Op vakantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
Over IS-vakanties gesproken... Waar zijn die gasten van dewarereligie.nl eigenlijk gebleven?
Als ze niet uit de kast komen is het natuurlijk betrekkelijk goed toeven in IS als homo, toch? Zijn er ook heel wat die het doen, denk ik, gelet op de homo's die wel gepakt worden en van een hoog dak worden gelazerd. Ik neem zo maar aan namelijk dat dat het topje van de ijsberg is qua homo's in IS.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Oh btw, (moslim)mannen over het algemeen wel, maar homo's zijn dus niet welkom, wees dus eerst op de hoogte van je geaardheid.
Maar zijn dat homo's uit IS of hebben ze een soort dorpsraad in het leven geroepen die alle (vermoedelijke) homo's in het bezette dorp van een gebouw werpt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze niet uit de kast komen is het natuurlijk betrekkelijk goed toeven in IS als homo, toch? Zijn er ook heel wat die het doen, denk ik, gelet op de homo's die wel gepakt worden en van een hoog dak worden gelazerd. Ik neem zo maar aan namelijk dat dat het topje van de ijsberg is qua homo's in IS.
Ik denk dat ze redelijk paranoïde zijn, en dat als moslims, die sws elkaar zoentjes geven, een ander een wat dik zoentje geeft, meteen al als homo worden gezien, ook als ze dan wat tegen hen hebben ergens andersom.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar zijn dat homo's uit IS of hebben ze een soort dorpsraad in het leven geroepen die alle (vermoedelijke) homo's in het bezette dorp van een gebouw werpt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |