abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:04:08 #176
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_154994953
Wil overigens niet zeggen dat een expert nooit fouten kan maken.
Daarom is er immers ook de mogelijkheid tot contra-expertise.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 00:49:35 #177
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_155003961
Elke keer dat ik op FOK! dit soort topics zie langskomen erger ik me helemaal groen en geel aan de situatie. Honest. Een keer eerder een topic gelezen over een kutkind wat tegen TS z'n auto was gereden, mooie deuk d'erin maar mammie had een advocatenkantoor en liet schriftelijk weten "dat haar kind zoiets nooit zou doen" :')_______! Nu dit weer.

Tokkiemensen Nee wacht: Tokkiemensen met scooters Ook niet... Heb 'um; Tokkiemensen zonder scooter die vervolgens de scooter van de vriendelijke buurvrouw slopen en verzekeringsfraude willen plegen. :')

Ik wil ze slaan. Ik wil ze vurig en oprecht slaan.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 01:05:25 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155004438
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:01 schreef Norma_Jeane het volgende:
Succes met aantonen zou ik zeggen. :)

Als we overigens al toegaven aan iets hogere claims kan dat komen omdat hierover discussiëren meer kost dan betalen. Soms een kosten/baten overweging dus. Niet perse omdat de eiser gelijk zou hebben.
No shit...

Het is nogal logisch dat een verzekeringsmaatschappij minder uit wil betalen. Maar daar gaat het hier niet over, als iets 500 kost om te vervangen en 200 om in de staat te krijgen zoals het was dan heeft een verzekering dat gewoon uit te keren.
pi_155004928
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Elke keer dat ik op FOK! dit soort topics zie langskomen erger ik me helemaal groen en geel aan de situatie. Honest. Een keer eerder een topic gelezen over een kutkind wat tegen TS z'n auto was gereden, mooie deuk d'erin maar mammie had een advocatenkantoor en liet schriftelijk weten "dat haar kind zoiets nooit zou doen" :')_______! Nu dit weer.

Tokkiemensen Nee wacht: Tokkiemensen met scooters Ook niet... Heb 'um; Tokkiemensen zonder scooter die vervolgens de scooter van de vriendelijke buurvrouw slopen en verzekeringsfraude willen plegen. :')

Ik wil ze slaan. Ik wil ze vurig en oprecht slaan.
Ik snap je reactie wel hoor. Maar weet je, die "tokkiemensen" zouden zoveel verder komen als er wat meer mensen hun hand uit zouden steken. Mijn buren hebben beide niet de ouders en opvoeding gehad die je als kind hoort te krijgen. Wat hun normen en waarden verkracht heeft, en het asso's maakt op de eerste indruk. Maar als je daar een beetje doorheen kan prikken vind je een heleboel meer.

Ik ben zelf bijvoorbeeld chronisch ziek. Mijn buurvrouw ziet het aan me als het niet lekker gaat, helpt me met een zware tas sjouwen, laat ons zo nu en dan mee eten. Samen ondernemen we wat dingetjes met haar zoontje, we kunnen best leuke gesprekken voeren zolang we politiek e.d. ontwijken ;)

En tja bij zulke dingen reageren ze inderdaad verkeerd. Maar ik neem dan liever de moeite om ze uit te leggen hoe het wel werkt want er is niemand anders die het ze gaat vertellen. en ik zag daar deze keer een beetje tegen op maar het lijkt zich goed af te wikkelen. Dus Achja, een beetje geven en nemen soms.

En nu klink ik echt als een moraalridder, maar ach :) en misschien ben ik naïef, maar ik heb d'r reactie gezien, en hoe erg ze geschrokken is, en dat ze echt d'r best wilde doen om het op te lossen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 01:27:45 ]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:03:40 #180
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155008611
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

No shit...

Het is nogal logisch dat een verzekeringsmaatschappij minder uit wil betalen. Maar daar gaat het hier niet over, als iets 500 kost om te vervangen en 200 om in de staat te krijgen zoals het was dan heeft een verzekering dat gewoon uit te keren.
Jouw voorbeeld sluit niet aan bij waar we het over hadden. In jouw geval gaat het niet over total loss.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
  Milf woensdag 12 augustus 2015 @ 02:31:53 #181
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_155138926
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik snap je reactie wel hoor. Maar weet je, die "tokkiemensen" zouden zoveel verder komen als er wat meer mensen hun hand uit zouden steken. Mijn buren hebben beide niet de ouders en opvoeding gehad die je als kind hoort te krijgen. Wat hun normen en waarden verkracht heeft, en het asso's maakt op de eerste indruk. Maar als je daar een beetje doorheen kan prikken vind je een heleboel meer.

Ik ben zelf bijvoorbeeld chronisch ziek. Mijn buurvrouw ziet het aan me als het niet lekker gaat, helpt me met een zware tas sjouwen, laat ons zo nu en dan mee eten. Samen ondernemen we wat dingetjes met haar zoontje, we kunnen best leuke gesprekken voeren zolang we politiek e.d. ontwijken ;)

En tja bij zulke dingen reageren ze inderdaad verkeerd. Maar ik neem dan liever de moeite om ze uit te leggen hoe het wel werkt want er is niemand anders die het ze gaat vertellen. en ik zag daar deze keer een beetje tegen op maar het lijkt zich goed af te wikkelen. Dus Achja, een beetje geven en nemen soms.

En nu klink ik echt als een moraalridder, maar ach :) en misschien ben ik naïef, maar ik heb d'r reactie gezien, en hoe erg ze geschrokken is, en dat ze echt d'r best wilde doen om het op te lossen.
Aan deze reactie te zien ben je een prachtmens!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_155139814
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 02:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Aan deze reactie te zien ben je een prachtmens!
:Y

zelden zoveel nuance hier op fok gezien.
pi_155139837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:17 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

:Y

zelden zoveel nuance hier op fok gezien.
Dan lees je niet goed hier, want wat ze zegt is toch redelijk normaal? Slechte start, daardoor een tokkie, nou prima en heel logisch. Maar ik zou, en dan ben ik heel oprecht in wat ik zeg, de tijd niet hebben om hier zo genuanceerd over te doen tegen de buurvrouw. Om zoveel geduld op te brengen. Ik denk de meeste mensen niet. Het moet gewoon opgelost worden zou ik persoonlijk denken. Je moet werken, je moet studeren, dus je hebt je vervoersmiddel gewoon heel nodig. Punt uit eigenlijk. :D
pi_155139914
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:24 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed hier, want wat ze zegt is toch redelijk normaal? Slechte start, daardoor een tokkie, nou prima en heel logisch. Maar ik zou, en dan ben ik heel oprecht in wat ik zeg, de tijd niet hebben om hier zo genuanceerd over te doen tegen de buurvrouw. Om zoveel geduld op te brengen. Ik denk de meeste mensen niet. Het moet gewoon opgelost worden zou ik persoonlijk denken. Je moet werken, je moet studeren, dus je hebt je vervoersmiddel gewoon heel nodig. Punt uit eigenlijk. :D
Ik lees een combi van begrip voor hoe het zo gekomen is samen met die mensen toch op hun eigen verantwoordelijkheid afrekenen. Meestal is het maar 1 van de twee.
pi_155290525
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Verzekering zal nooit meer betalen dan de dagwaarde.
Nee hoor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:34:12 #186
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155290703
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee hoor.
Goede onderbouwing. ^O^
pi_155290747
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:34 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Goede onderbouwing. ^O^
Verzekeringen willen je dat graag doen geloven, echter de meeste verzekeringen hebben dit niet in hun voorwaarden staan, mijn vader zijn auto werd totalloss gereden, kwamen ze ook met dagwaarde aan. Toen een aantal advertenties laten zien dat de verkoopwaarde doorgaans hoger ligt. Kreeg hij toch mooi 10% boven op de dagwaarde.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:41:38 #188
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155290918
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Verzekeringen willen je dat graag doen geloven, echter de meeste verzekeringen hebben dit niet in hun voorwaarden staan, mijn vader zijn auto werd totalloss gereden, kwamen ze ook met dagwaarde aan. Toen een aantal advertenties laten zien dat de verkoopwaarde doorgaans hoger ligt. Kreeg hij toch mooi 10% boven op de dagwaarde.
Dan heeft de expert geblunderd met het vaststellen van de dagwaarde en was dit in eerste instantie te laag gewaardeerd. Ik durf er geld op in te zetten dat het 'nieuwe' bedrag als dagwaarde in het expertisie-rapport staat. :)
pi_155290961
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:41 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dan heeft de expert geblunderd met het vaststellen van de dagwaarde en was dit in eerste instantie te laag gewaardeerd. Ik durf er geld op in te zetten dat het 'nieuwe' bedrag als dagwaarde in het expertisie-rapport staat. :)
Dat kan ik niet zeggen, is al behoorlijk lang geleden, inmiddels zijn dagwaardes natuurlijk ook beter vast te stellen omdat vrijwel alle autoverkopen via internet gaan.
pi_155291042
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeggen, is al behoorlijk lang geleden, inmiddels zijn dagwaardes natuurlijk ook beter vast te stellen omdat vrijwel alle autoverkopen via internet gaan.
Dagwaarde = verkoopwaarde.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:09:43 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_155316902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Verzekering zal nooit meer betalen dan de dagwaarde.
Koop een nieuwe auto en je krijgt bij een fatsoenlijke verzekering de eerste drie jaar bij total loss of diefstal de catalogusprijs terug. En ja, dat staat ook in de voorwaarden.
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')