Link toegevoegd.quote:
Blijven persen. De vorige bevalling was nóg zwaarder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:14 schreef MrSalazar het volgende:
woehahahahaha kheb 'r de krrrrracht niet voor, corrie.
Je doet je naam weer eer aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:11 schreef Stompzinnig het volgende:
ach het is algemeen bekend dat ajax hun logo ook heeft gestolen van manchester city
Door dat van ADO Den Haag te kopiëren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe kan je van een bestaand logo een nog lelijker exemplaar maken, tering hé!
Argumenten voor iets wat je net zelf toegeeft?quote:
TRquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Argumenten voor iets wat je net zelf toegeeft?
Waarom met argumenten komen als we het eens zijn?
Was dat niet die club die er zo van houdt om mensen en eigendommen te vernielen als de uitslag ze niet bevalt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
VV Barca
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is wel heel slecht zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef Collide het volgende:
Ook het logo van Helmond Sport is gestolen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het gebeurd zo vaak bij amateurclubs. Vaak een lid die wel even iets in elkaar draait. Ik heb in het verleden wat overzichtjes gemaakt hiervan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van elkaar logo's overnemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zie je al dat het een poppetje is ?
Stel het auteursrecht voor dat plaatje met die voetballer ligt bij iemand anders dan 1 van die clubs en men heeft toestemming gevraagd en gekregen... dan is het geen plagiaat...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het gebeurd zo vaak bij amateurclubs. Vaak een lid die wel even iets in elkaar draait. Ik heb in het verleden wat overzichtjes gemaakt hiervan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een poster gemaakt met daarop alle voetbalclubs van Nederland. Dan kom je weleens logo's tegen waarvan je denkt dat je die al eens eerder hebt gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die wijsheid. Supergaaf. Zie ook clubs van hier uit de buurt waarvan ik het niet wist
Poster voor algeheel gebruik of alleen voor je zelf? Ben nl. oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb een poster gemaakt met daarop alle voetbalclubs van Nederland. Dan kom je weleens logo's tegen waarvan je denkt dat je die al eens eerder hebt gezien
Ik wil die poster wel zienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb een poster gemaakt met daarop alle voetbalclubs van Nederland. Dan kom je weleens logo's tegen waarvan je denkt dat je die al eens eerder hebt gezien
Ha ha ha Mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poster voor algeheel gebruik of alleen voor je zelf? Ben nl. oprecht benieuwd.
quote:
Ik weet niet of ik mag linken naar mijn site maar daar staat het op. studio breenquote:
Zou er in zo'n dorp helemaal niemand rondlopen die een origineel logo kan bedenken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dan ook af, verschrikkelijk zeg. Trekken ze van Google ergens een logo vandaan en dan zelf besluiten om het te kopieren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er in zo'n dorp helemaal niemand rondlopen die een origineel logo kan bedenken?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:50 schreef AartBakkebaard het volgende:
Van mij mogen ze het gejatte logo van Helmond Sport houden. Ik (zoals velen) wil het oude logo terug!
[ afbeelding ]
Wow vet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of ik mag linken naar mijn site maar daar staat het op. studio breen
Als ik tijd heb pas ik 'm aan voor volgend seizoen en wil ik 'm eventueel verkopen.
Daar ben ik vroeger een keer bijna voor opgepakt in Deventer bij Go Ahead Eagles. Was toen met eens stift dit logo aan het kalken op de tribune. Dachten ze dus ook dat ik hakenkruizen aan het tekenen was.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerst wat in mij opkwam was dat er een hakenkruis stond.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Daar ben ik vroeger een keer bijna voor opgepakt in Deventer bij Go Ahead Eagles. Was toen met eens stift dit logo aan het kalken op de tribune. Dachten ze dus ook dat ik hakenkruizen aan het tekenen was.
Holy Shitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of ik mag linken naar mijn site maar daar staat het op. studio breen
Als ik tijd heb pas ik 'm aan voor volgend seizoen en wil ik 'm eventueel verkopen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Coolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht net dat het een persiflage was. Dus dit is echtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Daar ben ik vroeger een keer bijna voor opgepakt in Deventer bij Go Ahead Eagles. Was toen met eens stift dit logo aan het kalken op de tribune. Dachten ze dus ook dat ik hakenkruizen aan het tekenen was.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht net dat het een persiflage was. Dus dit is echt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |