Scheelt dat je dan niet kletst hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop in mijn eentje gemiddeld een halve tot een hele km/u sneller dan met wandelpartner zie ik
Voor de kcal berekening maakt dat helaas dan weer weinig verschil
Welkom, kom gezellig meedoen wandelmaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:26 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Scheelt dat je dan niet kletst he
Enneh... hoi... stiekeme lurker meldt zich
![]()
Al een paar weken bezig met calorieën tellen, opletten met snoepen en meer bewegen. Inmiddels ruim 4 kilo kwijt, 92,7kg gister op de weegschaal. Doel: 80 kg. (Eigenlijk 75, maar met 80 zou ik al heel erg blij zijn)
Ik zou niet extra gaan eten daarvoor, alleen goed veel drinken en niet actief gaan sporten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben vanochtend de dag met een goede daad begonnen: donatie bij Sanquin bloedbank. Hoeveel 'kost' zoiets nu aan kc? Moet natuurlijk niet superstreng doorgaan vandaag, maar moet natuurlijk ook niet mezelf volproppen als 'beloning'...
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er een wii u stappentellerding?
Ah, ik heb de oude wii fit, niet de wii u versie, maar als ik het had geweten.... niet dat ik ontevreden ben over de polar loop, al moet ik toegeven dat 'ie beschadigd begint te raken terwijl ik geen hele wilde levensstijl hebquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]![]()
Zat bij Wii Fit
Gisteren de balance board weer eens ontdaan van de dikke laag stof. En vooral de dansoefeningen zijn best leuk (en intensief) om te doen.
Vanavond ook maar weer eens Just Dance op de XBoxOne aanslingeren. Dat was pas echt hijgen en zweten.
Coolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets met doorpakken.. heb de fitbit al om mijn arm hoor![]()
iemand in de buurt verkocht er een op marktplaats en ik kon hem meteen ophalenMooi dingetje en handig dat het met zowel myfitnesspal als endomondo communiceert
![]()
Even wennen weer iets om mijn arm (draag al járen geen horloge meer bijv en ook weinig armbanden of zo), maar het is een mooi subtiel dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |