abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:58:57 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_154932604
Gezellig zwemmen met alleen maar mannen. :') Stelletje homo's.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_154932621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
Over IS-vakanties gesproken... Waar zijn die gasten van dewarereligie.nl eigenlijk gebleven?
Op vakantie.
I´m back.
pi_154932682
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Oh btw, (moslim)mannen over het algemeen wel, maar homo's zijn dus niet welkom, wees dus eerst op de hoogte van je geaardheid.
Als ze niet uit de kast komen is het natuurlijk betrekkelijk goed toeven in IS als homo, toch? Zijn er ook heel wat die het doen, denk ik, gelet op de homo's die wel gepakt worden en van een hoog dak worden gelazerd. Ik neem zo maar aan namelijk dat dat het topje van de ijsberg is qua homo's in IS.
I´m back.
pi_154932739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze niet uit de kast komen is het natuurlijk betrekkelijk goed toeven in IS als homo, toch? Zijn er ook heel wat die het doen, denk ik, gelet op de homo's die wel gepakt worden en van een hoog dak worden gelazerd. Ik neem zo maar aan namelijk dat dat het topje van de ijsberg is qua homo's in IS.
Maar zijn dat homo's uit IS of hebben ze een soort dorpsraad in het leven geroepen die alle (vermoedelijke) homo's in het bezette dorp van een gebouw werpt?
pi_154932832
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar zijn dat homo's uit IS of hebben ze een soort dorpsraad in het leven geroepen die alle (vermoedelijke) homo's in het bezette dorp van een gebouw werpt?
Ik denk dat ze redelijk paranoïde zijn, en dat als moslims, die sws elkaar zoentjes geven, een ander een wat dik zoentje geeft, meteen al als homo worden gezien, ook als ze dan wat tegen hen hebben ergens andersom.
I´m back.
pi_154933451
Gezellig kan ik daar als blanke westerling ook op vakantie?
pi_154934356
Je kunt zeggen over IS wat je wilt, maar ze doen wel aan klantenbinding :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')