Welke meme?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
even 3 jaar wachten voor die meme leuk wordt
is nu gewoon natrappen namelijk
Geen. Memes zijn pure aids.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:25 schreef Trollscience het volgende:
welke meme is jullie favoriete? die van mij Y U NO-gezichtje of epic succes baby kan niet kiezen
Pepe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:25 schreef Trollscience het volgende:
welke meme is jullie favoriete? die van mij Y U NO-gezichtje of epic succes baby kan niet kiezen
Waar is de rest danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn echt maar drie mensen
[..]
hoi SNOWIE sorry ik vergat hoi te zeggen net
trollen is echt pure science voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:25 schreef Trollscience het volgende:
aightquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
trollen is echt pure science voor mij
Dit is wel echt cute.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:19 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier om de kickass ONZ-SC jingle te luisteren.
[ afbeelding ]
Zit het diep ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
ZIT JE NU GEWOON ZIELTJES TE WINNEN?!
Ah feest, keerringen vervangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 01:00 schreef Amoeba het volgende:
Volgens mij lekt m'n voorvork wat olie. Kan ik daar ook weer naar gaan kijken.
daar heb je zeker een ps4 voor nodig?quote:
Moggequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je zeker een ps4 voor nodig?
Yesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah feest, keerringen vervangen.
wat ben jij vroeg opquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan alleen ps3 vriendjes worden.
goedemorgen kleine browniequote:
quote:
hoe maakt u het?quote:
Prima primaquote:
same old, same old.quote:
ja, december weerquote:
Hoe is t met solliciteren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
same old, same old.
[..]
ja, december weer
ik ben niet aan het solliciterenquote:
Niet meer?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet aan het solliciteren
nee, ik had 1 gesprek. maar ik ben niet actief aan het solliciterenquote:
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik had 1 gesprek. maar ik ben niet actief aan het solliciteren
denemarken. als het door gaatquote:
klinkt leuk ja, best lastig welquote:
Leukquote:
Surgequote:
in december is wk handbal in denemarken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuk
Hoezo als het door gaat?
Heb nog niet naar buiten gekekenquote:
plzquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb nog niet naar buiten gekeken
op zich is er best wel iets van te maken als je het leest of hoort maar spreken is wel een ander verhaal denk ik.quote:
De "d" spreken ze wel grappig uit. Ud wordt udldl.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is er best wel iets van te maken als je het leest of hoort maar spreken is wel een ander verhaal denk ik.
maar goed, al doende leert men
Aha oke, hopen op t beste danquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in december is wk handbal in denemarken.
nederland speelt poule wedstrijden in Naestved. maar alle hotels die daar te vinden zijn via trivago en bookings.com e.d. kosten een godsvermogen.
Dus heb via de handbalbond nu contact gekregen met een groepje die ergens in vakantie huisjes gan zitten. de vraag is alleen of ze mij erbij willen (en ik bij hun wil)
Ja. U jelly?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je m eindelijk wakker gepepen?
Liegenaar :squote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
zomg, echt wel. Bij mij doet ze dat nooit
quote:
zo'n 15km bij jou vandaan dacht ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:06 schreef Trollscience het volgende:
gianni welk deel van limburg kwam je ook alweer vandaan
smeerlap ben je ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
I has stinkdick nu omdat je je tanden nog niet gepoetst had
Hij mag hem hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jullie zouden goed stelletje zijn
hoi wpquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jullie zouden goed stelletje zijn
aightquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n 15km bij jou vandaan dacht ik
als je niet verhuist bent natuurlijkquote:
neinquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je niet verhuist bent natuurlijk