SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
lol nice dit word cker ene zomheritquote:
Echt de flow van een kleuter die net z'n eerste rap maakt die lil kleinequote:
vroeger zoveel feels gehad bij dat eindequote:
neequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Beach heet je mark
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
welke beats blaas jij door je speakers beach
Met z'n vorige ban kreeg ik nog PM's. Nu is die liefde toch bekoeldquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:09 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe hard zou nutty nu balen dat ie niet mee kan lullen over hiphop
ah dope man mag ik vragen als ik jou de volgende track mag aanraden?quote:
Haha echt he. Hij had opzich wel goede teksten altijd vond hem wel een baasjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:11 schreef seto het volgende:
[..]
vroeger zoveel feels gehad bij dat einde
Je hoort me wel je doet niet open maar je voelt me wel
En doet 't wel met een ander
'T tij is veranderd ik kan nu niet meer geven
Misschien proberen we het nog 'es in een ander leven
leuk die ken ik nog niet denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ah dope man mag ik vragen als ik jou de volgende track mag aanraden?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:11 schreef seto het volgende:
[..]
vroeger zoveel feels gehad bij dat einde
Je hoort me wel je doet niet open maar je voelt me wel
En doet 't wel met een ander
'T tij is veranderd ik kan nu niet meer geven
Misschien proberen we het nog 'es in een ander leven
Welke heb jij?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één liedje waar ik srs niet naar kan luisteren omdat dat een hitje was toen ik right in de feels geneukt werd. Altijd als ik die track hoor instant heartache.
Aw.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één liedje waar ik srs niet naar kan luisteren omdat dat een hitje was toen ik right in de feels geneukt werd. Altijd als ik die track hoor instant heartache.
Ah ja true, heerlijk nummer. Dat wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:17 schreef seto het volgende:
i know that feel VMSje
jij postte er ooit 1 van mij (heb er een paar)
no ordinary morning van chicane
daar moet ik ook wel van janken jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het met alles van Mumford & Sons, maar dat is zonder die feels al kutmuziek
Nee, heeft verder niks met dat nummer of de tekst ervan te maken. Puur de connectie tussen die feels en die track omdat die toen elk half uur op de radio langskwam.quote:
supply even een test-injectie want dit gaat idd nergens overquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dit nou weer voor verwijfd gedoe hierzo?
Waar wil je dat ik hem bij je zet?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
supply even een test-injectie want dit gaat idd nergens over
in ze kont natuurlijk die hommoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik hem bij je zet?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik hem bij je zet?
zo kaas heb ff tr gezet want dit vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in ze kont natuurlijk die hommo
kan me nog herinneren dat hij laatst postte dat hij gefriendzoned wasquote:
vuile nsberquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zo kaas heb ff tr gezet want dit vind ik echt niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |