Onze wandelwagen kan ook meer in ligstand idd maar de benen blijven dan in zitstand. Als je het nog volgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja maar dat kan met mijn wandelwagen ook soesadat ziet er fijn uit idd!
Klopt, hij is wel erg compact en wendbaar zoals een buggy, maar door het onderstel ook de vering van een wandelwagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja maar dat kan met mijn wandelwagen ook soesadat ziet er fijn uit idd!
En spees die buggy die jij nu hebt houdt ook bijna een beetje het midden tussen een echt buggy en een wandelwagen he?
Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zittingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:34 schreef Crumpette het volgende:
Ik snap wat je bedoeltbij de mijne draaien de benen mee. Maar een wandelwagen heeft lunchtbanden
en vering
dus ik begin niet aan een buggy (misschien ooit met auto ofzo).
Ja dan rent ze rondjes om je heen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zitting. Luchtbanden is idd het enige wat m'n buggy mist, de vering is ook best oke
. Maar van het najaar haal ik waarschijnlijk - als ie niet verkocht is - m'n wandelwagen weer van stal, toch fijner met een voetenzak erin. Als ze dan niet al gewoon losloopt uiteraard
![]()
Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer onze kinderwagen te verkopen aangezien ik die letterlijk drie keer heb gebruikt, maar dat valt helaas nog niet mee. Marktplaats waar mensen niets meer van zich laten horen nadat je een prijs overeen bent gekomen..
Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.
Mari, dat vond onze L ook een pos verschrikkelijk, later heeft hij juist in de wagen véél en lang geslapen. Kan nog goedkomen dus! Bij ons was het seizoen totaal anders natuurlijk, wij hebben 'm steeds stevig ingepakt. Maar toch.... En van de ene op de andere dag was het probleem weg, heerlijk! (Ook Joolz hier)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen.krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.
Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg.
Dat inderdaad! Blijf je speciaal thuis en dan komt er niemandquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken!![]()
Ik ben dol op marktplaats maar ik haat het ook.
Inbakeren in de wagen lijkt mij geen probleem toch? Je bent er dan sowieso vaak bij. Mijn kleintjes lagen vaak in de Koeka wagenzak, ook een vorm van begrenzing. En verder verschilt het ook echt per kind, mijn oudste moest niet veel weten van de wagen en de jongste vond het wel prima. Fijn dat het slapen beter gaat!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen.krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.
Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets mee te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg. Dus op zich kan ik hier voorlopig prima mee leven, en als die inbakerdoek de slaapjes langer maakt is dat alleen een bonus.
Mjah, het is gewoon een kwestie van gewenning. Maar wen het maar eens af als je allebei ontzettend moe bent en I het krijsen met gemak een uur volhoudt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:44 schreef Franny_G het volgende:
Wat balen van je nachten, DAD! Hopelijk gaat het snel beter! Is misschien advies vragen aan een lk nog een idee? Over dat 's nachts drinken ipv overdag? Misschien zijn er nog wel manieren voor om wat te sturen hierin?
ik weet het ook niet hoor, maar ik denk/leef even met je mee!
Welnee, wij hadden 'm ook al tweedehands gekocht. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een kinderwagen die alleen maar voor erbij is. Gewoon stom dat we ons toch hebben laten leiden door mensen die zeiden dat we een kinderwagen echt zouden missen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:45 schreef Crumpette het volgende:
Is ook lastig DaD. Ik neem aan dat je er best veel voor wilt hebben gezien zo goed als nieuw?..wil je hem niet bewaren voor nr2? Je hebt maar 1 rug he
Haha, ja dit. Stond ik laatst bij de AH een pakje op te halen van bol.com met baby die al naar het consultatiebureau was geweest en een ronde boodschappen had overleefd (als in: huilloos), maar net begon te huilen bij de servicebalie. Gaan ze eerst met elkaar staan kletsen, vervolgens tien minuten zoeken naar het pakketje dat uiteraard toch lag op de plek waar ze het eerst keek en daarna zegt ze binnen mijn gehoorsafstand tegen de andere baliemedewerkster 'ik ben toch blij dat die van mij niet meer zo klein zijn'. Aarghquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:53 schreef Crumpette het volgende:
Ohja dat doe ik ookmaar ook vooral om winkeljuffen/baliemedewerkers enzo aan te sporen vooral even op te schieten
. Snappen ze nooit.
Tegen je baby zeggen dat je toch blij bent dat je niet bij AH werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:07 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Haha, ja dit. Stond ik laatst bij de AH een pakje op te halen van bol.com met baby die al naar het consultatiebureau was geweest en een ronde boodschappen had overleefd (als in: huilloos), maar net begon te huilen bij de servicebalie. Gaan ze eerst met elkaar staan kletsen, vervolgens tien minuten zoeken naar het pakketje dat uiteraard toch lag op de plek waar ze het eerst keek en daarna zegt ze binnen mijn gehoorsafstand tegen de andere baliemedewerkster 'ik ben toch blij dat die van mij niet meer zo klein zijn'. Aargh
Muhahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Tegen je baby zeggen dat je toch blij bent dat je niet bij AH werkt?![]()
Heel herkenbaar.. Vooral de omgeving laten weten wat ik van plan ben en waarom er gemiept wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:51 schreef JufMariska het volgende:
Ik vind huils in de wagen ook ruk hoorIk hoor mezelf dan net iets te hard 'in mezelf' zeggen 'jaaa, jij bent moe he?! Je moet eigenlijk lekker slapen!' Of 'jaaa, jij hebt honger he?! Gaan we zo wat aan doen?' Enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.. Bezig met dakterras bouwen. Gaat goed tussen de buien door. Dit soort motivatie hebben we nog nooit gehad. Normaal zijn we mooi weer klussers, maar nu hebben we oppas dus doorgaan.
En ik werd net gebeld door kdv. 17 aug moet ze op proef komen. Zo spannend!
ik heb ongeveer tien van die kleine potjes en nog een grote. Alles gratis in van die dozen, en ik heb het zelden nodig. Volgens mij heb ik genoeg sudocreme voor dertig baby'squote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb voor jullie DE tip voor rode/schrale billetjes!!! Gewoon bij de AH zo'n megapot sudocreme halen. Zodra je 'm in huis hebt zijn de schrale billen tijden voorbijpot staat hier nog steeds onaangeroerd op de plank
denk even logisch na. jullie zijn naar hamburg geweest .. koffer? vakantietas? had je ze niet al in je tas gedaan om nieuwe aan te gaan vragen? Met welke koffer zijn jullie de laatste keer op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:46 schreef JufMariska het volgende:
Gloeiende gloeiende godfried bomans nog an toe![]()
We kunnen onze paspoorten nérgens vinden
In het vaste laatje zitten ze niet, en op alle eventueel-verder-logische plekken ook niet
![]()
Ze zijn verlopen en we hebben met enige spoed nieuwe nodig voor de hypotheekaanvraag. Jemig, echt![]()
Er zit niet echt veel anders op dan uittreksel ophalen, aangifte doen van vermissing en daarmee nieuwe aanvragen. Wat een ge... Doe.
Dat hoor je niet vaakquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Krisvc het volgende:
Man is hier dus niet klunzig met alles wat baby is. Die doet alles alsof 'ie al een heel elftal heeft grootgebracht. Sta ik een kwartier te klooien met kleertjes, komt hij en dan haalt 'ie een goocheltruc uit ofzo en dan is ze ineens binnen 10 seconden aangekleed. Net als met de kinderwagen en de maxi cosi en zo. Frustrerend, want ik bak er dus helemaal niks van.
CB overleefd, kwam er zeiknat aan.Maxi Cosi de auto in lukte, kind in maxi cosi was een ander verhaal. Dus dat mag man nog een keer voordoen vanavond.
Maargoed, kind is goedgekeurd en is een kleine vreetbeer. 4375gr ten opzichte van 3800gr 1,5e week geleden. 54,5cm. Ikzelf schijn gekrompen te zijn volgens hun metingen.
Wel willen ze mn kinds lipriempje klieven, had de verpleegkundige het ook al over 2 weken terug. Lijkt me overbodig als ze gewoon goed eet?
JM, fijn dat ze boven water zijn!!!
Deden ze in DH ook ja, gelukkig alleen lengte ook al kondigde de website ook gewicht aan. Ivm voorspelde lengte baby en de bijbehorende curve...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak. Wat lukte er niet
?
Goed gegroeid zeg! Enne, hebben ze jou ook gemeten?!
Johquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Deden ze in DH ook ja, gelukkig alleen lengte ook al kondigde de website ook gewicht aan. Ivm voorspelde lengte baby en de bijbehorende curve...
Blijkbaar liegen we/ze daar te veel over in de hofstadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Joh! Hier vragen ze gewoon hoe lang je bent...
Nu ik er over nadenk trouwens, hebben ze dat volgens mij helemaal niet gevraagdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Blijkbaar liegen we/ze daar te veel over in de hofstad
Sterkte! Zou er niks stuk zijn joh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:31 schreef NotTheSame het volgende:
Poeh pak van je hart JM!
Ik zit hier even hardop een potje te janken. Vanmorgen met m'n voet onder de bedombouw blijven hangen. Ah, schrammetje, valt wel mee. Dacht ik.
Inmiddels is de bovenkant van m'n voet blauw/zwart en PIJN! Staan en/of lopen is hel.
Mijn moeder heeft de kinderen opgehaald en ik hang op de bank met wat para's in m'n mik. Ik kan dit er even niet bij gebruiken, ik MOET gvd zondag weer racen.
Maar elk voordeel heb ze nadeel: ik ga even m'n ogen sluiten.
Ik verwacht van niet. Onbelast kan ik m'n voet en tenen wel bewegen (maar niet zonder de hele buurt bij elkaar te gillen). Zal wel weer een kneuzing zijn. Ik breek eigenlijk nooit iets, ik kneus altijd alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sterkte! Zou er niks stuk zijn joh?
Huh, dit heb ik nog niet gezien of gehoord?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Deden ze in DH ook ja, gelukkig alleen lengte ook al kondigde de website ook gewicht aan. Ivm voorspelde lengte baby en de bijbehorende curve...
bij paviljoensgracht deden ze dat. stond ook in de "wat kun je verwachten op je eerste bezoek" tekst op de site.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh, dit heb ik nog niet gezien of gehoord?
Het stukje tussen de beentjes (met drukknop zeg maar) helemaal plat leggen. Dan lukt het wel (als je dezelfde hebt als ik). *zelfde probleem gehad heeft*quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:30 schreef Krisvc het volgende:
Ik kreeg de schouderriempjes niet losser, en ze waren nog kort van de vorige keer. Dus dichtklikken was een probleem.
En aan het goede onderdeel trekken, daar ging het bij mij mis met testen, die dikkere bandjes geloof ik, die zitten vastquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het stukje tussen de beentjes (met drukknop zeg maar) helemaal plat leggen. Dan lukt het wel (als je dezelfde hebt als ik). *zelfde probleem gehad heeft*
NTS, wat klote zeg... Heb je er al diepvrieserwtjes op liggen?
JM, fijn dat ze gevonden zijn!!!
Hier is de zon gelukkig weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
En aan het goede onderdeel trekken, daar ging het bij mij mis met testen, die dikkere bandjes geloof ik, die zitten vast
Auw NTS! Moet je dat niet na laten kijken?
Pfiew JM! Dat was anders wel erg balen!
Wat een prutweer zeg!de hele dag alleen maar regen..
Goed nieuws! Fijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:01 schreef Fannetje het volgende:
Gaatje in het hart was keurig gesloten!
Hopelijk hoeven we voorlopig nu niet meer in het ziekenhuis te zijn.
weet niet of de kleur goed overkomt, maar het is lichtgrijs met een klein stipje (zeg maar pixelig lichtgrijs)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef krijgerrtje het volgende:
ToastjeWat issie mooi
![]()
Tevens: jullie bankloooove de kleur!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:24 schreef Skittles het volgende:
Op mn mobiel ziet ie er heel blauw uit![]()
Wij gingen vandaag trouwens meedoen met een onderzoek naar het leren van woordjes en de invloed van liedjes (zingen) daarop. Lou had het zo erg naar haar zin! De hele tijd gelachen![]()
[ afbeelding ]
omg. mijn bank is the dress...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:24 schreef Skittles het volgende:
Op mn mobiel ziet ie er heel blauw uit![]()
Baby Research Center Nijmegen! Is denk ik in samenwerking met babylab? Of misschien ook nietquote:
0,0 huils! Ze vond alle aandacht superquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Wat een coole spacehelm! Geen huils?
Ik stem voor blauw! Net als the dress!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omg. mijn bank is the dress...
issie grijs? issie wit? issie blauw? issie goud?
dat komt van mijn oogaids. jeweets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:24 schreef Skittles het volgende:
Kwak weet zelf niet eens welke kleur haar bank is
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt van mijn oogaids. jeweets.
Klopt, een EEG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:04 schreef twist02 het volgende:
Staande toastje!![]()
Ik zeg turkoois![]()
Oei NTS klinkt erg pijnlijk!![]()
Cool Skittles!Heb zelf ook aantal keer EEG onderzoek (dat is het neem ik aan?) afgenomen en ondergaan. Tof dat ze het zo leuk vond!
Ja zie je! Afmattend joh, zo'n fotoshoot! Zelfs als je er doorheen knortquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Trollbaby hier![]()
Rond de middag steeds wakker en niks aan de hand, JM op visite en ineens in coma en daarna boos kijken. JM weg: wakker en rustig om zich heen kijkenEn we zeiden nog dat alle baby's gaan jengelen als je wilt eten: ligt weer rustig te tukken. Eerste keer eten zonder huils sinds ze er is
Previewtje voor IMA! Inclusief M's 'wat is dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
+1quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Toastje! Who cares of het snel of langzaam of whatever is, het toch gewoon superknap! Hoe is het met de pokjes?
Skittles! Ik keek even vluchtig de pagina door en schrok van die foto
. Tof dat Lou het allemaal best vond!
doe er snel wat aan dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Wat een prachtige foto's!!! Zo waardevol!![]()
Ik vind dat wij veel te weinig mooie foto's maken, zeker met ons er op.
We lokken JM gewoon met een gezamenlijke babyshoot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
! JM, wanneer kom je een keer naar Brabant?? Jiji bent echt heel goed, maar je woont zo ontzettend ver weg... Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oranje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omg. mijn bank is the dress...
issie grijs? issie wit? issie blauw? issie goud?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
M had zijn eerste papadag.
En als de vrouw van huis is maakt de man derpfoto'sLekker derpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat 'r heel leuk trouwens
disclaimer
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef ingee het volgende:
[..]
We lokken JM gewoon met een gezamenlijke babyshoot.
Gewoon een baby of 5 verzamelen?
Melba d'n negerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Zeg dat kind is ook niet van J. zo te zien...
in Rotterdam kom ik elke twee weken, brbant 1x per jaar (en ben er dus net geweest :p )quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:10 schreef Risu het volgende:
Babymeet in brabant?dat is een stukkie dichterbij dan Rotterdam.
Jeuj, fotoshoot met JM! Jouw collega is vast ook aardig enzo, maar we willen jou!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:08 schreef JufMariska het volgende:
Liefies, ik kom met liefde jullie kant op hoor! Wat ik ook kan doen is jullie een lieve collega daar in de buurt tippen![]()
![]()
En dank dank! Het is ook zoooo leuk!
Envoor Shop! En
voor Razz en NTS. En
voor slaaps!
Ik kom hoor! Gooi jij er een topic in? Zijn we al met 2.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nja, waarom niet heLoonse en Drunense Duinen lijkt me een mooie plek voor een meeting...
allright allright allright allright. op de fooootooooo is t blauw (en melba een negertquote:
dan mot je deze!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:07 schreef faptist het volgende:
Ah wat een liefdevolle foto's weer jufM!
Kwak, het blauw van je bank wat ik op m'n mobiel zie .. Die kleur wil ik.
Maar grijs/stip patroon is het dus. Haha.![]()
Verder ben ik uitgeput. Om 02:30 in slaap gevallen. 04:00 zware onweersbui en niet kunnen slapen, omdat ik bang was dat ro onrustig zou zijn![]()
Zij sliep natuurlijk gewoon door tot 05:30.
En om 07:00 zijn we begonnen met klussen. Man is nu weer naar de bouwmarkt en dan moeten we nu nog naar een verjaardag van z'n tante.
Ik heb al gezegd dat we het af moeten zeggen, want moe en morgen weer een verjaardag in dezelfde familie dus je ziet ze toch wel, maar man wil perse dat we gaan.![]()
We hebben geen een eens een cadeau.
Dan woon je heel dicht bij mij!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Risu het volgende:
Ik zit in de hoofdstad van brabant. Ofja, bijna dan, als ik uit mijn raam kijk zie ik het liggen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef ingee het volgende:
Hoe is het om thuis te komen na vakantie in een vers huis?
ja ehh dat was tijdens het uur dat J met een schreeuwende melba boven wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Skittles het volgende:
13 september ben ik in limboland op vakantie. Maar als de afstand te doen is, kom ik ook graag langs! Ik zal alvast mn best doen om een zachte g te imiteren bij gebrek aan harde L.
Ik ben toch altijd wel een beetje jaloers als ik lees wat jullie op een dag voor elkaar krijgen! Een vakantiefotoalbum en de vaatwasser.
Dan vliegen de borden en glazen zo vanzelf de vaatwasser in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ehh dat was tijdens het uur dat J met een schreeuwende melba boven wasen ik heb de "automatisch vullen" functie gebruikt
Superhandig dat! Ik heb ook een automatisch koken functie. En een luierrobot en flesgeefmasjien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan vliegen de borden en glazen zo vanzelf de vaatwasser in?![]()
Heb geen vaatwasser nie! Nooit van die functie gehoord ook![]()
ik wilde precies hetzelfde vragenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan vliegen de borden en glazen zo vanzelf de vaatwasser in?![]()
Heb geen vaatwasser nie! Nooit van die functie gehoord ook![]()
Ja, ik ben een arme sloeberstudent hè. Alles met de hand, luier gewoon omlaten en kind krijgt tiet, want gratiesschquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Superhandig dat! Ik heb ook een automatisch koken functie. En een luierrobot en flesgeefmasjien.
Hoe doe jij dat dan?
het is zo'n lief geklets .. hierbij smelt ik dus wegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Filmpje is voor vanavond op de bank DJMO![]()
bv = vloeibare liefdequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef ingee het volgende:
Daarom geef ik de fles, kost geld dus staat sjieker. Bv is zo armoedig.
Jaa, die zag ik op fb! Liefquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is zo'n lief geklets .. hierbij smelt ik dus wegJan en Geert hebben nooit zo gekletst als baby .. kan hier echt intens van genieten
dan kan ik nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
19 september dan? Ik open wel een topic. Net zo makkelijk.
Dat laatste herken ik dan wel weer inderdaad .. dat je ineens met je nekharen overeind zit van pure schrik want dat kan je kind toch niet zijn?!?! ghehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Jaa, die zag ik op fb! Lief
Die van mij doet nu een combi tussen vuurpijlen / ongedierteverjaagpiep.
ja, heel cutequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is zo'n lief geklets .. hierbij smelt ik dus wegJan en Geert hebben nooit zo gekletst als baby .. kan hier echt intens van genieten
Ik kan dan ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan ik niet
Maar prik gewoon een datum, wie kan die komt en anders nie
hier schuilt een w8 maar inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, heel cuteik moest wel even goed luisteren tussen de tv en kleuters door
Hier ook de hele dag gilletjes oefenen. Alsof ik hem wat aandoequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Jaa, die zag ik op fb! Lief
Die van mij doet nu een combi tussen vuurpijlen / ongedierteverjaagpiep.
lol, 7 uur is uitslapen, verwendequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Risu het volgende:
Doe je een meet voor de fotoshoot op de 13e, dan kan de fotografe niet.![]()
Maar ik kijk wel wanneer het is. Alleen eerste week van september ben ik geloof ik een mini midweek op verkansie.
Nu maar even bedje opzoeken, Y is het uitslapen verleert. Al is 8 uur nog steeds vrij schappelijk.(En voor vele geldt dat nog steeds als uitslapen.)
Ben zelf alleen al om 7 uur wakker. Man moet er dan uit.en nee, dat kan hij niet stilletjes.
Trusten
+1quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, 7 uur is uitslapen, verwende
Phaidra, beterschap!
Wat tof! Wij hebben ook met een aantal soortgelijke onderzoeken meegedaan. Ook op neurologisch gebied idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:36 schreef Skittles het volgende:
Baby Research Center Nijmegen! Is denk ik in samenwerking met babylab? Of misschien ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Veeg me op. Mijn baby speelt uit zichzelf kiekeboe*veegt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veeg me op. Mijn baby speelt uit zichzelf kiekeboe
[spoiler] Peekaboo
Tuin een bouwput?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:32 schreef Risu het volgende:
Wespen? Brrr, ik blijf wel binnen.
Nou is in de tuin zitten dit jaar toch nog niet echt een optie, maar terrasjes...
Nou vooruit, dan toch
Tuin ziet er prachtig uit, kun je ook wel gewoon in zitten, maar dan zit je wel van 's ochtends vroeg, tot een uur of 5 's middags met je kop in de volle zon.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuin een bouwput?
Wij hadden trouwens ook een paar kleine wespennesten maar voor een luttele 55 euro hebben we die allemaal laten elimineren. Good riddance
Parasolletjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:36 schreef Risu het volgende:
[..]
Tuin ziet er prachtig uit, kun je ook wel gewoon in zitten, maar dan zit je wel van 's ochtends vroeg, tot een uur of 5 's middags met je kop in de volle zon.
[ Bericht 14% gewijzigd door ingee op 05-08-2015 10:18:49 ]
Beeldverhouding kan verschillen idd..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:42 schreef faptist het volgende:
En foto's afdrukken.
Heb ik soms m'n iPhone op een maffe stand staan? Elke keer wanneer ik foto's wil laten afdrukken mist er een rand van een halve cm.
Wat lastig!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:06 schreef Mariposas het volgende:
Lijkt me erg vervelend NTS, kan me voorstellen dat dat erg rot voelt.![]()
Selvaria dat is schrikken!
Had gisteren een baby die de hele dag enorm onrustig was en niet wilde slapen. 'S avonds enorm overstuur, 2 uur lang non-stop gekrijst, niet rustig te krijgen. Dacht dat ie uit elkaar zou knallen.uiteindelijk met inbakeren in hydrofiel rustig kunnen krijgen en ook zo laten slapen, wist het echt niet meer. Nu ook weer heel erg onrustig. Ik vind het onmogelijk om zo hongersignalen op te pikken.
het is voor mijn poezelige voetjes en knietjes wel even genoeg om 1 keer 4 km te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:09 schreef Cholula het volgende:
voor de nachten die zwaar vallen.
Ga je vanmiddag nog een keer naar de dierenweide Kwak?
Middenin de nacht gestoken door een wesp lijkt me echt heel erg naar!
Sowieso die klotebeesten in de buurt van baby's.![]()
Goed bezig Fap!
R voor de spiegelDat is hier een dikke hit!
Ik wilde even gaan wandelen over de hei, maar Frits begon tijdens het insmeren signalen van vermoeidheid te laten zien. Nu ligt hij op bed en ben ik moed aan het verzamelen om aan het huishouden te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
weet niet of ze dat in NL ook hebben, maar fenystilquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef Selvaria het volgende:
Gargamellie.![]()
![]()
Zo, de prikjes zitten er weer in en mijn hoofd jeukt ook nog als een gek, dus we zijn maar allebei kneusjes vandaag.![]()
N. was 5535 gram en 60.7 cm, haar lengtecurve schiet de lucht in.Mijn lange slankie.
moet je even Dld in, je hebt hier alleen druppeld op recept en die mogen niet met bv, en wondgel...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:42 schreef Selvaria het volgende:
*Noteert voor als het erger wordt/vervelend blijft.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn dagen zijn zó spannend. Gelukkig mag ik bijna weer gaan werken.
Nou ik ging in 95% van mijn normale tempo en dat is iiiiiiritaaaaaaant voor degenen achter mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is boodschappen op de band doen met een baby in een draagdoek frustrerend?
ik zie het niet maar ik hoor het wel en de geluidjes van Soesje zijn zeer verwonderlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Snoenk, je O'tje! Knap meisje heb je
Ingee, schijt aan de geirriteerden! Dan wachten ze maar 5 seconden langer. Ik ben ook.niet de snelste met baby en peuter, helemaal niet als peuter wil.helpen!
S zit in de winkelwagen vanaf een maand of 7. Ze vindt het de bom!
Nog 1x en dan stop ik met spammen van the walking baby maar kijk nou:
[ link | afbeelding ]
Negeer mijn stem. Alsjeblieft
Veeg me op. Mijn baby speelt uit zichzelf kiekeboeEn deze moest ik nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo cute!!
Mauw doet het graag in bed![]()
komt dat blije snuitje ineens omhoog piepen
![]()
Wie is trouwens de neger op de achtergrond?
disclaimer
Ja, maar dat 'mag' alleen met daarvoor bestemde doeken, hydrofiel wordt afgeraden omdat ze zich daar nog wel uit kunnen wurmen (wat dus ook was gebeurd). Maar we hebben nu de Pacco, dus we gaan het zien!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wat lastig!
Maar als ingebakerd laten slapen hem helpt is dat toch prima?
Ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Soes, wat knap! Ik moest even aan The Walking Dead denken, zo met die armpjes vooruit.. Sorry.
.
Niks van aantrekken, ingee. Laat je R de wachtenden toch gewoon entertainen? En helemaal nog niet aan gedacht, maar ik ga I binnenkort ook eens in het zitje zetten! Al gaat hij waarschijnlijk alleen de stang opeten, maar goed.
Nee, kijk het nog even aan met inbakeren. Hij is door de kinderfysiotherapeut onderzocht en ze vond dat hij zich helemaal goed bewoog en geen tekenen van pijn of blokkades had. Vond hem alleen erg fladderig en merkte dat hij zijn balans niet kon vinden. En zo'n osteopaat is erg duur en wetenschappelijk niet bewezen... Dus nu nog maar even aankijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Pacco doeken zijn ideaal Mariposas! Hopelijk kan L. de slaap zo nog een beetje vatten. Heb je al een afspraak bij de osteopaat gemaakt?
En zo'n XXL hydrofiel zoals ze bij de hema hebben? Die dingen zijn hugequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'mag' alleen met daarvoor bestemde doeken, hydrofiel wordt afgeraden omdat ze zich daar nog wel uit kunnen wurmen (wat dus ook was gebeurd). Maar we hebben nu de Pacco, dus we gaan het zien!
Jaaa! Dat is echt iets van deze fase. Melba kijkt steeds zo:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
onbeschaamde filmpjesspam:
Kiekeboe in bed:
D'r nieuwe bakkes. De hele dag kijkt ze zo
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:05 schreef ingee het volgende:
Ja ik heb er ook poep aan, maar ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de mensheid omdat niet iedereen smelt van mijn kind.Dus!
hij lijkt nog niet helemaal overtuigdquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaaa! Dat is echt iets van deze fase. Melba kijkt steeds zo:
En hier ook even filmpjesspam dan: https://goo.gl/photos/vcp3TH8aNvMVpsb38
Ja, ik heb die blauwe met sterren. Ik weet het ook niet hoor, kraamzorg en fysio raadden dat af. Had vannacht ook wel zoiets, doei, het zal wel. Maar hij wurmt zich er steeds uit als ie wakker wordt, t is echt een krachtpatser.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
En zo'n XXL hydrofiel zoals ze bij de hema hebben? Die dingen zijn hugedaar kun je gerust mee inbakeren volgens mij. Je bent er ook bij toch als hij in de wagen ligt? T is niet alsof ie dan de hele nacht alleen ligt.
Nouja goed je hebt al zo'n paco ding. Maar toch
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef Razztwizzle het volgende:
ToastjeTomaatje(Roepnaam: Bruschetta
) wat zit hij dat onverstoorbaar Zen te doen zeg, heerlijk!
hij was poepiemoequote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij lijkt nog niet helemaal overtuigd
Wat een rust trouwens zeg!
die laatste met dat handjequote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die laatste met dat handjeveeg me op!
als ie is gaan staan trekt ie ook dat hoofd en snuift erbij, zo van "OMGLOL kijk mij! OMGLOL!"
oh die tandjes! dat maakt ze echt wannabe dreumesjes he?quote:
geen idee, da's hun pakkie anquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh die tandjes! dat maakt ze echt wannabe dreumesjes he?
trekt ze die tinylove niet gansch uit elkaar? en laat ze zich nog opsluiten in de box?
het was meer oprechte verbazingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, da's hun pakkie anEn ja, die tanden maken het wel echt ernstiger ja
Ze moet daar soms wel even in de box wegens de chihuahua:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het was meer oprechte verbazingResteCP enzo.
I-tjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hahaha, dat hoofd van M..
.
.
En Mauw met d'r grijns..
Tandenloze I zegt ook boe.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
We hebben E en S tot 3mnd in de xxl hydrofiel laten slapen. Goed ingestopt en overal goed op gelet. Kraamhulp heeft ons zelf leren inbakeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik heb die blauwe met sterren. Ik weet het ook niet hoor, kraamzorg en fysio raadden dat af. Had vannacht ook wel zoiets, doei, het zal wel. Maar hij wurmt zich er steeds uit als ie wakker wordt, t is echt een krachtpatser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:36 schreef AwayTL het volgende:
Omg kwak die bakkes![]()
Ik moest lachen om selftanner lou.
soes
koetsjie koetsjie R met dr jurk
Mauw![]()
dreumes
Kiekeboe A!!
En babyface I
helleu ladiesFrans is heul geen uilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aan- en uitknop op je baby?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
Melliebriljant!!!
Personal note1: vandaag is het stervensdruk in de efteling
Note2: de babyswitch-optie is wel briljant!
nee man, je gaat in de rij, met zn allen. 1 iemand blijft bij de ingang van de attractie even achter met baby. de anderen gaan in de attractie (evt kinderen splitsen), direct daarna mag de andere de baby overgeven aan degene die eerst is geweest en dan in de attractie!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een aan- en uitknop op je baby?
briljantquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee man, je gaat in de rij, met zn allen. 1 iemand blijft bij de ingang van de attractie even achter met baby. de anderen gaan in de attractie (evt kinderen splitsen), direct daarna mag de andere de baby overgeven aan degene die eerst is geweest en dan in de attractie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |