Ja reizigers dus, inderdaad sommige hebben het beter voor elkaar dan de doorsnee burgers met hun riante vila's ....maar of dat door enkel hard werken komt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee ik heb t over 'kampers' zoals Rafael en z'n familie bv, daar ging het over he
vooroordelen ftw bij jou denk ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja reizigers dus, inderdaad sommige hebben het beter voor elkaar dan de doorsnee burgers met hun riante vila's ....maar of dat door enkel hard werken komt...
Laten we maar gewoon ontopic blijven, het wordt anders zo'n onnodige discussie :-)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vooroordelen ftw bij jou denk ik?
Dit raakt me. Komt hij toevallig ook vh kamp want het is uit het leven gegrepen waarvan niemand 't program krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Maurice Mobetie, Momo op zijn Instagram.
[ afbeelding ]
ik zie er ook meteen zo'n foto bij in gedachten van zo'n huilend zigeunerjongetje. Dat lijkt trouwens wel veel op Damian...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit raakt me. Komt hij toevallig ook vh kamp want het is uit het leven gegrepen waarvan niemand 't program krijgt.
Maurice Mobetie, Momo , Caribisch gebied.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit raakt me. Komt hij toevallig ook vh kamp want het is uit het leven gegrepen waarvan niemand 't program krijgt.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:09 schreef superniger het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
De vraag is dan vooral wiens zwembad of boot....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:55 schreef Ericr het volgende:
Ach Sylvie wisselt sneller van vriendjes dan Sabia van tassen. Zal vast binnenkort wel weer een nieuwe liefde van haar leven op de foto worden gezet aan de rand van een zwembad bij een peperduur resort of op een boot van 200 miljoen.
Dan ga ik stuk.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:26 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t__Het_is_uit__.html
Gelukkig maar....
Doet Evert nou net alsof Sylvie vandaag die "Met mijn liefde, de enige" vanmorgen pas gepost heeft nadat het gisteravond stukgegaan zou zijn?quote:De 37-jarige presentatrice, die ruim zes maanden een koppel vormde met Momo (35), haalde vanmorgen een romantische foto van haar en de Zwitserse clubeigenaar van sociale media. Ook schreef ze bij een foto van haarzelf en haar zoon Damián: "Met mijn liefde, de enige."
Ook Momo deed een mysterieuze actie. Hij deelde een foto met de cryptische tekst: "Iedereen wil geluk, niemand wil pijn. Maar je kan geen regenboog hebben zonder een beetje regen."
Volgens Evert Santegoeds moet de bom ergens na gisteravond zijn gebarsten, zo vertelde de Privé-hoofdredacteur dinsdagmiddag in Privé TV.
Ja en dan komt er ook een broertje of zusje voor Damian, want volgens Show was dat o.a. een reden waarom hun huwelijk op de klippen liep.quote:
Jij moet echt vaker bellen met Evert hoor. Hij is niet goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Doet Evert nou net alsof Sylvie vandaag die "Met mijn liefde, de enige" vanmorgen pas gepost heeft nadat het gisteravond stukgegaan zou zijn?
Die foto stond er gistermiddag al. En die tekst ook.
En dan krijgen ze de voogdij over het kind waar Sabia nu zwanger van is....quote:
Hij zal het zo wel aanpassen. Kan me niet voorstellen dat hij geen stagiaire fulltime op dit topic heeft zitten. Wie is hier undercover?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn keukentafel is niet wit, dat gaat m niet worden dus
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hij zal het zo wel aanpassen. Kan me niet voorstellen dat hij geen stagiaire fulltime op dit topic heeft zitten. Wie is hier undercover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij valt dat ook nog wel mee, maar omdat er altijd mensen zijn die een scoop willen scoren hebben ze veel minder kans eerst eens een tijdje in stilte verkering te hebben, zoals "gewone" mensen dat vaak wel hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:38 schreef Rucola het volgende:
Maar niks verbaast mij meer bij deze mensen.Tempo van liefdes gaat altijd snel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Sylvie en Sabia samen uit de kast? Of gaat dat te ver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze deelden dezelfde man, hun kleerkast delen was wat lastiger, maar nu komen ze eindelijk, na al die jaren, uit de kast.
Je kan tokkievolk miljoenen geven, maar het blijven gewoon tokkies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:43 schreef alors het volgende:
Mij verbaast het ook niks. Sinds Rafael waren het altijd affaires van een paar maanden, en elke keer was hij weer De Grote Liefde.
Hoevaak Damian ook al voorgesteld is aan weer een nieuwe stiefvader... Treurig.
Dit wordt m.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Het was altijd zo bedacht!
Sylvie wilde geen 2e want dat zou haar figuur te veel aantasten. Ze heeft haar beste vriendin naar voren geschoven zodat zij wel zwanger zou worden van rafje, die maar al te graag een 2e wilde.
Nu sabje zwanger is, is het tijd voor de reunie van haar en haar echte liefde. En dan hoeven ze alleen maar te bewijzen hoe labiel sab is, om haar uit de ouderlijke macht te zetten.
Die krijgt straks gewoon het beloofde broertje of zusje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:45 schreef Laysa het volgende:
En wederom is Damián het kind van de rekening...Wordt van persoon na persoon mee aan de hand genomen...Triestig.
Dit was toch een grote liefde en een paar maanden geleden ook een?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook nog wel mee, maar omdat er altijd mensen zijn die een scoop willen scoren hebben ze veel minder kans eerst eens een tijdje in stilte verkering te hebben, zoals "gewone" mensen dat vaak wel hebben.
Bij hen wordt er al over een relatie/samenwonen/kinderen gespeculeerd als ze amper 2 dates hebben gehad.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan tokkievolk miljoenen geven, maar het blijven gewoon tokkies.
1 knipper met je ogenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:47 schreef yvonne het volgende:
Ik ga even een uurtje liggen is opeens weer het hele script veranderd
Dat suggereerde Bild verleden jaar alquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvie en Sabia samen uit de kast? Of gaat dat te ver?
Ze deelden dezelfde man, hun kleerkast delen was wat lastiger, maar nu komen ze eindelijk, na al die jaren, uit de kast.
Nee, die heeft een heeeeele knappe en leuke vriendin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmmmm wie zal de nieuwe grote liefde worden... Khalid Bouhlarouz misschien?
De vraag is of ze dat ook zou doen als de media de relatie niet al zo serieus gemaakt had....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:45 schreef Laysa het volgende:
En wederom is Damián het kind van de rekening...Wordt van persoon na persoon mee aan de hand genomen...Triestig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |