Volgens mij kunnen die dozen ook het dossier inzien, of niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al ben je niet chronisch ziek. Ik wens alleen behandeld te worden door mijn huisarts. Die heeft er voor geleerd en kent mijn dossier.
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doenquote:
Ieder z'n ding gelukkigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou je dat met vlees ook kunnen doen.. toch lijkt het me niets
Maar is dit enkel in de vakantieperiode of is het uitzicht sowieso matig qua hoeveelheid werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef DrMarten het volgende:
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doen
Niet alles volgens mij. Mag ik hopen...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doen
Leertraject waar ik nog in zit is, voor zover het op mijn situatie aan komt kut georganiseerd en verder gaan er nog wat dingen niet helemaal goed waardoor er te weinig werk klaar ligt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dit enkel in de vakantieperiode of is het uitzicht sowieso matig qua hoeveelheid werk?
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik drink eigenlijk altijd alleen maar water/koffie/thee. Soms wat alcohol, maar eigenlijk nooit frisdranken of limonade
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefoniequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is, omdat ze altijd het duurste van het duurste willen, zijn het je cliënten
Overigens heb ik het duurste abo van Ziggo (en loop ik niet bij de sanering)
Bloedverziekend irritantquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat thuiszittend op de bank je op een gegeven moment iedere herhaling wel 20x gezien hebt en je met een duur pakket wellicht meer zenders met herhalingen krijgt?
Want die tijd spenderen om wat te leren doen alleen mensen die al een baan hebben en het verder eigenlijk al druk genoeg hebben met hun andere verplichtingen...
Ik wil een hoge upload, because reasonsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefonie!
In mijn werk is het de auto. Je kan vaak heel ver gaan, totdat je over de auto begint.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefonie!
[..]
Bloedverziekend irritant
Ja, dat tikt flink aan idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.
Zeker lekker, daarom wacht ik tot septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat tikt flink aan idd.
Wel lekker
Zelfkastijdingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker lekker, daarom wacht ik tot september
Oh surequote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil een hoge upload, because reasons
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In mijn werk is het de auto. Je kan vaak heel ver gaan, totdat je over de auto begint.
Bier.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.
Nee maar dat minder vlees eten doe ik niet om af te vallenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proteïnen kom je niet echt van aan. Koolhydraten wel.
Eenmaal uit het leertraject betekent genoeg werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leertraject waar ik nog in zit is, voor zover het op mijn situatie aan komt kut georganiseerd en verder gaan er nog wat dingen niet helemaal goed waardoor er te weinig werk klaar ligt.
Welkom bij de overheid zullen we maar zeggen
Maar hopelijk later vandaag dus wat dingen binnen waar ik me de komende week mee kan vermaken.
Eerste gedachte "maar dat staat toch los van je scherm, zo'n papieren ding in je hand"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:18 schreef DrMarten het volgende:
Heb vandaag wel een werkplekje waar niemand vanaf de gang op mijn scherm kan kijken. Dus gewoon lekket krantje lezen zonder opmerkingen te krijgen
Ken het..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben niet kapot van groenten dus ik ben niet zo'n ster in het avondeten. En brood ben ik ook niet kapot van. Ik lust het allemaal wel, maar ik sla het weleens over zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |