Ik ook. Bram draagt vanaf maat 86 gewoon onderbroekjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, das een uitdaging! Heb net even zitten kijken en bijna elk denkbaar voertuig komt voor, maar ambulances echt gewoon niet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
Onze bijna-kleuter (in maat 110-116)wil voor zijn verjaardag heeeeeel graag een shirt met eenambulance
![]()
Smafolk ambulance shirt heeft hij al en shirt met ambulance print van Next is uitverkocht. Iemand zin om mee te zoeken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Naar aanleiding van mijn onderbroekjes vraag heb ik er een paar besteld. Ik ben benieuwd!!
Oh, die zijn leuk! Vanaf welke maat hebben ze die? Ik zoek ook 86. Maat 92 is vaak nog echt te ruimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de kleinste maat besteld en hoop dat ze vallen als een 80quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, die zijn leuk! Vanaf welke maat hebben ze die? Ik zoek ook 86. Maat 92 is vaak nog echt te ruim
ja als ik dat nou eens wistquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:17 schreef mousemicky het volgende:
Waar hou je van? Zachte kleuren, felle kleuren? Effen, all-over motiefjes, printjes? Gebreid of gladde katoentjes? Broekje/ shirtje, of meer jumpsuit-achtige dingen?
En dan die -toffe- zandkleurige sokjes erbijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja als ik dat nou eens wistIk heb geen voorkeur voor kleuren. Maar van zachte kleuren alles behalve zand/creme want dat kleurt niet bij onze kinderen. Mijn smaak is zo anders als bij de oudste van 6 jaar geleden. De jongste is een meisje daar zie ik dan weer genoeg voor.
ik heb tot nu toe twee dingen voor onze baby gekocht. Maar daar is niet echt een smaak uit te halen vrees ik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik bedacht het me ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En dan die -toffe- zandkleurige sokjes erbij![]()
.
Dat broekje is tof zeg!
Bij mijn bleekscheet ook niet neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja ik bedacht het me ookmaar aan de voeten kan nog wel. Maar zo'n kleur als die rechtersokjes als shirt is echt niet mooi bij onze kwart indootjes
Dat ene berentruitje van de next hierboven <3quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef Estrys het volgende:
Ik zoek nog jongens babykleertjes inspiratiebegin een beetje moedeloos van mijzelf te worden. Lijkt wel of ik niks leuk vind.
Oh, die buitenaardse dingen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef mousemicky het volgende:
Een wilde gok (met dingen die ik mijn jochie zelf aan zou trekken)
Next:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (zonder die rare muts...)
Zara:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Noeser:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Overal!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, die buitenaardse dingen!Bij de Gap hadden ze ook leuke raketbroekjes, maar die kon ik laatst niet vinden in de winkel.
Ik moet gewoon echt weer een jongen aan het bakken zijn, ik zou niet weten waar je leuke meisjeskleding haalt
Zeker voor 86 gaan, ik zou zelfs even kijken hoe 92 valt. J. draagt van Zara al een tijdje 98 bovenkleding, terwijl hij van andere merken nog prima in 92 past, en soms ook nog 86 draagt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe vallen de jassen van Zara?![]()
ik twijfel of ik 80 of 86 zal kopen voor komende winter... Als ik de bv curve bekijk (hij zat aardig op het gemiddelde) zou hij in dec ongeveer 84 cm zijn. Wat is dan wijsheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |