Oehquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:17 schreef Cathmar het volgende:
Daar kan vast iemand bij helpen Shop.
Iemand zin om eens plaatjes uit nieuwe collecties te spammen? En dan voor de grotere kinderen (vanaf 128/134) liefst. LE zocht voor haar knul. Ik voor mijn dame. Wat vinden jullie leuk en betaalbaar?
4ffquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oehff boterhammen smeren en zulks en dan ga k ns kijken. Wat vind je stom?
ik welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:16 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Oeps, ik heb het nummer verkeerd aangepast. Eerste keer dat ik een nieuw topic open. Geen idee hoe ik het moet wijzigen nu.
Okay.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:21 schreef Cathmar het volgende:
[..]
4ff![]()
Zie super schattige dingen maar het is niks voor ons.
Ik wil wel eens zien wat jullie leuk vinden. Misschien raak ik geinspireerd.
Ja, je huid heeft als ondertoon geel of rood, dus ik vond dat helemaal niet gek klinken, haha. Je bent zelf een klassiek zomertype trouwens. Tot zover mijn stijlkennis en modegevoelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij gebrek aan quotemogelijkheid:
Mineola, het lijkt wel alsof ze daar omschreven staat met die kenmerken! Zelfs de gelige ondertoon waarvan ik niet wist of dat echt bestond. En misschien kan ze wel helemaal geen zwart hebben maar zit ik er gewoon naast 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vind je smaak leuk. Maar er zijn beperkingen. Kraagjes en capuchons doen ze niet aan bij mij. 10x geprobeerd, maar het blijf liggen want ze weigeren gewoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Okay.
Wat ik leuk vind voor mn oudste (lees... als k het geld had...)
Oeh zo irritant dat jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:22 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik vind je smaak leuk. Maar er zijn beperkingen. Kraagjes en capuchons doen ze niet aan bij mij. 10x geprobeerd, maar het blijf liggen want ze weigeren gewoon.
Kleertjes.com heeft ook wat kleine maatjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan ook niet meer quoten vanuit het vorige topic.
Thnx mignonne voor de sites. En ook Shop voor de tips.
Ben me ervan bewust dat ze waarschijnlijk de eerste tijd in de couveuse ligt net alleen een luiertje. Maar uiteindelijk wil ik toch wel iets in de buurt hebben wat ze aan kan mocht het zover zijn
Op marktplaats worden ook vaak zelfgemaakte kleertjes verkocht. Ook in maten 46 en 48. Ik heb daar toen ook 2 setjes gekocht (op voorhand al). Heel fijn en zacht wikkelspul (dus makkelijk aantrekken met draadjes en sondes) maar wel met een lief printje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan ook niet meer quoten vanuit het vorige topic.
Thnx mignonne voor de sites. En ook Shop voor de tips.
Ben me ervan bewust dat ze waarschijnlijk de eerste tijd in de couveuse ligt net alleen een luiertje. Maar uiteindelijk wil ik toch wel iets in de buurt hebben wat ze aan kan mocht het zover zijn
Oh de newborncollectie is inderdaad leuk! Ik vond Lindex de laatste tijd nogal schreeuwerig steeds maar dit is leuk! Ik hou van die zachte kleurtjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:24 schreef laziness het volgende:
Lindex heeft t/m 18-8 gratis verzenden.
Veel zachte kleurtjes bij de newborn en baby's daar.
R krijgt nu ook niet altijd een romper onder haar jurkjes. En zij is 5 maanden pas.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Tot welke maat gebruik(t)en jullie rompers? Ik merk, zeker op de warme dagen, dat het vaak te warm is om over de romper heen nog een t-shirt aan te trekken. Maar zonder romper voelt ook alsof er iets mistDat doe ik soms toch omdat ik hij nu eenmaal te veel leuke shirtjes heeft om aan te trekken
![]()
F zit nu in 74/80, zijn onderbroekjes dan al handig? Ik zag hele schattige hier
Hier het zelfde Jan vanaf maat 86/92 (80/86 was in de winter) en Teun heeft 80/86 en met name onderbroekjes aan dit ivm de zomer + dat het makkelijker met verschonen is hij vind het vreselijk en dan een romper vast drukken duurt hem te langquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:13 schreef L-E het volgende:
Hier vanaf maat 80 al nauwelijks rompers. Omdat zomer idd. En omdat de onderbroekjes in maat 92 wel passen als het kind nog een luier draagt en het staat zo lieffffff
Ik heb ook wel hemdjes die opkruipen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken?
Ligt eraan hoe kort het shirt is. Of hoe vaak ze op hun kop staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Dat blote rug-verhaal, dat zei mijn moeder vroeger ook altijd. Ik heb het nooit begrepen, ik draag geen rompers maar heb nooit een blote rug eigenlijk, je draagt toch gewoon andere kleren die je rug bedekken?
Ik hang dan ook niet op de kop in het klimrek of ik kruip ook niet de hele dag op de grond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef L-E het volgende:
Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Hier met dat warme weer ook vaker een boxer aan ipv een romper. Vind een romper met broekje niet meer zo leuk staan eerlijk gezegd.
Maar ook toen we in Kenia waren was het alleen broekje + shirt. En zo min mogelijk suits Mede dankzij de tip van Gulara
In de autostoel trok ik dan nog weleens zijn shirtje uit of vouwde het aan de achterkant omhoog.
Dan koop je voor jezelf toch een mooie body?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:40 schreef laziness het volgende:
Ja ik mis de rompers nog wel eens zelfs
Die hemden die er half uit hangen
Ze zitten ook mooi aansluitend om onder een tshirt te doen.
Longsleeves hebben vaak als de lengte goed is te wijde mouwen.
Maar is warm in NL niet a whole different thing dan warm in Kenia?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...
Dat doe ik allemaal wel, maar dat terzijde. Ik heb alleen last van opkruipende hemdjes als ze me eigenlijk net iets te klein zijn. Maatje groter helpt hier dan welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik hang dan ook niet op de kop in het klimrek of ik kruip ook niet de hele dag op de grond.
En ik heb ook last van opkruipende hemdjes.
Maar wel een humpiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein![]()
Dit is een 74, ze is 10 maanden en niet klein of dun.
[ afbeelding ]
Ik heb hem inmiddels ook binnen, qua lengte valt ie op maat, qua breedte vond ik hem wel smal vallen eigk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:11 schreef mousemicky het volgende:
Die's ook tof Spees, maar t ging eerder toch over een andere? Die zwarte jumpsuit met de maan erop? Die heb ik hier liggen, en die valt denk ik gewoon op maat...
Deze dus: http://www.hm.com/nl/product/20140?article=20140-A
Ik heb m inmiddels ook en ik vind m ook normaal vallen. Het lijkt allemaal wat beter op maat te zijn dan 1,5-2 jaar terug, ik moet voor zoon inmiddels 98/104 kopen omdat 92 daadwerkelijk als een 92 valtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:11 schreef mousemicky het volgende:
Die's ook tof Spees, maar t ging eerder toch over een andere? Die zwarte jumpsuit met de maan erop? Die heb ik hier liggen, en die valt denk ik gewoon op maat...
Deze dus: http://www.hm.com/nl/product/20140?article=20140-A
Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wel een humpie![]()
het staat wel drollig
misschien ruilen voor een andere maat? Of valt ie dan weer te kort?
en ik mķet het even kwijt hoor maar wat een onwijs toffe inrichting/huis heb je toch!! Viel me ook al op bij andere foto's, echt heel mooije tafel! je kleed! <3 <3 en je bank is nog zo schoon xD
welke spray?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopen![]()
Schone bank met dank aan ikea spray, hij heeft al wijn, speculoospasta en modder, veel modder, overleefd!
Pak valt ook lang trouwens , niet alleen breed!
Ja, smal wel, maar mijn referentiekader is een smal jongetje waar H&M in de kleine maatjes altijd te breed was, dus ik was er blij mee zul je zien dat nr. 2 een bolle boeddha wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels ook binnen, qua lengte valt ie op maat, qua breedte vond ik hem wel smal vallen eigk.
Ik heb ook die rompers van de online exclusive set, die 3 overslag. Maar die vond ik ook redelijk smal vallen voor H&M begrippen.
Ik zit op mn werk maar als het niet lukt zoek ik straks ff een linkje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke spray?dat moet ik ook!
Ff zoeken
Dat denk ik ja, ik zag geen andere zo snel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
FITTJA textielreiniger denk ik dat Spees bedoelt
Nee joh, daar had ik toch heul niet goed over nagedacht?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Kan de hoes er niet af? Dat moet ik bij een volgende bank in elk geval wel
Haha, ik heb hem ook inderdaad en I is 18 maanden, maat 80, maar in de breedte verzuipt ze er ook een beetje in. Hij is welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee dat online exclusive pak waar het hier laatst over ging he, even een heads up... Hij valt niet klein![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Draagt die van mij ook nog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef Kyara het volgende:
Ooh Spees, die is leuk!
Oh en romper + broekje vind ik ook met 2,5 nog best schattig staan.
[ link | afbeelding ]
Met 1,5 jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Voor meisjes zijn er gewoon veel meer leuke rompers
Bestaat er uberhaupt ondergoed in die maat dan? Dacht dan 86/92 wel een beetje de kleinste maat was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:48 schreef mignonne het volgende:
E. zat t/m ruim 2 jaar in maat 74 nog dus die was wel voor die tijd al uit de rompers, hoewel ze ze wel nog gedragen heeft toen ze als baby in 74 zat.
Nope. Nouja het schijnt dat het er wel is maar dan moet je gaan bestellen enzo...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bestaat er uberhaupt ondergoed in die maat dan? Dacht dan 86/92 wel een beetje de kleinste maat was.
Hier nu dus langzaam over aan het gaan op ondergoed. Ik was zelf vooral fan van de lange mouwen rompers onder iets met korte mouwen. Maar met hun korte romp en lange ledematen schiet dat ook niet echt meer op.
Bij heel warm weer is zo'n all over suit echt heel erg warm, en dan is het fijn dat er afentoe een zuchtje wind bij je navel kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Waarom geen suits? Met warm weer geef ik hem eigenlijk bijna altijd zo'n heel dun katoenen pakje aan zonder iets eronder. Met alleen een broekje zakt die luier ook zo uit vind ik...
Mijn Suze van bijna 11 maanden en p50 heeft m vandaag ook aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
H&Mquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Heel tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Mariposas het volgende:
Omg de herfst/winter collectie van Imps&Elfs!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.imps-elfs.com/preview
56quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
H&M
Ik had een vestje maat 62 waar ze na een week uit was gegroeid en ik heb een vest maat 56 waar ze nu nog in past. Snap jij het nog?
Verder: Suzuki
Is dat een kleed van Ikea? Ik heb dat ergens gezien, meen ik. Ik wil m, maar ons huis is er te kleurrijk voor vinden wequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat lief, thx! Voordeel aan verhuizen, veel nieuw kopen![]()
Schone bank met dank aan ikea spray, hij heeft al wijn, speculoospasta en modder, veel modder, overleefd!
Pak valt ook lang trouwens , niet alleen breed!
Ah die weet ik want ooit zelf gevraagd! Hij is van www.society6.comquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat een kleed van Ikea? Ik heb dat ergens gezien, meen ik. Ik wil m, maar ons huis is er te kleurrijk voor vinden we
Aahh nee WAT DOE JEquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ah die weet ik want ooit zelf gevraagd! Hij is van www.society6.com
Weet waar je op kliktik wil nu vanalles wat ik helemaal niet kan betalen..
Wacht, ik zal je enthousiasme even temperen: de invoerrechten die ik aan de deur moest betalen a 50 of 60% van de aanschafwaardequote:
De lengte:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
56! Ja h&m moet je echt in de winkel zien voor je het koopt. Heb ook gympen voor sil besteld en hij gaat nu richting maat 25, nou ik denk dat deze maat 25 echt nog zeker 4-5 cm te groot is
Ik wil Soeze in dat pak in maat 80 zien![]()
Ik zag de goeie spray voorbij komen van LadyBlack!
Ha, dank je. Dit helpt echt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wacht, ik zal je enthousiasme even temperen: de invoerrechten die ik aan de deur moest betalen a 50 of 60% van de aanschafwaarde
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
De lengte:
[ link | afbeelding ]
De breedte (lastig te zien op de foto...)
[ link | afbeelding ]
Das toch onwijs onhandig als ze moeten plassen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:33 schreef Kyara het volgende:
Ooh Spees, die is leuk!
Oh en romper + broekje vind ik ook met 2,5 nog best schattig staan.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |