Nee die is 3wk op vakantie en mag alleen bellen voor noodgevallenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Wel gelezen Zoë, maar geen ervaring! Heb je er al een arts naar laten kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ja daarom.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef Skittles het volgende:
Klieven dan waarschijnlijk? Volgens mij was er ook eerder een vraag van iemand anders (twist?) over een tong-en/of lipriem. Heeft ook een relatie met leren praten. Dus even naar laten kijken is wel handig voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef ingee het volgende:
Aah babyface I
Loutje(kijk mama mijn nieuwe vriendje de zelfscanner! ) en stoere boii Frans.
![]()
Babyruilen bij de Efteling is ideaal! Mijne huilde dus redelijk wat vorige week en deze is een stuk rustiger!
Gmtaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef Skittles het volgende:
Dramatiseren wil soms nog wel helpen. Drinkt heel slecht, wordt steeds slechter, minder vocht binnen en met dit weer is dat natuurlijk niet fijn. Al helemaal niet voor een baby van 9 maanden. Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef ingee het volgende:
Aah babyface I
Loutje(kijk mama mijn nieuwe vriendje de zelfscanner! ) en stoere boii Frans.
![]()
Babyruilen bij de Efteling is ideaal! Mijne huilde dus redelijk wat vorige week en deze is een stuk rustiger!
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef JufMariska het volgende:
Oh man, ik lig in een deuk om jullie geweldige baby's! Gargamellie en KiekeboeMauw en Hoiiiii-I en Fransje en Ro voor de spiegel en en en...![]()
En Zoë, hier ook geen ervaring!
De snotfontein is @ kdv vandaag, wij doen oa een rondje woonwinkels
En 10 maanden alweer!
Kiek em blij zijn met z'n milestone card!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat lipriemen en tongriemen niet heel uitgebreid behandeld worden tijdens de opleiding. Zeg maar gerust helemaal niet. Misschien hadden ze nog niet aan die mogelijkheid gedacht?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja daarom.
Begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ze daar in het ziekenhuis niet naar gekeken hebben toen ze niet wilde drinken.
Nu ze groter is valt het wel echt op. ()
Stom dat ik er niet eerder naar heb gekeken![]()
ik geloof dat ik toch maar aan de strikjes moetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Woo die op plaatjes! Lijkt wel hetzelfde kind zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |