wat te doen. Sjaak nu al aan de bijvoeding zetten, met Rapley? Hij kan 15 minuten goed zitten in de Bumbo, maar vindt zijn tenen dan zo interessant dat hij constant voorover zit. Met tafeltje erop doet hij dat minder gelukkig. Ik weet het gewoon niet, het voelt niet echt goed om nu al te beginnen maar ik begrijp de argumenten van de KA en die zegt dat echt niet voor niets, denk ik dan. Hij kent Sjaak ook al vanaf zijn geboorte en heeft de hele geschiedenis mee gekregen.
Wat zouden jullie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik vind het een lastige over het beginnen met bijvoeding. Hij kan nog niet zo heel lang zitten natuurlijk en als het voor jou niet goed voelt..
Waarom zou het beter zijn voor de reflux?
S.ophie krijgt nogsteeds medicatie maar krijgt ook vanaf 4mnd bijvoeding (eerst pap en langzamerhand groente) en eet nu super goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier is een Facebook-pagina voor babysitters en gastouders. Is er zoiets ook niet voor jou? Waar woon je ergens?
Wat zouden jullie doen?
Er was hier van de week iemand van Marktplaats om iets op te halen, I lag op bed. Ze zag de box staan en vroeg wanneer de baby kwam.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:38 schreef Crumpette het volgende:
Dad volgens mij valt het reuze mee allemaal hoorgewoon aandoen. Zoe ook, wat een onzin!
Oei, die kwam vast binnenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er was hier van de week iemand van Marktplaats om iets op te halen, I lag op bed. Ze zag de box staan en vroeg wanneer de baby kwam.
Au..
Zwaarder op de maag en komt dus minder snel omhoog dan vloeibare melk, dus minder maagzuur omhoog (als het goed is, de theorie is mooi hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tja, ik vind het een lastige over het beginnen met bijvoeding. Hij kan nog niet zo heel lang zitten natuurlijk en als het voor jou niet goed voelt..
Waarom zou het beter zijn voor de reflux?
Sjaak z'n slokdarm was geïrriteerd, maar dat is 2 maanden geleden en goed weggetrokken. Wel fijn om vergelijkings'materiaal'' te hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S.ophie krijgt nogsteeds medicatie maar krijgt ook vanaf 4mnd bijvoeding (eerst pap en langzamerhand groente) en eet nu super goed.
Bij S.ara was het een ander verhaal omdat t later geregeld was met medicatie enz en haar slokdarm al beschadigd was. Ze begint nu pas goed te eten (3jr). Eerder lukte het gewoon niet en gaf ze snel over
Ik zie wel verschil.
De kans dat Sjaak al echt wat binnen gaat krijgen is denk ik niet heel groot. Denk dat het dan echt oefenen is voor coordinatie etc. Frans krijgt nu pas een beetje binnen. Daarvoor was het likken, gooien, slaan, het snaveltje niet vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat zouden jullie doen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
[..]
Sjaak z'n slokdarm was geïrriteerd, maar dat is 2 maanden geleden en goed weggetrokken. Wel fijn om vergelijkings'materiaal'' te hebben.
Oh dat was het stukje waarvan ik was vergeten wat de KA zei ja!! Jij kan gedachten lezenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:06 schreef AwayTL het volgende:
[..]
De kans dat Sjaak al echt wat binnen gaat krijgen is denk ik niet heel groot. Denk dat het dan echt oefenen is voor coordinatie etc. Frans krijgt nu pas een beetje binnen. Daarvoor was het likken, gooien, slaan, het snaveltje niet vinden.
(Misshien hoe eerder ze oefenen, hoe eerder ze daadwerkelijk wat binnen kunnen krijgen met 6 maand? )
Je kan ook dingen geven die hij zonder tanden toch niet op gaat kunnen eten. Sperzieboon ofzo? Maar ik weet niet hoe het met verslikken en zitten zit etc.
[..]
Ik ben jaloers!waar en van hoe laat tot hoe laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ga eens op zoek naar logopediste die ook aan pre-logopedie doet! zij kunnen je van de hoed en de rand vertellen!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:16 schreef Zoë23 het volgende:
Had iemand mijn vraag toevallig gelezen over E haar lipriempje?
Iemand ervaring met een tekort lipriempje en slecht drinken ed?
Houd dat beeld vast!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oei, die kwam vast binnen![]()
Volgens mij zie jij er fantastisch uit. Dat baseer ik op hoe ik je voor me zie
Bedankt!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga eens op zoek naar logopediste die ook aan pre-logopedie doet! zij kunnen je van de hoed en de rand vertellen!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh dat was het stukje waarvan ik was vergeten wat de KA zei ja!! Jij kan gedachten lezen![]()
Inderdaad nu beginnen met Rapley zodat hij met 6 maanden al wat binnen krijgt!
Nou het zijn nogal kuttijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik doen!quote:
Op draagfoto's die je plaatst zie je er in ieder geval goed uit![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou het zijn nogal kuttijden
zijn op zich wel redelijke tijden, maar het is tever uit m'n richting om je te kunnen helpen :/ als je in de buurt van r'dam had gezeten had ik je met liefde uit de brand geholpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zal ik doen!
Op draagfoto's die je plaatst zie je er in ieder geval goed uit
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hier ligt er ook 1 door mn programma heen te pratenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:34 schreef Risu het volgende:
Ik heb een kind dat niet in slaap kan komen. Overdag geen probleem, maar nu.... Bah.
Je gebruikt te weinig ductape!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hier ligt er ook 1 door mn programma heen te praten
Dat advies hebben wij toen bij Ow ook gekregen. Ik weet niet eens meer met wat voor argumenten de ka allemaal kwam, maar hij was behoorlijk overtuigend. Hij wou het liefst dat we toen al met 4 maanden ongecorrigeerd begonnen, maar daar hebben we toen 4 maanden ongecorrigeerd van gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat zouden jullie doen?
ik wil zo'n gipsafdruk ook maken, maar dan van vier handjes tegelijk ... of in/op elkaar, als je snapt wat ik bedoel. Lijkt me zo onwijs gaaf om te hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:45 schreef Hilmo het volgende:
Gister met 2 vrienden en man een 3d gips afdruk gemaakt van hand en voet van baby. Beetje laat dus niet makkelijk want hij wou knedenmaar het resultaat is met wat moeite toch echt super gaaf!wel 4 volwassenen en een uur voor nodig l, oh en een tablet ...
jij hebt een peuter, jij poepte al met publiekquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Loj het volgende:
Kakken doe je maar in je eigen tijd
Volgens mijn kids dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoopvolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Loj het volgende:
Ow kon toen ook alleen in de bumbo zitten (Js trouwens ook toen ik begon).
En dat ging eigenlijk wel meteen goed. Hij kreeg niet veel binnen, maar zijn klachten werden wel minder (hij had verborgen reflux).
Zodra ze geplas hoort, hoor ik al zeehondgeflap op de grond en binnen 10 seconde staat ze dan gezellig zich aan m'n been op te trekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:18 schreef Loj het volgende:
Ja, dat klopt!
En peuter wilt altijd ff kijken
Lou ook al?
Nou wel een beetje Skittles, ik heb nu een hele lege muur. Dus ik moet m'n inrichting een beetje veranderen.. En morgen krijg ik wat fokkers over de vloer en denken dan vast: poeh wat een lege muur
Maar het is te warm om iets (kakken en herinrichten) te doen
mauw wil alleen plastic momenteel. En kattenvoer...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:27 schreef Skittles het volgende:
Jeweets! Goede weerstand gaan we voor.
Er ligt ook een hele voorraad lege wcrollen om dr bezig te houden op 2 vierkante meter.
Ik maar denken dat moeders die dingen gebruiken om te knutselen. Nee joh!
Binnenkort komt ze op dr rug je achterna om te kijken hoe je plast en kaktquote:
Mnohquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:31 schreef Loj het volgende:
Kom op Skittles, beetje meeveren met je kind
Wcborstel likken moet toch best kunnen! Misschien moet je het zelf eens proberen, dan weet je ook waarom Lou het zo tof vindt!
Hier gaat het meestal zo:
Js zit bij z'n ballenboom!
Ik ren naar het toilet, Js krijst alles bij elkaar (want verlatingsangst). Ow zegt: niet huilen Js, mama plassen. Jij mag in luier plassen. Kom bij mama kijken!
Zoooo schattigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:31 schreef Loj het volgende:
Kom op Skittles, beetje meeveren met je kind
Wcborstel likken moet toch best kunnen! Misschien moet je het zelf eens proberen, dan weet je ook waarom Lou het zo tof vindt!
Hier gaat het meestal zo:
Js zit bij z'n ballenboom!
Ik ren naar het toilet, Js krijst alles bij elkaar (want verlatingsangst). Ow zegt: niet huilen Js, mama plassen. Jij mag in luier plassen. Kom bij mama kijken!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er was hier van de week iemand van Marktplaats om iets op te halen, I lag op bed. Ze zag de box staan en vroeg wanneer de baby kwam.
Au..
deze zit erg goed dicht, de dame in de foto heeft m lekker naar beneden getrokken. ik doe m vrijdag aan, vraag j wel een foto te maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:07 schreef Crumpette het volgende:
Echt? Ik moet echt moed verzamelen voor zo'n decolletagevoel me altijd extreem opgelaten daarmee. Ik doe onder overslagjurkjes dus ook altijd een onderjurk die de cleavage bedekt
want ik ben een preuts jeweets.
Edit: of ik naai ze dicht tot een voor mij acceptabele hoogtejurkje dat ik op de bbq aanhad was ook dichtgenaaid
.
Nouw....quote:
Nou, opgelost, slotje! Gewoon aankomen tot een bmi van boven de vijftig dan kan je deze jurk aan!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Kwak, wat een prachtige jurk! Ik loop in mijn zwangerschapsjurkjes, want de rest past op zich wel maar dan ziet het er niet uit..
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:38 schreef Crumpette het volgende:
Dad volgens mij valt het reuze mee allemaal hoorgewoon aandoen. Zoe ook, wat een onzin!
Wij hebben een keer geen droomvoeding gegeven. Sjaak kwam pas op zijn normale tijd!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 04:48 schreef Mariposas het volgende:
Stil hier! Hebben jullie allemaal van die enge doorslapende baby's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Oeps, vergeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Shop, heb je je verplichte Ingee-bezoekje nog gedaan?
Wij hadden gister trouwens ook voor de tweede keer ooit pas kakjepakje! Dat was toen ik even naar de wc was en een vriendin Sjaak vast hield op de woningboulevardZe had ook niet meteen door wat er uit Sjaaks korte broek was komen spuiten...
Oh fokwet, never fail to dissapoint.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Risu het volgende:
Over kakken gesproken. Iemand hier kwam met de tip van die probiotica. Nou weet ik niet of het helemaal verholpen gaat zijn, maar mijn pds is echt een stuk beter geworden.![]()
Moet alleen wel nog steeds bij aandrang het liefst meteen gaan, maar het is echt al een hele tijd geleden dat ik een nachtelijke aanval heb gehad.
Dus bij deze, hartelijk bedankt voor de tip. Heldin
Haha, ik heb af en toe nog steeds hoop dat iets zal lopen zoals ik graag wil, maar toch zorgt Sjaak dan altijd voor een heel andere tijdsplanning.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:22 schreef krijgerrtje het volgende:
Omdat we dus nog bij m'n ouders waren gisteravond ging S pas 2/3 uur later op bed dan normaal.. Ik had een stiekeme hoop dat ze dan langer door zou slapen vanochtend. Toen maakte ze me om 1u wakker en dacht Ik: nu gaat ze vast en zeker uitslapen morgen ochtend, want die zal wel kapot zijn.
Daarna maakte ze me om half 6 wakker![]()
Maar nu zitten we op de grond en is ze, heel random, bij mij op schoot in slaap gevallen... Zo maar!![]()
Was vuurwerk, maar zowel man als baby sliepen door. En het stopte al snel, dus ik kon ook slapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef Skittles het volgende:
Van jongeren of knallen ze wat vuurwerk daar af, Risu?
Wordt ze er niet wakker van?
Succes krijgerrtje
Vooropgesteld: ik weet niet wat de algemene adviezen zijn m.b.t. het geven van brood (ik heb nog even om me daarin te verdiepen tochquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
We zijn na gaan denken over maagzuur-vriendelijke producten. Ik heb zelf best veel last van maagzuur en brood helpt bij mij altijd. Kunnen we met glutenvrij brood beginnen of moet het echt groente/fruit zijn?
Dat vind ik fijn om te weten. Ik heb geen andere redenen om niet met gluten te beginnen. Dacht dat de grens daarvoor 6 maanden was. Maar hier ben ik heel blij meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef twist02 het volgende:
We hadden weer een doorslapende Minion!![]()
Kakjepakje abonnement hierzoDeze week 'pas' 2x
[..]
Vooropgesteld: ik weet niet wat de algemene adviezen zijn m.b.t. het geven van brood (ik heb nog even om me daarin te verdiepen toch).
Maar omdat je over glutenvrij brood begint: ik weet wel dat er geen verhoogd risico is op coeliakie (glutenintolerantie) als je eerder/later begint met het geven van glutenbevattende producten. De afgelopen jaren zijn de adviezen daarover nog al eens veranderd (niet voor de 7 mnd of juist voor de 6 mnd e.d.), maar er is onlangs meerdere keren aangetoond dat het moment van glutenintroductie daarvoor niet uitmaakt.
Mochten er toch (andere) argumenten zijn om te beginnen met glutenvrij brood, dan kan ik het Genius brood van AH sterk aanbevelen
Ja, zoiets heb ik ook wel eens gehoord en ik kan me ook voorstellen dat het CB bijvoorbeeld die grens nog steeds hanteert en communiceertquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te weten. Ik heb geen andere redenen om niet met gluten te beginnen. Dacht dat de grens daarvoor 6 maanden was. Maar hier ben ik heel blij mee
Nou, zeg het maar: wat kan ik met een buik die voorbij mijn borsten komt (en dat is nog niet eens zo gemakkelijk met een E-cup) aantrekken zonder dat ik zwanger lijk? In ieder geval niet die stretchjurkjes en strakke shirtjes waar mijn kast vol mee ligt. Wijde bloesjes en jurkjes met een empire waist dus maar, ook al is dat absoluut niet mijn stijl.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou, opgelost, slotje! Gewoon aankomen tot een bmi van boven de vijftig dan kan je deze jurk aan!
[..]
+1
ik weet écht écht écht dat het voor iedereen lastig is als haar lichaam verandert, en dat ik dat los moet zien van mijn obese monstrosity, maar ik zou het gewoon zo fijn voor jullie vinden als je wat blijer kon zijn met wat je had. en ik moet stiekem echt een beetje lachen als ik lees wat jullie allemaal niet aankunnensrsly, al deed je een vuilniszak met een riempje aan
het lijkt me echt een leuke uitdaging om dames die zich niet goed over hun lijf of kledingopties voelen mij een keer te laten kleden.
Dat soort kleding draag ik ook, maar ik vind de stijl wel leuk. Als ik bodycon leuk zou vinden zou ik dat ook gewoon dragen bedoel ik (en ook hier een buik die voorbij mijn borsten komt met een E-cup). Maar iets zegt me dat jouw taille omvang de 120 cm niet overstijgtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, zeg het maar: wat kan ik met een buik die voorbij mijn borsten komt (en dat is nog niet eens zo gemakkelijk met een E-cup) aantrekken zonder dat ik zwanger lijk? In ieder geval niet die stretchjurkjes en strakke shirtjes waar mijn kast vol mee ligt. Wijde bloesjes en jurkjes met een empire waist dus maar, ook al is dat absoluut niet mijn stijl.
De nacht ging hier ook best goed! 23, 4.45, 8 uur. Vanmiddag met een vriendin naar het plantsoen. Haar dochtertje is een week jonger dan I..
quote:
oh maar die insteek heb ik ook hoor. daarom haalde ik het weg, dat was mijn persoonlijke "arme ik" speaking en dat vond ik niet tof.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
Ik snap je invalshoek, maar die geldt ook voor jou he.
Ik denk dat iedereen die klaagt over haar lijf hier doet dat vanuit dezelfde bedoeling als de ander. Niet vanuit maat perspectief. Gewoon het niet prettig voelen in eigen lijf na (of voor) het babyhuis.
Dat wij de ander als slank/mooi/curvy beschouwen zegt niets over de meest kritische kijker, jezelf.
Vind eerlijk gezegd dat iedereen mag klagen. Dat ik soms stiekem denk 'pfff had ik maar zo'n lijf' doet niets af aan de gevoelens van de klagende.
Ik ben bv jaloers op je cup E tetten en het feit dat je zo'n mooie jurk aan kan, terwijl mijn tetten van D naar een sneue B zijn gegaan.
M eet er 's ochtends 1 met korstjes en boter, s middags 2 met korstjes en beleg en evt boter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik snap je wel hoor kwak, vind het ook altijd jammer als mensen niet tevreden zijn met hoe ze eruit zien.. Maar tegelijkertijd doe ik het zelf ook continu en voel ik me ook absoluut niet prettig met hoe ik er nu uitzieMaar goed, daar werk ik nu aan
![]()
Vraagje: hoeveel broodjes per dag krijgen de october/november babies, en wat voor beleg gebruiken jullie?S krijgt nu 1 boterham tussen de middag, maar heb het idee dat dat niet meer genoeg is
Lijkt me prima voor vandaag, ik neem aan dat ze zich ook goed om temperatuur kan houden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat doen ander mama's de juli-baby's aan met 29 graden? M heeft hier vooral nog lange mouwen en lange pijpen aangehad, of maillots. Nu maillot en jurkje met korte mouw. Binnen is het ook nog wel een normale temperatuur, maar wil toch ook nog wel naar buiten vandaag eigenlijk..
Och m'n hart, wat een verdriet. En wat vervelend voor jou dat het zo pittig is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lijkt me prima voor vandaag, ik neem aan dat ze zich ook goed om temperatuur kan houden?
Ik zou ook graag naar buiten willen, maar het is hier al de hele avond en nu alweer hysterisch gekrijs. Niets is goed. Ik kan de weken echt wel vooruit kijken, ik vind er echt niets aan, die babytijd.![]()
http://s1191.photobucket.(...)zpszzdzw6d4.mp4.html
och mariposas, wat sneuquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lijkt me prima voor vandaag, ik neem aan dat ze zich ook goed om temperatuur kan houden?
Ik zou ook graag naar buiten willen, maar het is hier al de hele avond en nu alweer hysterisch gekrijs. Niets is goed. Ik kan de weken echt wel vooruit kijken, ik vind er echt niets aan, die babytijd.![]()
Noh Mariposasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ze kan haar temperatuur goed regelen. Heb nu toch een boxpakje met halflange pijpen en korte mouwen voor zo buiten, en een lakentje mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk. Dat er dikkere vrouwen zijn die aantrekken wat ze mooi vinden, betekent niet dat ik dat ook moet doen, hè. Als kleding die ik mooi vind, punten van mij accentueert waar ik minder blij van word, dan vind ik het ook niet fijn om die kleding te dragen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
Ik snap je invalshoek, maar die geldt ook voor jou he.
Ik denk dat iedereen die klaagt over haar lijf hier doet dat vanuit dezelfde bedoeling als de ander. Niet vanuit maat perspectief. Gewoon het niet prettig voelen in eigen lijf na (of voor) het babyhuis.
Dat wij de ander als slank/mooi/curvy beschouwen zegt niets over de meest kritische kijker, jezelf.
Vind eerlijk gezegd dat iedereen mag klagen. Dat ik soms stiekem denk 'pfff had ik maar zo'n lijf' doet niets af aan de gevoelens van de klagende.
Ik ben bv jaloers op je cup E tetten en het feit dat je zo'n mooie jurk aan kan, terwijl mijn tetten van D naar een sneue B zijn gegaan.
[qquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk. Dat er dikkere vrouwen zijn die aantrekken wat ze mooi vinden, betekent niet dat ik dat ook moet doen, hè. Als kleding die ik mooi vind, punten van mij accentueert waar ik minder blij van word, dan vind ik het ook niet fijn om die kleding te dragen.
Ik geloof dat jullie me echt verkeerd begrepen. Ik zeg niet dat je het moet accepteren als je dat niet wilt, en ook niet dat je je maar comfi moet voelen in allesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:15 schreef Zoë23 het volgende:
Kwakz0r
Je hebt ook wel gelijk!
Maar +1 op DaD en Away
Ik kan niet iets aantrekken waarbij ik me niet comfi voel en waarbij ik voor m'n gevoel m'n buik moet inhouden.
Als ik in de spiegel kijk denk ik. Ik ben ook 1.83 dus al snel lomp als ik zwaarder ben vind ik.
Daarnaast heb ik mijn hele jeugd te horen gekregen dat ik net zo dik ga worden als de vrouwen aan mijn vaders kant van de fam.. Dat blijft in m'n hoofd zitten ookal was ik 62kg
Maargoed accepteren heeft tijd nodig.
Goed om te horen, dacht al bijna dat M echt teveel at. Avondeten gaat hier ook niet altijd op. Ligt aan de bui...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Noh Mariposas
Al klinkt het raar, ik kan me zo voorstellen dat even buiten wandelen in doek misschien juist wel helpt? Misschien alleen maar in de tuin of om het huis zodat je snel naar binnen kan als het het huilen niet beter maakt?
Oh en Kwak, dat eet mijn Suzeltje ook wel hoor, ik vind het niet zo bijzonder veel. S krijgt dan nog wel een extra fles, ze zit op 3,5 fles. Ik heb alleen geen idee hoeveel avondeten ze eet, ze eet wat ze op kan. En 's middags eet ze niet altijd 2 boterhammen. Wel alleen smeerbaar beleg idd, wat Razz zegt
. Die pieterpeutervingertjes weten al dondersgoed dat het beleg er ook af kan
[ Bericht 45% gewijzigd door Zoë23 op 06-08-2015 19:45:51 ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Zoë23 het volgende:
Begrijp wat je bedoelt kwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn heeft kledingadvies erg geholpen trouwens, tips over hoe ik mijn stijl kan vinden en wat ik heb kan combineren om er tof uit te zien + mijn mindere punten kan verdoezelen. Zeker op werkdagen heel fijn
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]Dat vind ik wel interessant trouwens, dat wil ik denk ik ook wel eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn heeft kledingadvies erg geholpen trouwens, tips over hoe ik mijn stijl kan vinden en wat ik heb kan combineren om er tof uit te zien + mijn mindere punten kan verdoezelen. Zeker op werkdagen heel fijn.
En jullie ouders.
Mee eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:50 schreef Franny_G het volgende:
Ik denk dat voor iedereen, slank, dik en van alles er tussenin, geldt dat niet altijd alle kleding leuk staat. Vaak wordt gedacht dat als je slank bent alles wel zal staan, inclusief een vuilniszak.. Dat is echt niet waar. Ik zie er in veel uitgesproken vrouwelijke kleding belachelijk uit, juist omdat ik niet veel uitgesproken vormen heb. Dat vind ik soms ook wel jammer als ik zie hoe leuk het bij een ander staat. Maar daar zit toch een stuk acceptatie bij, van jezelf, en dat je nu eenmaal bent zoals je bent en dan de kleding zoeken die daarbij past, in plaats van andersom.
. Empowerment betekent voor mij niet dat je tegen (mode)regels aan hoeft te schoppen over welke kleding bij wie past, maar wel dat je elkaar steunt inderdaad in het jezelf zijn en dat je dus niet jaloers doet als een ander iets heeft wat jij niet hebt of dat als je dat wel even bent dat je jezelf daar vervolgens weer om naar beneden haalt, etc. etc.
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]Jij had the full package van D.? Wil ik ook wel, maar duuuuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn heeft kledingadvies erg geholpen trouwens, tips over hoe ik mijn stijl kan vinden en wat ik heb kan combineren om er tof uit te zien + mijn mindere punten kan verdoezelen. Zeker op werkdagen heel fijn. Eerst maar eens alleen een kleuradvies.
Mijn moeder zei altijd dat ik veel te dun was en meer moest eten..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ah joh, offer je daar toch een keertje of x baard zn kledingbudget voor opquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij had the full package van D.? Wil ik ook wel, maar duuuuur.. Eerst maar eens alleen een kleuradvies.
En dan weet ik wat me staat maar heb ik geen geld meer om de juiste kleding te kopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ah joh, offer je daar toch een keertje of x baard zn kledingbudget voor op.
Ik heb heul veel gedaan, maar in ruil voor foto'squote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij had the full package van D.? Wil ik ook wel, maar duuuuur.. Eerst maar eens alleen een kleuradvies.
Om die reden zei ik ook baard zn budgetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan weet ik wat me staat maar heb ik geen geld meer om de juiste kleding te kopen..
Heb ook al een afspraak voor het kleuradvies, volgende week.. Ik hoop maar dat ze donkerblauw noemt, anders kan helemaal mijn hele kast weg.
Sorry, ik bedoelde het niet op die manier als het zo overkwamquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:50 schreef Franny_G het volgende:
Ik denk dat voor iedereen, slank, dik en van alles er tussenin, geldt dat niet altijd alle kleding leuk staat. Vaak wordt gedacht dat als je slank bent alles wel zal staan, inclusief een vuilniszak.. Dat is echt niet waar. Ik zie er in veel uitgesproken vrouwelijke kleding belachelijk uit, juist omdat ik niet veel uitgesproken vormen heb. Dat vind ik soms ook wel jammer als ik zie hoe leuk het bij een ander staat. Maar daar zit toch een stuk acceptatie bij, van jezelf, en dat je nu eenmaal bent zoals je bent en dan de kleding zoeken die daarbij past, in plaats van andersom.
. Empowerment betekent voor mij niet dat je tegen (mode)regels aan hoeft te schoppen over welke kleding bij wie past, maar wel dat je elkaar steunt inderdaad in het jezelf zijn en dat je dus niet jaloers doet als een ander iets heeft wat jij niet hebt of dat als je dat wel even bent dat je jezelf daar vervolgens weer om naar beneden haalt, etc. etc.
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet op die manier als het zo overkwam![]()
Ben er echt een beetje verdrietig van eigenlijk dat ik blijkbaar zo jaloers of niet supportive overkom.
Ik hou mijn grote mond wel voortaan.
Komt idd door de hormonen in de zwangerschap, niet door t voeden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:12 schreef twist02 het volgende:
Nu we het trouwens toch over lichamelijke-veranderingen-door-zwangerschap hebben: komt het ooit nog goed met je borsten of is dat echt een verloren zaak?
Ze zijn nog even groot (als in: bh-maat zeg maar), maar behoorlijk slap...met een goede bh zie je er weinig van, maar baal er toch van..
Geen bv hier, dus ik kan iedereen op haar hart drukken dat het daar echt niks mee te maken heeft
Ik gok van wel! Volgens mij ben jij ook een zomertypequote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan weet ik wat me staat maar heb ik geen geld meer om de juiste kleding te kopen..
Heb ook al een afspraak voor het kleuradvies, volgende week.. Ik hoop maar dat ze donkerblauw noemt, anders kan helemaal mijn hele kast weg.
Ik vond je helemaal niet jaloers overkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ben er echt een beetje verdrietig van eigenlijk dat ik blijkbaar zo jaloers of niet supportive overkom.
Buiten wel, binnen nog te doen, en dit was alleen 2 minuten om even te testenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
Awwww. Sokken en schoenen nog wel! Is t niet smoorheet bij jullie?
Zie m staan dan
Ik vond je niet jaloers of niet supportive over komen hoor!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? Jij zegt toch hetzelfde als Frannyquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgen mij had Franny het ook tegen mijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Huh? Jij zegt toch hetzelfde als Franny
Niet verdrietig zijn.
*Aai*
Nee, je komt niet 'zo' jaloers over en verdrietig worden vind ik ook niet fijn want dat is dan weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik elke dag doe Awayquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:12 schreef AwayTL het volgende:
Ik bedoelde alleen dat iedereen die het vervelend vind zich excact hetzelfde voelt als jij met de foto's van de vakantie en dat je je eigen advies op moet volge kwak.
Nee als je t vindt staan bij jezelf uiteraard. Ik ga ook niet iets zonder passen kopen om er op straat bij te lopen met mijn reet er half uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:48 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, ik snap het wel denk ik. Het lijkt me heel naar als je zo bejegend wordtmensen kunnen je toch ook gewoon met rust laten lijkt me.
Maar over die 'regels' snap ik niet wat je bedoelt. Ik trek nooit een kledingstuk aan omdat ik het een mooi kledingstuk vind op een plaatje, of omdat ik hou van strepen oid, ik trek iets aan omdat ik het goed vind staan. Als je moeite hebt met dingen vinden die je goed staan, om welke reden dan ook, dan heeft het m.i. weinig zin kleding aan te trekken die je leuk vind op een plaatje/paspop, als je je er niet goed bij voelt zelf? Dat is nou ook weer niet selfempowering?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
A sliep van 14-1630die mag vaker naar het KDV
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees zo bij, maar we zijn nog aan het bijkomen van de romantiek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Nu niet meer voorlopig helaas. We werken allebei weer en dan worden het korte weekendjes de komende tijd. Maar zal het zeker aankondigen!
Heb sowieso erg heimwee atm. Weet nog niet helemaal wat er mee moet. Maargoed, das eena dner verhaal
Wat leuk! Staan ze mooi opquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees zo bij, maar we zijn nog aan het bijkomen van de romantiek![]()
[ afbeelding ]
jij drukt m toch altijd op meetsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat leuk! Staan ze mooi opWaar was mn uitnodiging
Vanavond eens verder lezen hier, ik loop wat achter
Hehehe. En anders kunnen jullie een keer samen rijden. Naar DH!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij drukt m toch altijd op meets![]()
Maar over twee weken, donderdag, jouw Suzuki en mijn mauwtje?
Ja lastig dude. Ik neem wel nog verkansie in september, misschien kunnen we daar iets regelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ten tijde van de bbq werd onze tuin aangelegd door suikertantes wederhelft
Ben twee keer bij een mega meet geweest, vind ik niet eng ofzo alleen ik vind wat kleinschaliger wel leuker.
Ik moet altijd werken op donderdagen! (zie je, ik druk m weer )
Op maandagen en dinsdagen ben ik je manmaar dan ben jij weer gloeilampen aan het bouwen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mariposas, ik draag nu inderdaad vaak een skinny jeans met een soepelvallende top.. En ik heb laatst deze gekocht: http://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/476854_pb_01?$pdp966x966$ . Je kon me alleen uittekenen in zulke jurkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar past mijn lijf niet meer zo bij nu, vind ik. Dus even uitvinden wat dan verder nog wel.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Je hebt wel gelijk hoor. Mauwtje is een pittige tante, en W kan haar gewoon hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef Crumpette het volgende:
Oi, hij houdt zich best goed staande hoor, voor een thuis mamamamamamamamajongetje.
Van 2 hele maanden jonger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och, en de regenhoes gedoe (rits stuk jeweets), valt onder garantie. Ik krijg een nieuwe![]()
![]()
Ik heb nu een fijne van h&m (maar die hebben veel verschillende) en een van Only en een van Sting die fijn zitten met iets stretchy band. Hebben wij een vergelijkbaar postuur? Ik weet alleen je hoofd en zwangere buikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef Crumpette het volgende:
Iversierder!
Och arme melba. Even goed knuffelen, dan moet het goed zijn toch?
Oh en leuk jurkje van wehkamp dad!
Ik draag ook veel jeans idd, moet alleen wat skinnys versieren met betere pasvorm. Ik heb er nu 1 die wel stretch heeft maar de tailleband nietdat ziet er niet uit. Tips voor mommy proof merken?
Ik kan ook naar Eindje hoor!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook nog een keer naar jou, kwak! Kan ook na de verkansie zijn. Ik heb niet zo vaak de auto
Arme A![]()
ah kijk dat kan ook nog! Moeten maar snel datum prikken, ik werk morgen de kalender wel weer bijquote:
Melba en theequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
Awww A'tje... het goede nieuws is dat ze je dus wel gewoon helpt om het niet helemaal te vergeten
Oh, ken jij LessonUp trouwens? Ik ga morgen een dagje bij hen klussen (geheel vrijwillig) in Amsterdam, aan het verwerken en verwoorden van leerdoelen. Zin in!!
Enneh ik kan er ook een:
Als je beetje wilt chillen ist geen probleem dan kom je hierheen en kom niet alleen want ik heb Melba en thee, Melba en thee
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
Awww A'tje... het goede nieuws is dat ze je dus wel gewoon helpt om het niet helemaal te vergeten
Oh, ken jij LessonUp trouwens? Ik ga morgen een dagje bij hen klussen (geheel vrijwillig) in Amsterdam, aan het verwerken en verwoorden van leerdoelen. Zin in!!
Enneh ik kan er ook een:
Als je beetje wilt chillen ist geen probleem dan kom je hierheen en kom niet alleen want ik heb Melba en thee, Melba en thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |