Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, maar dan krijg je vele videoclipjes dat de smeris uit racisten bestaat en alles .quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De smeris moet zijn autoriteit terugkrijgen, linksom of rechtsom. En het salaris moet ook omhoog. Een agent zou minstens 200-300 euro netto meer moeten overhouden dan nu het geval is.
Aframmelen met een stoalen stokquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vieze krakers helemaal kapot meppen.
[ afbeelding ]
De gemiddelde Fokker zou met zijn lichaamscontrole een herenhuis hebben getorpedeerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat dat mag... voor hetzelfde geldt gaat het weer mis en stort ie in het publiek
is aangelengd met Becherovka.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef richolio het volgende:
Eva wordt een beetje melig van dat biertje
hansie praat het leuker aan elkaarquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
tot zover de compleet willekeurige filmpjes
Ik ga nu niet dat plaatje van die menstruerende badgast posten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
Er moet toch een grap te maken zijn met zeevonk, rode gloed, surfende honden...iets met rode hond ofzo?
Haha, die komt gelukkig ieder jaar weer terug met strandweer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ga nu niet dat plaatje van die menstruerende badgast posten.
Jij gaat rustig nog met je kind spelen terwijl je wijf boven met een ander ligt to foozen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef richolio het volgende:
Die militair gaat ook niet eens eerst naar zijn zoontje toe die daddy daddy roept
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij gaat rustig nog met je kind spelen terwijl je wijf boven met een ander ligt to foozen?
Blijkbaar wist hij dat al?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij gaat rustig nog met je kind spelen terwijl je wijf boven met een ander ligt to foozen?
Dat hoeft helemaal niet uitgeroeid te worden joh. Zeevonk is er elke zomer, en zeevonk is mooi.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het bidden naar god om de algen uit te roeien heeft gewerkt.
Ik geloof er ook geen hol van.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Blijkbaar wist hij dat al?
Heel dat filmpje is sowieso een raar verhaal
Dat heb je goed begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren, maar begrijp ik het goed dat de hype over deze algen zwaar overdreven was?
Bij de Canal Parade zeker?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Ligt wel vaker rode drab in het water, bruine ook trouwens.
Ja tochquote:
Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
Aan de stem moet nog een beetje worden gesleuteld.
Ik vond haar/hem ook niet slechtquote:
Oké bedankt, Hans.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel: wat is er vies aan? Moet je met hem/haar in een bed liggen?
Die linker niet man. Valentijn wel ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Juist niet.. Hella goed gedaan dit
Tedquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
There are no chicks with dicks, only dudes with tits.
Jij krijgt gewoon een stijfje hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Het zou maar naast je op de bank zitten en dan in je oor praten.
Ja prima maar dan zo aandachtsgeil zijnquote:
Jij begint gelijk over in bed liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, in plaats van er omheen te draaien.
hihiquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Omgebouwd vind ik altijd zo een lachwekkend woord.Dan krijg ik het idee alsof ze met een steiger en een kraan zijn verbouwd.
Ja echt kut zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen veroordelen en afzeiken omdat ze met hun geslacht worstelen![]()
Met hun geslacht worstelenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe bedoel jequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja prima maar dan zo aandachtsgeil zijnHoe doen die trafo's dat dan als ze uitgaan en dergelijk
Nee hoor. Jij begon met zeggen dat het een "vieze bedoening" is. Ik vraag je om uit te leggen waarom je dat zegt. Ik wacht nog steeds op antwoord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij begint gelijk over in bed liggen.Hier hoef je geen woorden aan vuil te maken.
Vind je het vies?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar rot dan op met deze meuk op televisie
Die heeft net een dochter gekregen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
Ronald weet niet waar hij heen moet kijken.
Ja, lijkt me knap lastig als je in zo'n situatie zit. Dat je daar voor jezelf mee worstelt. En dan moet je in je omgeving ook nog van zulke horken hebben rondlopen als sommige figuren in dit topic.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die rechter is wat mij betreft een echte vrouw. Althans... aan haar (of moet ik hem zeggen?) zie je het niet.
Die had toch met een gozer liggen batsen in dat Big Brother huisquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Woods het volgende:
Ik kan me nog licht herinneren dat Kellyin de playboy stond en veel abonnees opzegden. Terecht overigens.
Over die valentijn heb ik ooit een documentaire gezien die voor en tijdens dat ombouwproces is gemaakt. Misschien het opzoeken waard als je echt interesse hebt.quote:
Tan herkend het wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een typisch onderwerp voor die show van Tan idd.
Bart, gvd wat moet hij zich vies gevoeld hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die had toch met een gozer liggen batsen in dat Big Brother huis
Dat is toch allemaal aandachttrekkerijquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Aquila non capit muscas.''
Bart was toch uit de 1e BB ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bart, gvd wat moet hij zich vies gevoeld hebben.
Bart deed het met Sabena toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bart, gvd wat moet hij zich vies gevoeld hebben.
Transgenders kunnen niet goed voetballen door hun motoriekquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Ronald gaat nu iets pijnlijk genants zeggen
Volgens mij was het Andries die het met Kelly deed. Waarom weet ik dit?quote:
Echte mannen huilen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef bombmannl het volgende:
Ik zie Toine ook nog wel transgender worden
Vrouwelijke trekjes.
Omdat BB 1 en 2 gewoon toptelevisie was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij was het Andries die het met Kelly deed. Waarom weet ik dit?
Knevel ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dieptriest iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan grasmaaien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Willem en Ruudquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat BB 1 en 2 gewoon toptelevisie was.
Klopt, daarna ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat BB 1 en 2 gewoon toptelevisie was.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef luckass het volgende:
Wist niet dat Toine alweer weg was bij FOX?![]()
Doet ook nog gewoon Fox volgens mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef luckass het volgende:
Wist niet dat Toine alweer weg was bij FOX?![]()
Heeft ie daar ook staan huilen?
Ah, had ergens gelezen dat ie niet tevreden was ofzo, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doet ook nog gewoon Fox volgens mij.
Of anders Harry Vermeegenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef tralalala het volgende:
Leo Oldenburger is toch wel het grootste minpunt van CL bij SBS6, neem dan gewoon sierdgod in dienst.
Zolang je polo maar goed zit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De sjempions liek is na de kwartfinales niet leuk meer
Messiee Messieeeequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zolang je polo maar goed zit.
-Co'tje
2e schermquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef bombmannl het volgende:
O nee he... Een social media mannetje
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ga lekker de CL bij Sport 1 kijken.
Zal ze leren.
Die houdt niet van voetbal. Hij is voor Feyenoord.quote:
Van cuilenborg is het neefje van hans van breukelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Schelveccio heeft hem doen vergeten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef tralalala het volgende:
Dat interview tussen de broertjes bij de CL wedstrijd afgelopen week.Dat was echt zo sjenant.
Denken dat als het op een commerciële zender uitgezonden wordt, je er niet voor te betalen is bizar...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
belastinggeld uitgeven om buitenlandse wedstrijdjes uit te zenden is ridicuul
Twan pist nog dwars door een deur als het moet.quote:
Intense minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef tralalala het volgende:
Dat interview tussen de broertjes bij de CL wedstrijd afgelopen week.Dat was echt zo sjenant.
Dat was redelijk incestieus inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef tralalala het volgende:
Ja, stiekem meelezen he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intense minachting van de kijker.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 19 afleveringen tot de woonbootexpress haar deuren weer opent.
Te druk met maaien op zondag. Mooi weer het groeit als kool.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:06 schreef tralalala het volgende:
Maar de EO-goden krijgen dus geen zendtijd meer?
quote:@JinekNL
Morgen in #Jinek: Ferry Doedens openhartig over zijn cocaïneverslaving.
- wordt de Amerikaanse president Barack Obama dinsdag 54 jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een rustige dag:
http://www.nu.nl/dvn/4100063/wordt-nieuws-dinsdag-4-augustus.html
Kan ze weer Engels lullen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
- wordt de Amerikaanse president Barack Obama dinsdag 54 jaar.
Nieuwswaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |