Supertip: sla Bandung niet over. Ongeveer 30 km buiten Bandung ligt Tangkuban Perahu, een mooie vulkaan (incl. stoomwolkjes en borrelend waterquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Supertip: sla Bandung over.
Daar moet nog wel wat van af kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Karbonkel95 het volgende:
Is 823 retour naar Bali in juli/augustus met qatar een goede prijs? of gaat dit nog goedkoper worden?
Denk dat dat nog wel goedkoper kan, zijn nu begin oktober voor 600 euro met Garuda (codesharing met KLM, dus vlogen met KLM). Ik zou nog even wachten als ik jou was. Anders kun je nog kijken om naar Jakarta te vliegen en een losse binnenlandse vlucht naar Denpasar te boeken. Moet je wel tussendoor je bagage ophalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Karbonkel95 het volgende:
Is 823 retour naar Bali in juli/augustus met qatar een goede prijs? of gaat dit nog goedkoper worden?
Niet op Bali vliegen, dan kan het zo maar 250 euro pp goedkoper. Maar goed, als je weinig tijd hebt, is dat misschien geen optie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Karbonkel95 het volgende:
Dat had je beter gedaan dan ik dan. Hoe zag jouw reisschema er toen uit?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niet op Bali vliegen, dan kan het zo maar 250 euro pp goedkoper. Maar goed, als je weinig tijd hebt, is dat misschien geen optie.
Ik vloog in juli voor 575 pp naar Jakarta
Als je een beetje van de gebaande paden af durft te gaan dan moet je via de andere kant naar Bromo gaan zonder tour. Staat hier beschreven. Ter plekke regel je wel wat met de lokale maffa en hun jeeps.quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:20 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, zonder tour de Bromo bezichtigen kan, maar hoe wou je de immense krater dan in en alle interessante plekken daar bezoeken?
Tijd zat gelukkig, heb idd al naar Jakarta gekeken en zag met Jordanian air een ticket voor 588. Toch wel wat schappelijker als ruim 800quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niet op Bali vliegen, dan kan het zo maar 250 euro pp goedkoper. Maar goed, als je weinig tijd hebt, is dat misschien geen optie.
Ik vloog in juli voor 575 pp naar Jakarta
Oktober is wel een andere periode dan het hoogseioen in juli/augustus. Wij vliegen volgende maand voor 650 pp met Garuda AMS-CGK, non stop. Met tussenstop zou het voor ons op zijn goedkoopst 480 euro zijn met China Southern.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel goedkoper kan, zijn nu begin oktober voor 600 euro met Garuda (codesharing met KLM, dus vlogen met KLM). Ik zou nog even wachten als ik jou was. Anders kun je nog kijken om naar Jakarta te vliegen en een losse binnenlandse vlucht naar Denpasar te boeken. Moet je wel tussendoor je bagage ophalen.
Zitten nu op Flores, in Bajawa, zometeen door naar Ruteng om vervolgens naar Labuan Bajo te reizen om Komodo te bezoeken.
Nice floresquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zitten nu op Flores, in Bajawa, zometeen door naar Ruteng om vervolgens naar Labuan Bajo te reizen om Komodo te bezoeken.
Dan zou ik nog Garuda kiezen, China southern is wel wat lang onderweg. Zou zelf dan Emirates kiezen als die vee goedkoper is dan Garuda.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Oktober is wel een andere periode dan het hoogseioen in juli/augustus. Wij vliegen volgende maand voor 650 pp met Garuda AMS-CGK, non stop. Met tussenstop zou het voor ons op zijn goedkoopst 480 euro zijn met China Southern.
Kijk nog maar eens goed naar je vlucht dan, want volgens mij is er altijd een "technical stop" ergens (Kuala Lumpur of Singapore), bij ons leek het in eerste instantie ook een directe vlucht naar Jakarta,tot je de vlucht details ging bekijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Oktober is wel een andere periode dan het hoogseioen in juli/augustus. Wij vliegen volgende maand voor 650 pp met Garuda AMS-CGK, non stop. Met tussenstop zou het voor ons op zijn goedkoopst 480 euro zijn met China Southern.
AMS-CGK is sowieso rechtstreeks. Het gaat om de vlucht terug, de startbaan op Soekarno-Hatta is niet sterk genoeg om elke dag een nokvol getankte 777ER te dragen, dus vliegen ze om de dag met een tankstop naar Singapore, en dat zijn vaste dagen in de week. Bij het boeken kon je dat prima zien bij de vluchtdetails en aan de vluchtduur.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed naar je vlucht dan, want volgens mij is er altijd een "technical stop" ergens (Kuala Lumpur of Singapore), bij ons leek het in eerste instantie ook een directe vlucht naar Jakarta,tot je de vlucht details ging bekijken.
Jakarta (Java), Yogyakarta (Java), Kuta (Bali), Ubud (Bali), Gili Trawangan, Senggigi (Lombok), Jakarta (Java). Totaal 4 weken :-)quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat had je beter gedaan dan ik dan. Hoe zag jouw reisschema er toen uit?
Omslachtig, maar mogelijk. Wij hadden gewoon een tour vanuit Malang en zagen dus ook alles. Zonder zorgen voor allerlei overstappen en met zekerheid dat we er kwamen en weer terug konden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:41 schreef MCH het volgende:
Als je een beetje van de gebaande paden af durft te gaan dan moet je via de andere kant naar Bromo gaan zonder tour. Staat hier beschreven. Ter plekke regel je wel wat met de lokale maffa en hun jeeps.
tis al gezegd, maar tkan nog stuk goedkoper. Ik boekte in februari (voor reis in augustus) ticket naar Jakarte retour voor 502,-. Vanaf Jakarta is het 40 euro ofzo naar Bali.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Karbonkel95 het volgende:
Niet omslachtig, eens wat anders.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Omslachtig, maar mogelijk. Wij hadden gewoon een tour vanuit Malang en zagen dus ook alles. Zonder zorgen voor allerlei overstappen en met zekerheid dat we er kwamen en weer terug konden.
Ik bedoelde eigenlijk je vluchtschemaquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jakarta (Java), Yogyakarta (Java), Kuta (Bali), Ubud (Bali), Gili Trawangan, Senggigi (Lombok), Jakarta (Java). Totaal 4 weken :-)
Ik vloog van Dusseldorf naar Jakarta. Over land van Java naar Lombok en Bali geweest. Van Bali gevlogen naar Jakarta en van Jakarta weer naar Dusseldorf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk je vluchtschemaMaar dat klinkt als een prima trip. Wij zijn drie weken geweest, eigenlijk niet genoeg natuurlijk..
Zelfde vraagquote:Op woensdag 11 november 2015 12:24 schreef jdel het volgende:
Wanneer kan je het beste kijken voor vluchten voor eind april komend jaar?
Nu al, of nog even wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |