NL is niet mijn sterkste kant, maar je woont toch ook aan het water? of gelegen aan de rand van de stad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:08 schreef Salatrel het volgende:
in woon aan is dat net zoiets als de brug is los?
BMW K100quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet volgend jaar ook weer veel snelwegkilometers maken. Zit te kijken naar een GSX-F (handig want dat motorblok ken ik uit mijn hoofd) of een Dullville ofzo.
ik ben vrij woensdag dus als ik ff een moertje los moet draaien hoor ik het wel hèquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:14 schreef BlackLining het volgende:
Zo, alle onderdelen voor de grote beurt zijn onderweg. Woensdag de Bandit maar eens uit elkaar trekken voor het nodige onderhoud
En dan eindelijk ook eens die dikke scheur in het kontje wegwerken. Daar rij ik inmiddels ook al weer een jaar mee rond
Er moeten voornamelijk weer moertjes vast gezet wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben vrij woensdag dus als ik ff een moertje los moet draaien hoor ik het wel hè![]()
psies!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er moeten voornamelijk weer moertjes vast gezet worden
Al moet jij daar ondertussen ook wel vrij handig in zijn geworden natuurlijk met die Ten
de trailattack gaat gelukkig wat langer meequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:01 schreef BlackLining het volgende:
Continental
Ik heb ook weer twee RoadAttack 2 Evo bandjes liggen. Heerlijk. Maar verwacht niet teveel qua levensduur, de mijne zijn met 7000km echt compleet kaal en de RaceAttack schijnt nog sneller te gaanVorige keer wilde de bandenboer me die ook aansmeren. Ja, die hebben een nog zachtere compound en rijden nog lekkerder! Die zag er wel handel in dat ik elke paar maanden daar op de stoep zou staan
Ik vind het aan die Attack serie vooral erg prettig dat ze er geen of weinig moeite mee lijken te hebben om in de bocht te remmen indien nodig. Als ik dat bij de vorige BT45's probeerde vloog ik met fiets en al naar boven
Woensdag gooi ik ze erop. Heb eens een 120/70 voorbandje genomen in plaats van 110/70. Ben benieuwd.
Wat is er precies aan de hand dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:33 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand hier ervaring met het aansprakelijk stellen van een gemeente wegens vervuild wegdek?
Je zit wel echt een orde van grootte hoger hoor met rijeigenschappen van de Contisquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 07:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is dat ik die bandjes erbij kreeg, anders had ik er Michelin PR4 bandjes onder gelegd denk ik.![]()
Wat is de Schuberth C3 helm krasgevoelig zeg. Ik heb een paar witte krasjes op de matzwarte helm.
Nah, ik laat jou ook wel even lachen dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand dan?
Waarom moet ik daarom lachen? Lijkt me een moeilijk verhaal, hoe lang lag die modder er al, zijn er meer schadegevallen, kon je eromheen rijden? (Foto's gemaakt?)quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nah, ik laat jou ook wel even lachen dan.
Zonder teveel in detail te gaan, want je weet maar nooit wie er mee leest:
Modder op de weg, snelheid terug gebracht tot hooguit 35km/h, toch in de modder gekomen en buikschuiver gemaakt. Motor staat nu bij de dealer, waarschijnlijk is de voorvork ongeschonden maar de waslijst onderdelen wat vervangen moet worden wordt steeds groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |