En het feit dat het gewoon een ordinaire soap isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Met een goede scheut bloedvergietenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
"feit"quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
Dan ben ik wel weer een Paardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik een [ afbeelding ] volgens de Chinese dierenriem
Gedoe.quote:Visumaanvraagformulieren:
- 1 volledig ingevuld en ondertekend visumaanvraagformulier
- 1 Work History formulier: ingevuld en ondertekend
Gelieve de aanvraagformulieren niet recto‐verrso af te drukken, dwz de achterkant van deze formulieren moet blanco blijven.
Pasfoto's:
- 1 officiële, recente, pasfoto in kleur (35 mm breedte bij 45 mm hoogte)
- De pasfoto moet daarnaast gescand op een USB stick of CD rom worden bijgeleverd
- De echte pasfoto aub los bijleveren
Hallo Amerikaantjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Aliexpress?
klinkt als een shoarmaboerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vertel!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Jong geleerd, jong gedaan!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef Tally het volgende:
Nu hoeven mijn kinderen niet beschermd opgevoed te worden w.b. seks hoor.
Maar een 4 of 2 jarige kan ik het nog niet uitleggen
Al begint mijn 4 jarige nu wel poppetjes te tekenen met een bloemetje (kut) of een lang bloemetje (piemel).
"Bier" ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O er ontbreekt hier ergens een woord.
Ervaring. Ja. Heb er wel eens besteld.quote:
Het is dus veilig om je cc-gegevens te gebruiken aangezien ze geen PayPal hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ervaring. Ja. Heb er wel eens besteld.
Ik heb besteld en gekregen! Nooit problemen gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dus veilig om je cc-gegevens te gebruiken aangezien ze geen PayPal hebben?ben altijd wel spastisch met het gebruik van dat ding
Werkt het verder gewoon als eBay?
Daar ben ik nu klaar meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan de makelaar
Oké, dan ga ik eens een keertje inslaan, dank jequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb besteld en gekregen! Nooit problemen gehad
Ja en werkt bijna zelfde als eBay
top!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nu klaar mee
Net een telefoontje dat onze hypotheek geregeld is
Goed nieuwsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nu klaar mee
Net een telefoontje dat onze hypotheek geregeld is
Details!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ahh nooh ben na 8 dates gedumpt geloof ik
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.quote:
Enorm kinderachtig ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.
Beetje de dingen waarvoor ik allergisch ben..
OK, dat is wel balen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.
Beetje de dingen waarvoor ik allergisch ben..
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OK, dat is wel balen.
Maar hoe waren de dates, hoe leren kennen, wil ook die detaisl
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef DrMarten het volgende:
Hhmmm, huisje dat ik op het oog heb kan nog wel een een wat lastiger verhaal worden dan ik dacht.
Vraagprijs is echt behoorlijk te hoog. De makelaar waar ik was heeft die meid indertijd het huis verkocht. Dat was 4 jaar terug en de vraagprijs was hetzelfde. In die 4 jaar heeft ze er niks aan gedaan.quote:
Ze vragen dus 125.000, dat was bij mij al wel bekend. Alleen als ik het zou kopen voor bijvoorbeeld 115.000 en ik steek er 20.000 in, dan krijg ik er waarschijnlijk geen 135.000 voor weer. Wat ook betekent dat je geen volledige financiering krijgt voor zulke klussen en je een groot deel met eigen geld moet financieren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat vragen ze evoor dan?
Maar neem aan dat die vraagprijs al wel bekend bij je was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |