En dat is je vreemdquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je idd zo fel en direct reageert
Tuurlekquote:
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Heb je een dansje gedaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Kijk nou ... Je meent het ..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Beterquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Jij of zij of jullie allebeiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Was dat voor of na 1992?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Nou lekker belangrijk. Zij lol jij lolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Op die manier...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met die 2 springruiters aan de bar en ze kwam even goedendag zeggen tegen hun.
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geledenquote:
OK ... Want toen was ze inmiddels gescheiden en in Ierland hertrouwd , dus een stukje lager in de Britse rangorder...quote:
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geleden
Haha okquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
En das geen klein CHIOquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
Ja dat dusquote:
Je bent daar 2 of 3 dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort Champions League wedstrijd maar dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |